קיילי ג’נר מוכרת את מותג הקוסמטיקה שלה ב-600 מיליון דולר. ומה את עשית היום?

קיילי ג'נר

אז כן, שמעת נכון. האחות הצעירה והמוצלחת (לדעתי) לבית קרדשיאן מכרה 51% מחברת הקוסמטיקה שלה, “קיילי קוסמטיקס”, תמורת 600 מיליון דולר. בחשבון פשוט, זה אומר שהחברה כולה שווה בערך 1.2 מיליארד דולר, וזה הופך את קיילי ג’נר בת ה-22 למיליארדרית הצעירה ביותר בעולם שלא ירשה את הכסף, או במילים אחרות, וואחד מלכה. הרוכשת היא חברת COTY – ענקית קוסמטיקה שמחזיקה בין היתר את קלווין קליין, OPI, סאלי הנסן ועוד המון מותגים אחרים. על פי הפרסומים, קיילי ג’נר ואנשיה יישארו בחברה וימשיכו לנהל את הצד היצירתי והתקשורתי של המותג.

האם החברה שווה כל כך הרבה? תלוי את מי שואלים.

לפי “פורבס”, הכנסות מותג האיפור עמדו על 360 מיליון דולר במכירות ב-2018, אבל במקומות אחרים ראיתי כי החברה הכניסה “רק” כ-177 מיליון דולר. בכל מקרה, לקיילי ג’נר יש כ-150 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד 30 מיליון בטוויטר, ועיקר המכירות של המותג נעשות בארה”ב – מה שאומר שיש להם המון מקום להתרחבות גלובלית (ואולי אפילו לישראל).

על קיילי קוסמטיקס

קיילי ג’נר הייתה אחת הראשונות שהצליחו לתרגם ולמנף את הפרסום שלהם למותג מצליח. בראיון למגזין פורבס, סיפרה ג’נר כי ההשראה עבור המוצרים הראשונים של המותג הגיעה מתוך חוסר הביטחון הממושך שלה מאז ילדותה לגבי גודל השפתיים שלה. אז היא פשוט לקחה 250 אלף דולר מרווחי הדוגמנות שלה, השקיעה אותם בפיתוח ויצירת המוצרים, והשאר היסטוריה. אותו מוצר ראשון, ערכות השפתיים של קיילי / The Kylie Lip Kit – המכילות שפתון נוזלי וליפ-ליינר תואם – אזלו מהמלאי בתוך דקה, לא לפני שאתר האינטרנט שבו נמכר קרס כמה פעמים.

מאז, המותג התרחב והחל להציע שלל מוצרי איפור ביניהם: צלליות, סומק, מוצרי גבות, היילייטר ומברשות איפור. כחלק מקידום המותג, קיילי שיתפה פעולה עם אחיותיה קים וקלואי בשתי קולקצית איפור שונות. המותג לא נמכר כרגע בארץ, אבל בכיף אפשר להזמין מאמזון.

קיילי ג'נר על פורבס
קיילי על שער פורבס. מימין – ה-Lip Kit

קיילי ג’נר = מלכה

לפי הפרסומים, לקיילי עדיין ישארו 49% מהחברה לאחר המכירה, מה שאומר שהיא הולכת להישאר הכוח היצירתי והפרסומי מאחוריו. בתוספת רשת הפיתוח וההפצה של חברה ענקית כמו COTY, אין ספק שאנחנו הולכים לראות צמיחה מאד מהירה של המותג בשנים הבאות, עם התרחבות למדינות רבות, ויהיה מעניין לעקוב.

באופן אישי, לא יצא לי להתנסות במוצרים שלה, אבל לאור החדשות האלו בהחלט נהיה לי חשק!

האם לך יצא? אשמח לשמוע בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *