אמזון פריים דיי: כך תיהי מוכנה לחגיגת הקניות הגדולה בעולם

אמזון פריים דיי

אם את מחשיבה את עצמך בתור קונה חכמה שאוהבת מציאות, את כנראה מכירה את אמזון פריים דיי, ויודעת כמה מטורף הוא הולך להיות. למעשה, אם את למודת ניסיון כמונו, סביר להניח שכבר יש לך תוכנית מתקפה מוכנה לקראת שעת ה-ש’. בטוח שאת כבר מוכנה עם אסטרטגיה קרת רוח ורשימת קניות מתוכננת (שתמנע ממך קניות אימפולסיביות), ואין ספק שאת יודעת בדיוק מה הכי נכון לעשות ואיפה המבצעים הכי שווים.

או שלא?

אז לאור העובדה שהבאזז הולך ומתגבר בכל רחבי הרשת, מה שכנראה מסמל את התקרבותו של אמזון פריים דיי, הגיע הזמן שנתכונן לאותו יום בודד של חגיגת קניות שככל הנראה הולך להיות הגדול ביותר לקניות ברשת בשנת 2020, ויש מצב שאי פעם. כדי לוודא שלא תפספסי אף עסקה שווה, מתנה או הנחה, כתבנו פה מדריך מקיף ל-Prime Day, כולל התאריך בו הוא מתחיל, כיצד משתתפים, ולאילו הצעות את יכולה לצפות.

מה זה אמזון פריים דיי?

במילים פשוטות, אמזון פריים דיי הוא מרתון של עסקאות שנמשך – מאז שנה שעברה – במשך 48 שעות. המבצעים משתרעים על כל הקטגוריות של האתר, כולל יופי, הלבשה, כלי מטבח, אוכל, מוצרי אלקטרוניקה ועוד – וההנחות עמוקות. אין באמת זמן טוב יותר לקנות את המוצרים שאת קונה ברגיל וגם את הפריטיפ שב-Wish List שלך מאשר במהלך פריים דיי, כי רוב הסיכויים שהם יהיו במבצע בשלב זה או אחר (עוד על “מבצעי ברק” בהמשך). מומלץ שתמשיכי לקרוא על כל האפשרויות של אמזון פריים דיי כדי להכין את עצמך בצורה הטובה ביותר לבצע קניות במהירות ואפקטיביות.

למרות שאת יכולה להירשם לאמזון פריים בכל נקודת זמן עד שה-Prime Day יתחיל, כנראה שעכשיו זה זמן טוב לעשות את זה, כי רק לחברי מועדון Prime יש גישה לכל ההנחות המטורפות האלו. כל מה שאת צריכה לעשות זה לעבור לאתר אמזון ולהירשם.

הקטע הכי שווה? אמזון מציעים התנסות חינם למשך 30 יום (וכן, גם בזמן ההתנסות אפשר להשתתף ב-Prime Day), או 6 חודשים לסטודנטים.

מתי אמזון פריים דיי 2020?

למרות שאמזון הגדולה עוד לא חשפה באופן רשמי את התאריכים עבור הפריים דיי לשנת 2020, סביר להניח כי המכירה תימשך ל-48 שעות, אם המכירה של שנה שעברה מהווה מדד כלשהו. באשר לתאריך התחלה: אתרי הטכנולוגיה CNET ו-The Verge שניהם דיווח כי הפריים דיי לשנת 2020 יחל ביום שלישי, ה-13 לאוקטובר 2020. אמזון עוד לא אישרה שום דבר ספציפי, אז אל תסגרי את הלו”ז ביומן כל כך מהר.

עוד דבר שאינו ודאי הוא משך המכירה. לא ברור אם אמזון תבחר להאריך את משך הפעילות, שהייתה רק 36 שעות לפני כמה שנים, אך כבר עכשיו זה ברור שרוב הדילים הכי טובים יעופו במהירות ביום הראשון, אז אל תחכי יותר מדי זמן עם ההחלטה פן תקבלי את בשורת האיוב “Out of Stock”.

כמובן שבלי קשר למה שיוחלט בסופו של דבר, אנחנו נעדכן פה את הפוסט כמה שיותר מוקדם כך שתוכלי להתכונן.

עדכון – 29.9: זה רשמי !!

פריים דיי
פריים דיי – 13-14 באוקטובר

מה זה “מבצעי ברק” (lightning deals)?

“מבצעי ברק” הם מבצעים לזמן מוגבל הנמשכים בדרך כלל לכמה שעות, בדרך כלל עם כמות מוגבלת של מלאי. למעשה, יש טיימר הסופר לאחור בשידור חי ומראה כמה זמן נשאר לכן וכמה אחוזים מהמלאי של כל עסקה כבר נמכר לקונים האחרים. “מבצעי ברק” זמינים לחברי מועדון Prime למשך 30 דקות לפני כל שאר הקונים, כך שיש פה עוד סיבה ששווה להירשם לחשבון פריים.

את יכולה לראות את המבצעים העתידיים באמצעות הדפדפן או באפליקציה של אמזון 24 שעות לפני שהם עולים לאוויר, ואת יכולה ללחוץ על “Watch this Deal” על מנת לקבל הודעת פוש בטלפון שלך כאשר העסקה מתחילה. בכל מקרה, אין דבר כזה “מוכנה מדי”.

אמזון פריים דיי
תתכוני מראש כמו שלימדנו, ככה תיראי ב-Prime Day

הירשמי לאמזון Prime

איך להתכונן ל-Prime Day?

לסיכום, הנה כמה צעדים פשוטים שאת יכולה לעשות כבר עכשיו על מנת להבטיח שהחוויה שלך בפריים דיי תהיה הכי טובה שהיא יכולה להיות.

שלב 1: הקפידי להירשם לאמזון פריים. זה קל מאוד, וזכרי, את מקבלת תקופת ניסיון של 30 יום.

שלב 2: כדאי לך להוריד את האפליקציה של אמזון כדי לעקוב אחר המבצעים, וכמו שאמרתי, אפילו לראות אותן לפני שהן נפתחות.

שלב 3: התקיני את ה-“עוזר של אמזון” (Amazon Assistant), תוסף לדפדפן המאפשר לקבל התראות על מבצעים ישירות לדסקטופ.

שלב 4: עשי קצת מתיחות ושתי הרבה מים. (זה תמיד רעיון טוב לעשות את הדברים האלו, אבל זה נכון במיוחד אם שוב פעם תהיה לנו מכירה של 48 שעות).

שלב 5: תקני כאילו אין מחר! (רק שיש מחר, ואני ממליצה לך לעשות רשימה של דברים שאת רוצה / צריכה ולא להתפזר יותר מדי).

בינתיים, עקבי אחרי עמוד הנחיתה של אמזון פריים דיי על מנת לקבל פרטים נוספים על המכירה האגדית, והקפידי להירשם לחשבון אמזון פריים כדי להיות מוכנה לזרם המבצעים האינסופי. וכמובן, שמרי בסימניות את הפוסט הזה, וחזרי להתעדכן בתאריך המדויק של המכירה. יש לי הרגשה שלמרות (ואולי בגלל) השנה ההזויה שהייתה לנו, ה-Prime Day של 2020 הולך להיות הכי גדול אי פעם.

וכמובן, כדאי לך לקרוא את המדריך שלנו לקניה באמזון כדי להכיר את מדיניות המשלוחים, להבין איך לנצל קופונים ולהוזיל את עלויות המשלוח.

מבצעים צפויים

בימים שלפני המכירה, אמזון נוטה לתת טיזרים לקהל הלקוחות עם קצת מבצעים מקדימים לפריים דיי, כך שיהיו לך לא מעט הזדמנויות לתפוס את אותם מוצרים שלא תרצי לפספס מבעוד מועד. אם השנים האחרונות היו אינדיקציה, הולכות להיות לא מעט הפתעות.

בינתיים. את מוזמנת לקרוא על כמה מוצרים שבכל מקרה המלצנו לקנות באמזון – גם בימי שגרה – כך שאם את גם ככה מתכננת עליהם, שווה לך לחכות ולראות כמה הנחה תהיה עליהם ב-Prime Day.

(לחיצה על הקישור תוביל אותך לסקירה המלאה שלנו)

2 Comments on “אמזון פריים דיי: כך תיהי מוכנה לחגיגת הקניות הגדולה בעולם”

  1. לפי מה שכתוב באתר זה בעצם מותנה בתשלום חודשי קבוע של 12 דולר אחרי ה30 יום נסיון, האם אני צודקת? כי אז צריך לעקוב ולהיות עם היד על הדופק

    1. כן, אבל את יכולה לבטל אחרי התקופה החינמית. או שאם את מזמינה הרבה מאמזון – יכול להיות שזה ייצא לך משתלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *