נעלי קלארקס: הכי שווה לקנות אונליין (ויש לנו הוכחות)

קלארקס

אני לא חושבת שיש מישהי שלא מכירה את מותג נעלי קלארקס (Clarks) – נעלי נוחות אופנתיות מבית מותג אנגלי ותיק ומוביל מסוגו בעולם, אשר משווקות בלמעלה מ-70 מדינות. היום אני הולכת לדבר עם המותג המהמם הזה, לענות על שאלות נפוצות, וכמובן – הסיבה שלשמה התכנסנו – איפה הכי שווה להשיג אותן (כולל השוואת מחירים).

נתחיל.

על נעלי קלארקס (Clarks)

הסיפור של נעלי קלארקס מתחיל לפני כמעט 200 שנה כאשר שני אחים – סיירוס וג’יימס קלארק – הצליחו להכין כפכף מעור כבשים. זה לא נשמע כזה מרשים, אבל לאותה התקופה זה היה פורץ דרך – שילוב של יכולת המצאה ומקצועיות גבוהה, שני דברים שהיוו את הבסיס למותג Clarks מאז ועד היום. גם היום, כל זוג נעליים של החברה מתחיל בחיתוך חומרי הגלם עבודת יד, אבל ממשיך בטכניקה וטכנולוגיה מתקדמת וחומרים עדכניים המתאימים לעולם הנוכחי.

החברה תמיד הייתה חדשנית. החל מהכפכף שיצרו סיירוס וג’יימס קלארק עוד בשנת 1825 ועד הנעל הראשונה בצורת כף הרגל בעולם, החל מטווח מידות חדש שהם המציאו לנעלי ילדים ועד מד רגליים משוכלל שמאפשר למצוא אתמידת הנעליים שלך באמצעות אייפד, מטכנולוגיית ריפוד חדשנית לכף הרגל ועד לשימוש בהדפסת תלת מימד – נעלי קלארקס הם תמיד בחזית החדשנות.

ליאונרדו דה וינצ’י תיאר את כף הרגל האנושית כ-“יצירת מופת של הנדסה ויצירת אמנות”.

את הציטוט הזה מצאתי בעמוד הראשי של אתר המותג של Clarks, וזה אומר הכל על סדרי העדיפויות של החברה הזו. הם מתגאים בעובדה שהם למדו את כף הרגל האנושית בצורה שלא הרבה חברות אחרות עשו, הכל על מנת לייצר את הנעליים הנוחות, הבריאות והטובות ביותר שיש.

ומסתבר שזה עובד. מעבר להצלחה הענקית של החברה והמותג הזה (נמצאת בין החברות הגדולות בבריטניה), למותג אלפי ביקורות מהללות באמזון, וגם במקום הכי אמין ולא מצונזר לדעתי – שרשור של Reddit – האיכות וההמלצה על נעלי קלארקס הייתה קונצנזוס.

נעלי Clarks

למה אני קונה נעלי קלארקס באמזון

אם יצא לך לקרוא עוד כמה פוסטים פה באתר, את כנראה יודעת עד כמה אנחנו אוהבות קניות ברשת – ואיך פעם אחר פעם השוואת מחירים מראה כי אין שום סיבה לקנות בחנויות היקרניות בארץ.

כמו רוב הדברים, גם נעליים אני בדרך כלל קונה כשאני בחו”ל. בתקופה האחרונה השמיים סגורים, כך שהאופציה הזו כבר לא כל כך רלוונטית, והלכתי לבדוק איפה ניתן לקנות נעלי Clarks בארץ. אז ככה, היבואנית הרשמית היא “נמרוד”, שמפעילה מספר חנויות של המותג בארץ, בקניונים הנבחרים.

אבל כנראה שהיעדר התחרות בארץ משפיע על המחירים: מספיק להתסכל לשניה באתר שלהם ולאחר מכן להסתכל בחנויות בחו”ל על מנת לשים לב שיש פערי מחירים. ולא מספיק שהקנייה בארץ יותר יקרה מאשר בחו”ל, גם אין מה להשוות בין המבחר האינסופי שניתן למצוא שם למול מספר הדגמים המצומצם בארץ.

רוצה דוגמה?

הלכנו לאתר עזריאלי וחיפשנו את כל נעלי קלארקס. שימי לב שסיננתי את המוצרים מהזול ליקר, מה שאומר שמה שרואים פה בתמונה אלו הדגמים הזולים ביותר שהם מציעים בחנות:

לקחנו שני דגמים לדוגמה.

דגם ה-Step Allenabay לנשים – בארץ: 349.9 ש”ח. באמזון: החל מ-158 ש”ח

דגם Step June Reef – בארץ: 299.9 ש”ח, באמזון: החל מ-104 ש”ח

שימי לב שלא מדובר על בחירה סלקטיבית של דגמים מסויימים, אשכרה נתתי לאתר שלהם לבחור ולהציע את הדגם הכי זול, ובכל זאת המחירים באמזון הם זולים ביותר מ-50%.

את מוזמנת לחזור על התרגיל עבור כל דגם, אני עשיתי את זה לעוד כמה והתוצאות חוזרות על עצמן.

עוד יתרונות לקניה באמזון

לקניות באמזון יש שני יתרונות גדולים על פני קניה בארץ (ברשת או בחנות הפיזית):

חדשנות – כל הדגמים החדשים עולים ישירות בחנות המותג המקורי באמזון ויש בערך פי 5 יותר דגמים ומידות מאשר בארץ.

אמינות – קניה מאמזון היא לא כמו קניה מאתר סיני גנרי כלשהו: בכל זאת מדובר על אתר המכר הגדול והאמין בעולם, ומוצרי קלארקס נמכרים שם ישירות מהיצרן המקורי.

קלות הקניה – נעליים זה אחד המוצרים שהכי נוח להזמין ברשת. שלא כמו עם הזמנת בגדים, בה המידות יכולות להיות גמישות ולא תמיד מקבלים את מה שחשבנו שנקבל – במקרה של נעליים זה הרבה יותר קל, המידות הן בינלאומיות ואין כמעט סיכון להיות מופתעים לרעה. וגם אם כן, תמיד יש לנו את מדיניות ההחזרות הסבירה לגמרי של אמזון.

וכמובן, אין כמו לקבל את ההזמנה עם שליח עד הבית…

כניסה לחנות נעלי Clarks המקורית באמזון

נעלי קלארקס

יתרון נוסף של אמזון הוא ה-Prime:

אמזון פריים הוא מעין מועדון לקוחות של אמזון. החברה מציעה למנויי ה-Prime מבצעים, הנחות, ומשלוח מהיר יותר.

בשיטוט באתר תוכלו לראות מוצרים רבים המסומנים בסימון זה. זה לא אומר שהם מוגבלים רק לחברי מועדון, אלא שאם תצטרפו למועדון ה-Prime תיזכו בהנחה נוספת. שימו לב – ניתן לעשות מנוי חינם ל-30 יום התנסות, מה שאומר שאם אתם רואה שיש פה הנחה שאפשר לנצל, זה כדאי. (ההרשמה ל-Prime לוקחת דקה).

עוד פרטים את יכולה למצוא בפוסט שכתבנו על אמזון פריים דיי שמתקרב.

דגמים מובילים

בכל הנוגע לסגנון, Clarks תמיד היו בחזית התקופה ואפילו הובילו לא מעט טרנדים. עוד בשנותיהם הראשונות, הם עזרו לנשים להשתחרר מתלאות האופנה הויקטוריאנית המחניקה בכך שהם הציעו נעליים “חושפניות”. אנחנו ממשיכים עם השנים, הנשים מתחררות יותר ויותר, ונעלי קלארקס זכו להיות הפייבוריטיות של רחבות הריקודים של שנות העשרים עם דגם נעלי העקב החדשני שלהם.

עוד להיט ענק של החברה, הפעם גם לנשים וגם לגברים, נולד ב-1950 עם מגף ה-Desert Boot – עדיין אחד הדגמים המצליחים של החברה, עד היום. מראה נצחי נוסף הוא דגם ה-Wallabee – חלקו מוקסין, חלק מגף.

נעלי קלארקס
דגם ה-Desert Boots

שאלות ותשובות

איפה המחיר הכי משתלם?

כמו שהוצג בפוסט, השוואת המחירים שערכנו מצאה כי המחירים באמזון זולים למול המחירים שבחנות היבואן הרשמי בארץ, והמבחר אינסופי. גם אם מוסיפים את עלות המשלוח, הפערים ברורים.

האם נעלי קלארקס נוחות?

Clarks מייצרים נעליים כבר כמעט 200 שנה, ולפי כל התגובות והביקורות הם נעשו די טובים בזה 🙂
רוב המגיבים ציינו כי סוליית WaveWalk של המותג מעולה לאנשים שעומדים על הרגליים כל היום. סוליית WaveWalk יוצרת תנועת נדנדה בעת ההליכה שאמורה לעזור להפחית את העומס על כף הרגל ומונעת כאבי רגליים ועייפות.

האם הנעליים באמזון הן מקוריות?

כן, אמזון היא ספק מורשה של Clarks וכל המוצרים בחנות המותג באמזון הם מקוריים לגמרי ונהנים מחותמת האיכות של אמזון, אחד הספקים הגדולים והאמינים בעולם.

2 Comments on “נעלי קלארקס: הכי שווה לקנות אונליין (ויש לנו הוכחות)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *