איך שמים ברונזר: 3 טיפים מאמן איפור בינלאומי

ברונזר

אם הייתי צריכה לדרג את מוצרי האיפור בסקאלה שבין אינטואטיבי וקל לשימוש לאלו אשר דורשים רמה מקצועית גבוהה יותר, אני חושבת שהנושא של היום, ברונזר, היה מתברג בפסגה מבחינת רמת המורכבות והעידון שהשימוש בו דורש. אבל אין ברירה – אם את רוצה להשיג שיזוף מושלם לאזור הפנים ובית החזה בלי חשיפה מוגזמת לשמש או עם הליכה למכוני השיזוף למיניהם – את חייבת להתידד עם הברונזר, וללמוד איך להשתמש בו.

אבל אל דאגה, בדיוק בשביל זה אני פה. נתחיל מהבסיס, מה זה בכלל ברונזר?

מדובר למעשה סומק משזף בצבעי ברונזה המאפשר לך לשוות לעור הפנים שלך גוון שזוף ובריא בקלות, וללא חשיפה מסוכנת לשמש. השוק שופע בסוגים רבים של משזפים, ולכן חשוב לדעת לבחור את המוצר המתאים ביותר בהתאם לגוון העור שלך והתוצאה הרצויה.

כדי לעזור לך במשימה, אספתי שלושה טיפים לשימוש בברוזנר, על פי דראיס – אומן האיפור הרשמי של לנקום ארה”ב:

ברונזר

טיפ #1 – את לא חייבת לשים ברונזר בכל מקום

“כשהברונזרים רק יצאו, הרבה אנשים אמרו שצריך לשים אותם בכל מקום על הפנים”, דראיס אמר. “מצד שני, אני דווקא חושב שעל מנת לקבל מראה טבעי יותר, צריך לשים ברונזר רק בלחיים, קצה האף ומעל הרכות. את גם יכולה להשתמש בו באדיבות על הצוואר ומתחת לסנטר על מנת לאזן את גוון העור באיזור הזה עם שאר הפנים”.

ברונזרון

טיפ #2 – המברשת חשובה

לפי דראיס, התוצאה הכי טובה היא כשמשתמשים במברשת על מנת למרוח ברונזר. “ככל שהמברשת רכה יותר, כך האפקט של הברונזר יהיה מעודן יותר”, הוא אומר, “אז בהתאם לרמת הגימור שאת רוצה – עדין או דרמטי – את צריכה לבחור את המברשת המתאימה”.

לטענתו, גודל המברשת גם כן משפיע: “אני אוהב את מברשת מס’ 2 של לנקום עבור גימור רך והתחלתי, או מברשת לחיים מס’ 6 עבור גימור מקצועי ודרמטי יותר”. (לינקים לאמזון)

ברונזרון

טיפ #3 – השתמשי בפורמולה הנכונה עבור סוג העור שלך

“הטריק על מנת לשמור על עמידות של ברונזר למשך יום שלם היא לבחור את הפורמולה הנכונה עבור סוג העור שלך”, דראיס אומר, “במידה והעור שלך יבש – נסי ברונזר נוזלי עבור הלחות, ובמידה והוא שמנוני – חפשי ברונזר במרקם פודרה”.

ברונזר מומלץ – HOOLA של בנפיט

אם את מחפשת שיזוף במראה טבעי את חייבת לנסות את הברונזר הזה של Benefit, אחד המוצרים האהובים והפופולריים של המותג. הברונזר האגדי הזה מגיע במרקם פודרה עם גימור מאט מושלם, שנותן גוון הנראה טבעי, ללא נצנוץ. הברונזר מגיע עם מראה מובנית ומברשת רכה וטבעית. טבילה אחת בחומר ומריחה קלה בדרך כלל תספיק על מנת לתת לך מראה שיזוף קל כמו אחרי יום בחוף הים.

ברונזר בנפיט

לצערי עוד לא ראיתי שמישהו עשה את המצווה והביא את המותג המהמם הזה לארץ. אבל ברוך בורא האונליין: המחיר הכי טוב שמצאתי הוא בקאלט-ביוטי, 13 פאונד נכון לרגע כתיבת הפוסט.

אם זה ישתנה עד הרגע שאת קוראת את זה, מוזמנת לבדוק גם את המחיר בלוק פנטסטיק.

ברונזרון

וזהו להיום! במידה ואהבת את סוג הפוסט הזה, ממליצה לך ללמוד גם מה זה פריימר, או טיפים לגבות מושלמות. וכמובן שתמיד אשמח לתגובות, הערות ושיתופים.

One Comment on “איך שמים ברונזר: 3 טיפים מאמן איפור בינלאומי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *