שמן אובליפיחה לשיער: יתרונות, שימושים ומוצרים מומלצים

שמן אובליפיחה

את הפוסט של היום אני רוצה להקדיש למרכיב פלא חדש שהכרתי: שמן אובליפיחה לשיער. לפרי הייחודי, הגדל בעיקר בערבות סיביר והרי סין, יכולת עמידה בתנאי מזג אויר קשים ותנאים סביבתיים קיצוניים. הפרי הוא קטן, קשה ומחזק את עצמו באמצעות חומרים מזינים אותם הוא מייצר – בדיוק אותן הסיבות שהפכו אותו למרכיב מושלם במוצרי קוסמטיקה וטיפוח רבים.

צמח האובליפיחה, שלפעמים נקרא גם “אשחר רוסי”, מכיל ריכוז גבוה של אומגה 6,3,9, עשיר בויטמין סי וחומצות שומן הקריטיות לייצור קולגן ופרוטאין המסייעים בשמירה על בריאות העור, השיער והציפורניים. בנוסף, ישנם לא מעט רופאים הממליצים למרוח את השמן על צלקות לאחר ניתוחים פלסטיים, כוויות ועוד על-מנת לעזור באיחוי ושיקום הצלקות והעור.

אז מה היתרונות של השמן הזה ובאיזה מוצרים תוכלי למצוא אותו? המשיכי לקרוא.

צמח אובליפיחה
צמח האובליפיחה

שמן אובליפיחה – יתרונות

כמו הרבה תרופות סבתא או מרכיבים טבעיים אחרים, גם לגבי שמן האובליפיחה אין בהכרח שפע של מחקרים מדעיים היכולים להוכיח יתרונות מוכחים או מדידים. אך בהתחשב במרכיבים התזונתיים שבו, קל לקשר בין השמנים המטפחים של הצמח לשיער ארוך וחזק יותר ולגוון זוהר – במיוחד בזכות הריכוז הגבוה של חומצות שומן אומגה שבו, שאכן ידועות כתורמות לצמיחת שיער מוגברת וברק (מקור).

מחקר נוסף ציין כי “הצמח מכיל מספר גדול של חומרים פעילים, שתכונותיהם משמשות בהצלחה בתעשיית הקוסמטיקה וברפואה. החומרים הנמצאים בשמן אובליפיחה ממלאים תפקיד חשוב בתפקוד תקין של מערכות הגוף, ומעניקים לעור מראה יפהפה ומראה בריא” (מקור). בנוסף לכך, חומצות השומן הבלתי רוויות הייחודיות שבו, כמו חומצת אומגה 7 וחומצה גמא-לינולנית (אומגה 6), מעניקות לשמן יכולות חידוש ותיקון של עור פגוע. השמן גם משפר את זרימת הדם, מקל על חמצון העור, מוציא רעלים עודפים מהגוף וחודר בקלות דרך האפידרמיס. אחרי שחדר לעור, שמן האובליפיחה מגן מפני זיהומים, מונע אלרגיות , נלחם בדלקות ומעכב את תהליך ההזדקנות.

לכן, שמן האובליפיחה – כשהוא נצרך בתור תוסף תזונה – הוא אחד התוספים הרב-גוניים והאפקטיביים שניתן למצוא. אבל את יכולה ליהנות מהיתרונות הנפלאים שלו לא רק כתוסף תזונה, אלא גם כמרכיב פעיל במוצרי טיפוח עור ושיער.

השתכנעת? יופי. הגיע הזמן לבחור את המוצר המתאים עבורך.

שמן אובליפיחה – מוצרים מומלצים

הנה כמה מוצרים שאהבנו, או כאלו שקיבלו המווווון המלצות שוות ברחבי הרשת.

שמן אובליפיחה לשיער של Sachajuan 

שמן אובליפיחה לשיער

אם קווצות השיער שלך מרגישים מיובשים ושבורים, במיוחד בתקופה הזו של השנה, הטיפול האינטנסיבי הזה של מותג השיער השבדי Sachajuan הוא הפתרון המתאים עבורך. נסי להשתמש בו לפני שאת חופפת על מנת לתת לשיער שלך תוספת לחות והזנה, ותיהני מהיתרונות של שמן הארגן, תמצית עלי הרוזמרין ושמן האובליפיחה שהוא מכיל.

הפורמולה הזו מתאימה לשימוש על שיער לח או יבש, ומשתמשת בטכנולוגיית Ocean Silk הייחודית של המותג על מנת לסייע בחיזוק והגנה על קווצות השיער, תוך תיקון קצוות מפוצלים ומניעת שבירה. בנוסף, השמן הזה מספק גימור נפלא (ברמה מקצועית) ומגן על השיער בזמן טיפולים נוספים בחום.

זמין ב: אמזון | Look Fantastic | allbeauty | Cult Beauty | Feel Unique

קרם לשיער יבש של PHYTO SPECIFIC

קרם אובליפיחה לשיער

PHYTO הוא מותג צרפתי נפלא הידוע בזכות המרכיבים האיכותיים הכלולים בו, וקרם טיפוח הזה מכיל את ה- MVP של היום: שמן האובליפיחה. הוא משלב כוחות עם שמן קיק לשיער (מעודד נוסף של צמיחת שיער), תמצית מרשמלו ופרח ההיביסקוס, וליצירה מידית של קווצות שיער עם גימור חלק ומשיי, יחד עם הזנה והוספת לחות מרגיעה לקרקפת.

זמין ב: אמזון | allbeauty | סטרוברינט

שמן טיפולי glass action של אמיקה

שמן אובליפיחה לשיער אמיקה

השמן הטיפולי glass action של amike מבוסס על פרי האובליפיחה ומעניק לשיער טיפול עמוק ועשיר בוויטמינים המיועד לשיקום, הזנה וחיזוק השיער. הפורמולה הקלילה מספקת ריכוך עמוק, מונעת קצוות מפוצלים וקרזול (פריז) ומותירה את השיער רך כמשי ובעל ברק.

זמין ב: האתר הרשמי של amika

שמן אובליפיחה

לסיכום

הפרופיל התזונתי של שמן האובליפיחה הוא ייחודי ומרשים. מדובר על המקור הצמחי החזק ביותר בעולם לחומצת השומן אומגה 7 הנחשקת והחמקמקה, שחושפת יתרונות מרשימים לבריאות הכללית, לכלי הדם, לעיכול וסגולות יופי לטיפוח השיער העור והציפורניים. הוא מכיל גם את הפרופיל נוגד-החמצון החזק ביותר מבין כל פירות העל, ומספק את חומצות השומן החיוניות אומגה 3, 6 ו -9.

עם כל הטוב הזה, זה ברור למה הוא הפך למרכיב מפתח במגוון רחב של מוצרי טיפוח שיער רבים.

ומה איתך? האם יצא לך להתנסות בשימוש במוצר? יש המלצות? נשמח לשמוע ממך בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *