כך תעשי פילינג ביתי בחורף

פילינג

יש המון דברים שכדאי להימנע מהם בחורף. לצאת מהפוך, למשל, זה הראשון שבהם. אבל פילינג, ובמיוחד פילינג ביתי, הוא לא אחד מהדברים האלו. אז נכון, שגרת טיפוח העור החורפית שלך צריכה להיות שונה קצת מאותה השגרה בחודשי הקיץ, אבל דווקא תהליך הפילינג הוא לא משהו שצריך להימנע ממנו. ואפילו להפך, החורף הוא דווקא הזמן הכי טוב עבורו. למה? המשיכי לקרוא.

למה פילינג הוא אידיאלי בחודשי החורף?

סיבה #1 – העור שלך יבש יותר

ככל שהחורף נמשך לזמן ארוך יותר, רוב הסיכויים שלאט לאט תשימי לב שהעור שלך הוא כבר לא כתמול שלשום. זה בעיקר בגלל מזג האוויר הקר. או כמו שרופא העור שלי אמר לי: “בחורף העור נוטה להיות יבש יותר ממה שהוא בקיץ בגלל מזג אוויר קר ולחות נמוכה”. אמנם זה נכון שאת יכולה לבצע פילינג ביתי בכל שלב של השנה, אבל במהלך החורף העור היבש שלך זקוק לזה יותר!

סיבה #2 – לא ייהרס לך השיזוף

אם את עושה פילינג עם חומרים כימיים, את חייבת להיות מאד זהירה ומחושבת לגבי מתי את עושה אותו. במיוחד בקיץ, ברגע שעבדת על שיזוף, פילינג ביתי קטן יכול פשוט להרוס לך אותו!

אז כמו שחברה שלי אומרת, “עד שיש לך תירוץ להיות חיוורת, לפחות תעשי פילינג”.

פילינג
לא ככה עושים פילינג. המשיכי לקרוא

איך עושים פילינג ביתי בחורף

הצעד הראשון לביצוע פילינג ביתי הוא בחירה של המוצר שהכי מתאים לך. אני מצרפת פה בהמשך את ההמלצות שלי, אבל כמובן שכל אחת וסוג העור, גודל הארנק וההעדפה הכללית שלה. לחצי על התמונה לעמוד המוצר.

Rose Sugar Scrub של לנקום

כמו שאנחנו אוהבות, מתחילים עם הכי יוקרתי – הקרם הזה של לנקום מכיל תמצית ורדים שעושה פילינג עדין מאד, כך שמתאים גם לבעלות עור רגיש. מעבר לכך, לאחר השטיפה העור מקבל גוון ורדרד וקורן!

פילינג לנקום

Ultra-Fine Face Scrub של לה רוש פוזה

ואם כבר דיברנו על בעלות עור רגיש, הפילינג הביתי הזה של לה רוש פוזה יעזור לך להשיג עור חלק מבלי לגרום לך אי נוחות (מכיוון שטיפוח עור לעולם לא אמור להיות כואב). יש לו מרקם ג’ל מימי מרענן והוא חף מכל רכיב “בעייתי” כמו אלכוהול או פרבנים.

פילינג לה רוש פוזה

Rapid Resurfacing Peel של Murad

הפילינג הביתי המגניב הזה מגיע במנות קטנות ובודדות – 16 בקופסא – כך שתוכלי לעשות פילינג גם בזמן טיול. החומצה הגליקולית שנמצאת פה בריכוז של 10% מסירה בעדינות תאי עור מתים, ואילו תוספת של ויטמין סי המבהיר את העור פועלת להעצמת הזוהר. בנוסף, המגבונים עצמם הם בעלי מרקם מחוספס, מה שמוסיף עוד אפקט פיזי של שפשוף לתהליך הפילינג.

פילינג לפנים של מורד

כמובן שמעבר לשלושת המוצרים האלו, שאני אוהבת במיוחד, יש עוד המון המון מוצרים שונים בשוק. במידה ויש לך המלצה, אשמח לשמוע בתגובות!

פילינג ביתי
יותר טוב

שלבים בביצוע פילינג ביתי:

עכשיו, אחרי שבחרת את המוצר האידיאלי עבורך

שלב 1 – ניקוי פנים

את לא יכולה לבצע פילינג על שכבת איפור – את חייבת להתחיל רק כשעור הפנים שלך נקי לגמרי.השתמשי בניקוי פנים עדין בכדי לשטוף את כל האיפור והלכלוך מעל פני העור שלך, ואז טפחי בעדינות על הפנים שלך עם מגבת על מנת לייבש אותן.

שלב 2 – שפשפי

השתמשי באצבעות יבשות על מנת למרוח כמות קטנה של הפילינג על עור נקי ויבש. לאחר מכן הרטיבי את האצבעות והשתמשי בהן כדי לעסות את החומר על פניך. לאחר מספר תנועות קטנות ומעגליות, החומר אמור להיספג חלקית בעור הפנים שלך. זה השלב לשטוף את הפנים במים פושרים.

שלב 3 – לחות

פילינג לא עושה את כל העבודה לבד – השלב הבא חייב להיות הוספה שלך לחות לעור. אז בחרי את קרם הלחות האהוב ביותר עליך, ועופי עליו. אני אישית חולה על קרם הלחות של סרווה, שהוא קרם הלחות המומלץ ביותר דרמטולוגית בארה”ב (וגם ממש במחיר לכל כיס). ואם במקרה את בחו”ל, אל תפספסי את הקרמים הנפלאים של דה בודי שופ.

שלב 4 – חזרי על הפעולה

אל תעשי פילינג פעם אחת בתחילת החורף ותחשבי שסיימת. פילינג ביתי אפקטיבי מתבצע לפחות פעם בשבוע, אפילו יותר אם את חושבת שהעור שלך יכול לעמוד בזה.

לסיכום

וזה להיום. מקווה שאהבת. ושהצלחנו לפתור את בעיית העור היבש שלך. אבל מה לגבי שיער יבש? (גם לזה יש פתרון, היכנסי לקרוא).

כמו תמיד, אשמח לשמוע בתגובות אם יש לך טיפים נוספים, המלצות על מוצרים או סתם אם בא לך להגיד שלום!

One Comment on “כך תעשי פילינג ביתי בחורף”

  1. מאד אהבתי את הסקראב של לנקום, יצא לי להביא מחו”ל לפני שנתיים וקיוויתי שהוא יגיע לארץ, אבל לא מצאתי.
    יודעת אם הוא נמכר פה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *