ליזו כבשה את השטיח האדום עם לק קריסטל וארנק קטנטן

ליזו ב-AMA

טוב, ליזו (Lizzo) אולי יצאה מטקס ה-American Music Awards בלי שזכתה בשום פרס, אבל אין ספק שהיא גנבה את ההצגה ושברה את השיא לתיק הקטן ביותר שאי פעם נראה על השטיח האדום. הזמרת הוסיפה ללוק לק ג’ל קריסטל שהשתלב מצוין עם ארנק הולנטינו המדובר.

כשנאלה לגבי זה, היא השיבה את התשובה הכי Badass אי פעם:

“A bag big enough for my f*cks to give.”

(או בתרגום חופשי: “תיק מספיק גדול בשביל הז*ן שאני שמה עליכם”)

ליזו

לאחר מכן היא הוסיפה שיש לה בפנים “טמפונים, בקבוק טקילה וקונדומים”.

את המניקור הססגוני עיצב ארי אישיזו, שתיאר את מראה הציפורן כ”בועות קרח x ולנטינו “. מתחת לכל הקריסטלים הללו נמצא גוון Glitter To My Heart של OPI – צבע כסף נוצץ שמהווה בסיס מושלם לעשרות הקריסטלים שהוא מחזיק.

לדעתי הלוק של ליזו ב-AMA היה מושלם מכל הבחינות. את המניקור הכסוף היא איזנה עם שמלה בגוון אפרסקי, איפור כתמתם ושיער גלי וקופצני המלווה בקוקו גבוה.

הסטייליסט מרקו מונרו אמר זאת בצורה הטובה ביותר כאשר תיאר את ליזו כ”מלכה כתומה ואייקונית” באינסטגרם. “כל כך גאה במלאך הזה, שתמיד מוכנה להחזיר את הקריצה לשטיח האדום,” הוא כתב.

מי את ליזו

ליזו היא זמרת אמריקאית אשר נולדה בדטרויט לפני 30 שנה בשם מליסה ויויאן ג’פרסון. באופן לא צפוי, ליזו הילדה דווקא חלמה להיות חלילנית קלאסית, אלא שאהבת ההיפ-הופ (ולדעתי גם הרצון להתפרנס) גרם לה לנטוש את המוזיקה הקלאסית לטובת מוזיקה יותר פופולרית. כיום היא עושה ראפ, פופ וכותבת בעצמה שירים מפוצצים בכשרון, הומור ומגניבות.

היא כוכבת הפופ היחידה שמשלבת נגינה על חליל צד עם טוורקינג, ומעל לכל – מאז שהתמודדה עם בעיות של דימוי גוף בגיל צעיר, היא שגרירת אהבה עצמית ודימוי גוף בריא. קבוצת רקדניות הליווי שלה “Big Grrrls” מורכבת כולה מרקדניות במידות גדולות, עם המסר שלה, כפי שניסחה אותו בראיון למגזין “Allure” : “אם אתם יכולים לאהוב אותי, אתם יכולים לאהוב את עצמכם”.

מספיק להקשיב ולצפות בקליפ המהמם הזה לשיר “Truth Hurts” משנת 2017, שהפך ללהיט ויראלי והגיע למקום הראשון במצעד האמריקאי, כדי להבין.

ומה את חשבת? אשמח לשמוע בתגובות.

One Comment on “ליזו כבשה את השטיח האדום עם לק קריסטל וארנק קטנטן”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *