סרינה וויליאמס עם הבעת תמיכה אופנתית בכבאי אוסטרליה

סרינה וויליאמס

סרינה וויליאמס היא הרבה דברים – ספורטאית על, כוכבת טניס, אייקון אופנת ספורט, אמא ואישה גדולה – וב-22 בינואר היא הראתה לנו את זה פעם נוספת כאשר הגיעה למשחקה באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס עם עיצוב ציפורניים בצורת דוב קואלה חמוד, על מנת להגביר את המודעות לאסון הסביבתי הגדול שקורה כרגע באוסטרליה.

כידוע, שריפות החורש הענקיות באוסטרליה החלו במספר מוקדים בספטמבר 2019, ולא כובו סופית אפילו עד לרגע זה. מומחי איכות הסביבה מעריכים כי כמעט 30% מאוכלוסיית דובי הקואלה באיזור ניו-סאות ויילס נפלו קורבן לשריפה, מה שמעלה חשש אמיתי של הכחדת הזן. בתחילת ינואר שיתפה וויליאמס פוסט באינסטגרם שכלל תמונה של קואלה שהצליח להימלט מהשריפה ומידע על היכן העוקבים שלה יכולים לתרום.

אבל הפוסט באינסטגרם כנראה לא היה מספיק עבור סרינה וויליאמס, ועל מנת לייצר מודעות נוספת למשבר היא עלתה למשחקה האחרון באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס עם מניקור פרנץ’ מודרני (בעיצוב טרפזי בצורת “ארון קבורה”). כל ציפורן נצבעה בגוון פסטל שונה עם פס מאבני חן המפריד בין לק הפסטל לחלק הפנימי של הציפורן עם גוון הבסיס של הלק. על אחת האצבעות ניתן לראות ציור של קואלה עם קשת אדומה וחמודה על ראשו.

הציפורניים של סרינה וויליאמס
הציפורניים של סרינה. והיא עוד שיחקה ככה טניס

מחווה אופנתית זה טוב ויפה, אבל זו לא המחווה היחידה מצד סרינה וויליאמס. בעקבות זכייתה בטורניר ASB Classic בניו זילנד בתחילת ינואר, היא הודיעה שתתרום את סך כל הזכיות שלה מהטורניר בסך 43 אלף דולר למאמצי הכיבוי והשיקום של השריפות. בנוסף, וויליאמס וטניסאים אחרים, ביניהם רוג’ר פדרר ונעמי אוסאקה, שיחקו במשחק צדקה בו גויסו כספים נוספים.

ציפורן הקואלה
ציפורן הקואלה

כזכור, בעבר כתבתי על לק הקריסטל של ליזו בתור הצהרה אופנתית, אבל אין ספק שפה מדובר על שימוש מאד מיוחד וחכם במניקור ג’ל על מנת לעורר מודעות לאירוע חשוב. הרי בינינו, כל ההתעסקות הזו עם אופנה ומי לבד מה היא קצת זניחה למול הבעיות האמיתיות של החיים – אבל לפעמים אנחנו מקבלים תזכורת שגם אופנה יכולה לעשות שינוי קטן בעולם.

ובנימה אופטימית זו אסיים להיום. רוצה לקבל עוד תכני בונוס (וקודי הנחה שווים שאני מוצאת מדי פעם) ישירות לחשבון המייל שלך? הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

One Comment on “סרינה וויליאמס עם הבעת תמיכה אופנתית בכבאי אוסטרליה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *