מרכך אנטי פריז לשיער – Rapid Reviver של לוריאל פריז

אנטי פריז לשיער

זה קורה לכולנו: “שוונצים” בשיער, או בשם המקצועי יותר של התופעה -“פריז” (Frizz). לא מדובר בתופעה חד פעמית או במשב רוח של חשמל סטטי באוויר, אלא בהתנהגות קבועה של השיער שנובעת מסיבות גנטיות וסוג השיער, ונפוצה בעיקר אצל בעלות שיער מתולתל. אם גם את סובלת מהתופעה הזו, המשיכי לקרוא על ההמלצה שלי למרכך אנטי פריז לשיער Rapid Reviver מסדרת “קולור פרוטקט” של לוריאל פריז.

אז איך עושים את זה – איך עוברים משיער פריזי, קופצני וחסר שליטה לשיער “ממושמע”? כמו רוב הדברים בעולם הטיפוח, הכל מתחיל וננגמר עם בחירה נכונה של מוצרים. אם השיער שלך עבר טיפולים כימיים למיניהם כמו צביעה, הבהרה, החלקה או אפילו סלסול – או במילים אחרות, אם את בחורה ישראלית מעל גיל 15 – הדבר הכי חשוב הוא שתשתמשי בשמפו המתאים לך. שגרת טיפוח שיער נכונה יכולה לעזור להשיג את המטרות שלך: יהיה זה גידול שיער ארוך, מניעת נשירת שיער, או מלחמה נגד שיער יבש – שמפו ומרכך טובים הם תשעים אחוז מהפתרון.

ופה נכנס הכוכב של הערב. אם את רוצה להילחם באותו “פריז”, ההמלצה שלי היא על –

מרכך “אנטי פריז” Rapid Reviver של אלביב

המרכך הזה נוצר במיוחד כפתרון אנטי פריז לשיער לא ממושמע. הוא מטפל בקצוות מפוצלים, מאפשר לחזק את סיב השערה וכמובן, כמו ששמו מחייב, מרכך את השיער. מרכך Rapid Reviver הוא חלק מסדרת “אלביבקולור פרוטקט” סדרת טיפוח השיער של לוריאל פריז. הוא מושלם לשיער שנראה ומרגיש יבש, מחייה ומרענן את השיער ומונע שבירת קצוות. למה זה קורה? בעיקר מכיוון שהמרכך הזה מכיל שמן חוחובה וחומצות אמינו, מרכיבים שגורמים לשיער להתמלא בלחות ולהרגיש רך למגע. לאחר השימוש, השיער שלך לא ירגיש כבד יותר, אבל יהיה עם פחות פריז ועם מראה חלק יותר.

או כמו שאחת הביקורות באתר אמרה עליו: “נדהמתי מכמה מדהים השיער שלי הרגיש, כמעט ישירות לאחר השימוש! לאחר שמרחתי אותו על השיער, יכולתי מייד לשטוף אותו ובכל זאת להרגיש שהשיער שלי הופך חלק ונקי יותר!”

אנטי פריז לשיער

לצערי למרות שסדרת “אלביב” נמכרת בכל רשתות הפארמים והמזון בארץ, דווקא את המרכך הזה עוד לא ראיתי ולכן לא נשארה לי ברירה אלא להזמין אותו ברשת. בכל מקרה, ובאופן צפוי, המחירים בהזמנה מחו”ל אפילו יותר משתלמים.

עד פה להיום. יש שאלות, המלצות אחרות או משהו להגיד? בדיוק בשביל זה החלונית תגובות הקטנה פה למטה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *