שמן ארגן לטיפול בשיער: שגרת טיפוח עם השמן היקר בעולם

שמן ארגן לשיער

זה לא משנה אם יש לך שיער מתולתל, חלק, ארוך או קצר – בכל מקרה את יכולה רק להרוויח מהוספת שמן ארגן לטיפול בשיער לשגרת היומיום שלך.

ג’סטין מרג’אן, מעצבת שיער מפורסמת גם אובססיבית לשמן הזה. “ישנן דרכים רבות להשתמש בשמן ארגן בשיער שלך,” היא אומרת. “הוא מדהים בתור טיפול לשיער ולקרקפת לפני החפיפה. אפשר גם לשים כמות קטנה שלו על שיער לח לפני ייבוש בפן, או לשים מעט על קצות שיער יבש לקבלת ברק והוספת לחות.”

“בנוסף, אני אוהבת להשתמש בשמן הארגן על השיער שלי כשהוא רטוב מאוד משתי סיבות”, היא ממשיכה. “האחת: אני חושבת שהוא חודר לתוך שיער רטוב בצורה טובה יותר. שתיים: הוא לא משאיר שארית שומנית, כפי שאפשר לצפות משמן. עוד דבר שאני אוהבת הוא לערבב קצת שמן ארגן לטיפול בשיער עם מרכך כדי לתת לו עוד דחיפה קטנה של לחות”.

על שמן ארגן לטיפול בשיער

שמן ארגן (לפעמים נקרא גם “שמן מרוקאי”) הוא שמן צמחי המופק מאגוזי עץ הארגן, שמקורו במרוקו ומערב אלג’יריה, והוא ככל הנראה השמן היקר ביותר בעולם. שמן הארגן עשיר במרכיבי טיפוח רבים, ביניהם וויטמין אי, נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות כמו: אומגה 3 ו-אומגה 6. במקור הוא שימש חלק בטקסי יופי מרוקאים עתיקים, והפך למרכיב חשוב בשגרת היופי והשיער בגלל יכולתו לעשות את הכל: להוסיף לחות, להחליק, להוסיף ברק ולרכך את השיער.

ארגן
ככה זה נראה – ארגן

אז בלי עוד הקדמות ארוכות, להלן ההמלצה שלי על שלושה מוצרי שמן ארגן שאת יכולה להוסיף לשגרת טיפוח השיער שלך. שמפו, מרכך, וטיפול – שיחד מייצרים שגרת טיפוח שיער מלאה – אבל כמובן שגם שימוש באחד מהמוצרים יספק לך את יתרונות שמן הארגן.

טיפול ארגן של Moroccanoil

שמן ארגן לטיפול בשיער Moroccanoil

המוצר הזה נמצא ברשימת רבי המכר כבר יותר מעשור, ואפשר להגיד שחביב הקהל והביקורות הזה הוא המוצר שדחף את המותג “שמן מרוקאי” להצלחה העולמית שהוא.

הטיפול החלוצי הזה משלב יתרונות של מרכך, עיצוב והוספת לחות בבת אחת, ואפשר להשתמש בו על שיער רטוב או בנגיעה על שיער יבש, לטיפול אנטי פריז, והוא מועשר בשמן ארגן נוגד חמצון וויטמינים מגבירי ברק.

כ-100 ש”ח בסטרוברינט.

מרכך ארגן של The Seaweed Bath Co.

מרכך שמן ארגן

טפלי בשיער יבש ופגוע בעזרת המרכך הזה של המותג הטבעוני הטרנדי הזה, עם פורמולה קלילה המוסיפה לחות ומתקנת שיער פגום מהשורש ועד הקצה.

כשהוא רותם את כוחן של אצות (מרכיב עם יותר מ-65 ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו) ותערובת של קוקוס, אבוקדו ונגיעה של שמן ארגן על מנת לרכך ולהחליק את השיער לתוצאה מלאת ברק ובריאה למראה.

כ-80 ש”ח ב-LookFantastic

שמפו ארגן משקם של OGX

שמפו שמן ארגן

הדרך המהירה והזולה להוספת שמן ארגן לשגרת טיפוח השיער שלך היא השמפו הזה. במחיר סופר משתלם את תקבלי תערובת ייחודית ויקרה של שמן ארגן מרוקאי המסייע לחדור באופן מיידי לעומק השערה, ומשיב לה את הברק והרכות, בפורמולה שעוזרת לחזק וליצור מראה בריא ומלא ברק.

7 ליש”ט ב-FeelUnique

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *