איפה קונים בובת LOL – יצאתי לבדוק (והפערים גדולים!)

בובת LOL

היי בנות, היום יהיה פה פוסט קצת שונה לאור העובדה שאחיינית שלי חוגגת יום הולדת עוד מעט ולכן נשלחתי למשימה החשובה: לבדוק איפה קונים בובת LOL במחיר הכי טוב. אז מה זה בכלל בובת LOL, למה זה כזה להיט, ושאלת מיליון הדולר – איפה הכי משתלם לקנות.

על בובות LOL

למי שאין ילדים קטנים ושואלת את עצמה על מה אני מדברת לעזאזל: בובות LOL הן בובות קטנות וחמודות שמגיעות עטופות בתוך כדור צעצוע מפלסטיק שהוא מעין ביצת הפתעה שכזו. כל כדור מכיל שכבות של נייר מרשרש הכוללות מדבקות, מסרים סודיים, אביזרים לבובה – ובשכבה האחרונה, הבובה עצמה.

לכדורים הקטנים שלוש שכבות בלבד, אך ישנם גדולים יותר עם חמש, שבע ויש אפילו אחד עם 50 שכבות. את לא יודעת איזו בובה את הולכת לקבל עד שאת מגיעה לשכבה האחרונה, והבובה שמצויירת על הכדור היא כמעט אף פעם לא הבובה שתמצאי בפנים.

נשמע מוזר קצת, לא?

אז מסתבר שזה די גאוני. לפי אייזיק לריאן, טייקון הצעצעועים האמריקאי שפיתח את המוצר, הכל הגיע מסרטוני יוטיוב עליהם הילדים שלו סיפרו לו. “כתבתי בגוגל unboxing telephones, וראיתי לתדהמתי שמיליוני אנשים צופים בפתיחת אריזה של אייפון”, הוא אמר. “אז חיפשתי את כל מה שקשור ב-unboxing toys, והחלטתי לצאת למשימה – להפוך צעצוע לפריט unboxing, שהילדים יקלפו ממנו שכבה אחרי שכבה, ויקבלו בדרך פריטים חשובים. כולם חשבו שאני מטורף אבל כך נולדה בובת ה-LOL”.

כמה שנים קדימה, לבובות ה-LOL יש מעל 200 מיליון סרטוני Unboxing ביוטיוב, וסדרה שלמה של מוצרים הכוללת מגוון שלם של כדורים, מזוודות, קפסולות (עם קולקציות שמתחלפות ארבע פעמים בשנה) – ועד בית בובות ב-1,500 שקל.

איפה קונים בובת LOL

אז איפה קונים בובת LOL?

הדבר היפה עם טרנד עולמי מוצלח – אפשר לקנות את הבובות האלו בכל מקום: החל מחנויות הצעצועים, ועד ספקי רשת ישראלים כמו וואלה שופס למשל. הדבר הפחות יפה – המחירים לא זולים.

קצת קשה להשוות מחירים בין האתרים והחנויות השונות כי מגוון המוצרים הוא אינסופי. אבל אם ניקח את שני המוצרים הכי נפוצים ונשווה עבורם, הבחירה היא די קלה.

הראשון הוא כדור מסדרה 3 הכולל 7 שכבות, בחנויות בארץ ניתן למצוא אותו בכ-69 ש”ח, הנה דוגמה למשל מהאתר ZAP, שכביכול מציג את המחיר הכי נמוך מבין כל האפשרויות –

איפה קונית בובת LOL
המחיר בארץ

באמזון הצלחתי למצוא את המוצר בכחצי מחיר – 35 ש”ח:

גם אם מוסיפים את עלות המשלוח, הזמנה מאמזון היא פשוט משתלמת בצורה מובהקת.

כנ”ל לגבי המוצר השני שבדקתי – בובת אופנה LOL גדולה זוהרת בחושך – בארץ עולה כ-250, ראי תמונה מזאפ –

איפה קונים בובת LOL
המחיר בארץ

באמזון, כמעט רבע מחיר(!!!), בכ-70 ש”ח.

בקיצור – המסקנה ברורה:

אם את מחפשת איפה קונים בובות LOL, אין לך שום סיבה לתזז רגלייך בין חנויות פיזיות בארץ או אפילו לחפש באתרים ישראלים, אלא ללכת ישר לעמוד המותג באמזון. פערי המחירים הם ממש מדהימים, ואם את מכניסה כמה מוצרים למשלוח אחד, או תופסת את אמזון במבצע או תקופה עם משלוחים מוזלים – אין בכלל מה לחשוב.

לקריאה נוספת: המדריך שלנו לקניה חכמה ומשתלמת באמזון.

נ.ב

אני יודעת שהפוסט הזה הוא לא כמו התכנים הרגילים (והבוגרים יותר) שיש פה באתר בדרך כלל, אבל כבר למדתן להכיר אותי – אני לא יכולה למצוא מוצר במחיר ממש משתלם ולא לחלוק את המידע, בטח אחרי שעשיתי מחקר שוק שלם ובטח ובטח כשהמחיר שמצאתי הוא כל כך נמוך במהותו למול הקיים בארץ.

אז מקווה שזה בא לכן בטוב – וכמו תמיד, אשמח לשמוע על זה בתגובות או בעמוד הפייסבוק שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *