הכיני עורך לחורף: שגרת טיפוח למניעת יובש בעור

שגרת טיפוח חורף

זה נראה ששוב הגענו לשלב הזה בשנה בו הטמפרטורות הולכות ויורדות והעור שלנו הופך לבלתי נסבל. ותכלס, למי מאיתנו יש כוח להתחיל להתעסק עם יובש בעור, שפתיים סדוקות ושאר המכות שהחורף מביא עמו ומפיל על עור הפנים שלנו. לאף אחת. אבל אל דאגה – בדיוק בשביל זה הכנתי לנו תוכנית פעולה שיטתית, אפקטיבית ופשוטה שתעזור לנו לשמור על העור שלנו רך וחלק לכל אורך החורף.

זה מה שאת צריכה לעשות:

1. שדרגי את קרם הלחות

קרם לחות קליל ואוורירי הוא בדיוק מה שאת צריכה עבור עור הקיץ השומני שלך. אבל כשמגיע החורף, את חייבת להרים הילוך ולמצוא לעצמך קרם לחות עשיר בלחות. או במילים אחרות, כשמגיע החורף אני אוהבת את קרם הלחות כמו שאני אוהבת את הפיצה שלי – עם כמה שיותר תוספות. תמציות בוטניות, שמנים עשירים בשומנים, חמאת שיאה, חומצה היאלורונית ונוגדי חמצון (כמו ויטמין E) – כל המרבה הרי זה משובח. ומכיוון שהחורף הוא הזמן שלך לתקן את כל הנזקים שגרמת לעצמך בכל אותם ימי קיץ בחוף הים – שילוב של פורמולה המכילה וויטמין A יכול להיות אחלה פתרון לטיפול במגוון סוגיות, החל מכתמי שמש ואקנה ועד לקמטוטים.

ההמלצה שלי: קרם הלחות המומלץ ביותר ע”י דרמטולוגים בארה”ב – CeRave, או קרם ניוטרוג’ינה הידרו בוסט שמפוצץ בלחות ולא כבד על הכיס. יובש בעור – נוט טודיי.

פילינג נגד יובש בעור

2. פילינג

המפתח לשמירה על עור הקיץ בחורף הוא פילינג קבוע – לפנים ולגוף כאחד. לא רק שהוא יעזור לך להיפטר מתאי העור המתים, אלא שעל הדרך גם יעזור לקרם הלחות שלך להיספג בצורה מהירה ויעילה יותר. פילינג עדין פעם או פעמיים בשבוע יעשה את כל ההבדל.

ההמלצה שלי: סבון פנים גרנייה 3 ב-1 לחובבות המוצרים במחיר אטרקטיבי, או מסכת הפילינג המושלמת של וישי, למי שרוצה מוצר קצת יותר דרמו-קוסמטי. ואם את הרפתקנית, היכנסי להכיר ארבעה סוגי מסכת פנים ששווה לנסות.

3. קצרי את זמן המקלחת

אני יודעת, קצת מבאס לשמוע שעדיף לוותר דווקא על מקלחת חמה וארוכה, במיוחד בימי חורף קרים. אבל מה לעשות נסיכה, בשביל עור מושלם צריך להקריב!

קיצור זמן המקלחת לא רק עוזר להפחית את צריכת המים (ישראל מתייבשת!), אלא גם מונע התייבשות של העור. במיוחד כאשר הטמפרטורה גבוהה, החום והאדים סופגים למעשה את כל הלחות מעורך, ומובילים ליובש בעור וקילוף. אז גם אם המקלחת ארוכה, תירגעי עם המים החמים.

מקלחת ארוכה

4. קרם הגנה

אני מקווה שאני לא מחדשת לך, אבל כמו שכל ילדי שנות ה-90 יודעים, חכם בשמש ראש גדול. גם בחורף, אנחנו חשופות באותה מידה לקרינת UV, ולכן חשוב מאד להמשיך ולהשתמש בקרם הגנה, או מוצרים המכילים SPF גבוה. אל תזניחי!

לדוגמה – הפריימר של מקס פקטור מכיל מקדם הגנה SPF-20 מובנה בתוך הפרומולה, הידד!

וזהו, ביי ביי יובש בעור!

יש לך עוד טיפים או המלצות? אשמח לשמוע בתגובות!

One Comment on “הכיני עורך לחורף: שגרת טיפוח למניעת יובש בעור”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *