צללית וויאג’ר של נארס – NARS VOYAGEUR

Nars Palette

לפני שאתייחס לצללית החדשה והחמודה, אפתח בחדשות טובות: נארס (Nars) – מותג האיפור האמריקאי האהוב – ככל הנראה הולך להגיע לישראל!

למי שלא מכירה, נארס הוא מותג איפור וטיפוח מקצועי מבית שיסיידו שנוסד ע”י פרנסואה נארס, אמן איפור וצלם, לפני כ-25 שנה. לארצנו הקטנה המותג מיובא ע”י חברת “לילית” (שגם מייבאת את פופה, אסנס ועוד כמה מותגים), ושמועות שרצות בתעשייה מדווחות על חנות ייעודית למותג שהולכת להיפתח בקניון רמת אביב, שהולך וממצב את עצמו כמרכז של חנויות הבוטיק לאחר שפתח בשנה האחרונה את החנויות של שאנל וארמני.

למה אלו חדשות טובות? כי למרות שמדובר במותג מדהים שכמעט כל מאפרת מקצועית שמכבדת את עצמה מכירה – עד היום היה מאד קשה להשיג אותו בארץ, אפילו באונליין. זה השתנה בזמן האחרון לאחר ש-Cult Beauty החלו למכור (ולשלוח לארץ) את המותג. לא תמיד יש שם את כל המגוון, אבל אם תוסיפי לזה את קודי ההנחה שהאתר מציע, מדובר באופציה משתלמת ונוחה בסה”כ.

נארס NARS
לחצי לכניסה לעמוד המותג ב-Cult Beauty

נארס וויאג’ר – NARS Voyageur

ועכשיו – לסיבה שלשמה התכנסנו.

פלטות הצלליות הקטנות האלה של נארס פשוט כל כך טובות שהייתי חייבת לכתוב עליהן. אני איתן כבר כמה חודשים, ובלי מאמץ או כוונה, פתאום שמתי לב שהן תפסו את מקומן כאחד ממוצרי העיניים בהן אני משתמשת הכי הרבה.

בדרך כלל, פלטת צלליות הן לא דבר שנכנס לי לתיק לאור משקלן ורוחבן המוגזם (אגב – משקל ורוחב מוגזמים זו אותה הסיבה שבגללה חידשתי את המנוי לחדר הכושר). מנגד, הפלטות הקטנטנות והקומפקטיות האלו נכנסות לתיק בקלות, מה שמאפשר לחדש את האיפור “על הדרך”.

ומכאן שמה – פלטת וויאג’ר (מסע) מכניסה את עצמה לתיק שלך ונמצאת בהיכון, על מנת להכין אותך במריחה אפקטיבית אחת לכל מסע אליו הגורל ייקח אותך! (או יותר סביר, לעבודה).

הטלפון להמחשת הגודל

פלטת Voyaguer מגיעה בשתי גרסאות: גרסת ה-“זמש” ( Suede ), שהיא מאד יומיומית, עם מבחר צלליות בגוונים קרים, וגרסת ה-“נקטר” ( Nectar ), שהיא, בהתאם לשמה, יותר חמימה וקיצית. לכל אחת מהפלטות יש צלליות בגימור מאט ומבריק שעובדות מצוין לבד אבל גם מתערבבות אחת עם השניה בקלות ובצורה מושלמת.

ואם כבר דיברנו על נארס, אז זוהי עוד דוגמה ללמה המותג הזה צבר קהל מעריצים גדול כל כך, במיוחד בקרב בעלי המקצוע: החומר מאד פיגמנטי, קל כל כך למיזוג וערבוב ומחזיק לאורך זמן עם צבעים הנשארים עזים ובהירים.

שתי הגרסאות

הפלטה הזו לא זולה – 28 פאונד ליחידה – אבל היא מאד איכותית, מחזיקה לזמן ארוך, וכל כך, כל כך חמודה.

לעמוד המוצר ב-Cult Beauty

אגב, בקידום עצמי נלוז (אבל חינני), לחצי על הקישור אם את רוצה לדעת איזה מוצר של נארס מייגן מרקל הכי אוהבת. רמז, מדובר על מוצר שנבחר כ-“סומק המחמיא בעולם”.

וכמו תמיד – תגובות, שיתופים, נעיצות וכו’ יתקבלו בברכה.

One Comment on “צללית וויאג’ר של נארס – NARS VOYAGEUR”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *