מסכה להוצאת שחורים: 7 המלצות למסכות ש*באמת* עובדות

מסיכת פנים

את מכירה את הסרטונים האלו עם המסכות פנים הדביקות שבחורות באינסטגרם מקלפות מהפנים, וכביכול מוציאות להן את כל השחורים? אז זהו, שמסתבר שיש להן השפעה ממש רעה על העור שלך – והן עלולות להוביל לגירוי, אדמומיות, יובש ואפילו פצעונים. כך שאלא אם יש לך עור פנים ממש ממש חזק (ובואי, כנראה שלא) – עדיף לך לחפש מסכה להוצאת שחורים הרבה יותר עדינה, נגיד אחת ש*לא* תתלוש לך את העור כשתורידי אותה.

זה לא אומר שמסכה להוצאת שחורים זה אוקסימורון – ושכל מסכה ששולפת את אותם “ראשים שחורים” בהכרח גם צריכה למשוך איתה חצי מעור הפנים שלך. להפך, כיום יש לא מעט מסכות פנים שמשתמשות במרכיבים כמו גופרית וחימר כדי לטפל בשחורים, פצעונים ועודפי שמן – ויחד עם זאת שומרות על איזון בריא בין עדינות לאפקטיביות.

כדי לעזור לך לבחור, אספנו פה שבע המלצות.

הכי טובה: מסכת ניקוי רעלים של TATA HARPER

מסכה להוצאת שחורים TATA

מסכת הפנים הזו אהובה בזכות פורמולה טבעית במאה אחוז ואריזה יפה במיוחד. שימי שכבה עבה שלה על עור נקי, השאירי למשך 20 דקות, ותני לשילוב הנפלא של חימר לבן סופג שמן ואנזימי פפאיה לצמצום מראה הנקבוביות לעשות את שלהן.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 63 פאונד ב-Cult Beauty

מקציפה: מסכה להוצאת שחורים של דרמלוג’יקה

מסכה להוצאת שחורים דרמלוג'יקה

נכון שהמלצנו לא להשתמש במסכת פנים מתקלפת, אבל זה לא אומר שהאלטרנטיבה צריכה להיות משעממת. מסכת הפנים השחורה הזו של דרמלוג’יקה – המותג שהביא לנו את פילינג האורז האגדי – “מבעבעת” תוך שלוש עד חמש דקות, ונוסחת הגופרית והחימר שלה פועלת נגד סתימת נקבוביות, לספיגת עודפי שמן ולהחדרת לחות לעור.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 19.50 פאונד ב-FeelUnique

הכי משתלמת: מסיכת חימר של Burt’s Bees

מסכה להוצאת שחורים Burt's Bees

אם העובדה שמסיכת הפנים הזו עולה פחות מ-7 פאונד לא גורמת לך להוסיף אותה מיידית לסל, הפורמולה הסופר-יעילה שלה בהחלט תעשה זאת. עם שילוב של פחם שחור להוצאת השחורים ושמן אסאי העשיר בנוגדי חמצון, היא תשאיר את עורך חלק ומלא בלחות בכל שימוש.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 6.99 פאונד ב-LookFantastic

מומלצת לסובלות מאקנה: מסכת רימונים של מוראד

מסכה מוראד

המסכה החמודה הזו מפוצצת בכל המרכיבים הכי שווים, כולל חומצה לקטית (מושלמת לפילינג כימי), חימר וולקני (מגנט שחור) ותמצית רימונים (מה שגורם לעור שלך להיראות חלק כמו בפוטושופ). היא מושלמת לניקוי עמוק של נקבוביות סתומות ומותאמת לעור שמנוני ונוטה לאקנה.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-144 ש”ח ב-LookFantastic

מומלצת לסובלות מעור שמן: מסיכת חלבון של Skinfood

המרכיב העיקרי במסכת הפנים הזו לא אמור להפתיע אותך אם קראת את הפוסט שלנו בנושא, אבל מסתבר שחלבונים הם עמוסים בויטמינים, סידן, אשלגן וחומצות אמינו, מה שאומר שהם עושים נפלאות לעור הפנים. בזכות היכולות האנטי דלקתיות שלהם, הם יעילים במיוחד כדי לנקות את הנקבוביות ולמזער את מראה השחורים שלך.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 42 ש”ח באמזון

לסובלות מעור רגיש: מסכת חימר אדום של First Aid Beauty

מסכה לעור רגיש

חדשות טובות לכל מי שסובלת מעור רגיש: גם את יכולה להוציא שחורים ללא דאגה, תודות למסכה להוצאת שחורים הזו המסתמכת על חימר אדום לספיגת לכלוך ושמן, שמן רוזמרין העוזר לפתוח את הנקבוביות, וגליצרין המגן על העור מפני אובדן לחות – כך שלא תצטרכי לדאוג מפני גירוי. וכמובן, היא ללא ניחוח שעלול להציק.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 26 פאונד ב-FeelUnique

מסכת החימר הכי טובה: מסכת חימר פעיל של Origins

מסיכת חימר Origins

מסכת הפחם השחורה הזו תעזור לך להשיג עור חלק ונקי יותר. לא רק שהיא מסירה ביעילות לכלוך ושמן הסותם את הנקבוביות, אלא שהיא גם מרעננת את העור ליצירת מראה קורן יותר. הביקורות מהללות מאיך שהמסיכה הזו מצמצמת את מראה הנקבוביות וגורמת לעור חלק יותר.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-105 ש”ח ב-LookFantastic

לקריאה נוספת

עד פה להיום. ממש מקווה שאהבת את ההמלצות שלנו!

גם אם כן וגם אם לא, נשמח לשמוע ממך בתגובות פה בעמוד או באמצעות קבוצת הפייסבוק שלנו. אם בא לך לקבל עוד המלצות שוות (ולהשתתף בהגרלת מוצרים חודשית), מזכירה את רשימת התפוצה השווה שלנו:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

עוד פוסטים שאולי תאהבי:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *