יש גברים בקהל? על לוריאל מן אקספרט – Men Expert

לוריאל מן אקספרט

לקראת סוף השנה שעברה, חברת לוריאל ישראל המשיכה להביא לנו מותגים מהעולם – אחרי ההשקות של CeRave, מותג טיפוח העור הדרמו קוסמטי החדש וארמני ביוטי (והסקירה שלנו של הפריימר המרשים שלהם) – המותג הבא שעושה עלייה לארץ הקודש הוא לוריאל מן אקספרט – L’oreal Men Expert – מותג הטיפוח לגברים. אז האם המוצרים שווים, ומה המחירים מול חו”ל? יצאתי לבדוק.

לחץ לכניסה לעמוד המותג

טיפוח עור לגברים – יש דבר כזה?

השאלה הראשונה שצריכה להישאל – האם גברים ישראלים משתמשים במוצרי טיפוח בכלל? לדברי החברה, כן: קטגוריית טיפוח הפנים לגברים בישראל שווה כ-20 מיליון שקל בשנה, וצומחת בקצב כפול מהשוק. זה אומר משהו כמו 2% מהשוק, כאשר הממוצע באירופה הוא 6% – מה שאומר שהגברים הישראלים לא משקיעים בעצמם מספיק, או לחילופין – יש פה המון פוטנציאל לא ממומש.

אלי שגיב, מנכ”ל לוריאל ישראל מסר: “עד לפני שנתיים שלוש, מנוע הצמיחה של עולם הביוטי היה האיפור. בשנתיים האחרונות – זה טיפוח העור. בתוך זה, שוק הטיפוח לגברים מגלם פוטנציאל אדיר. כל גבר שני בישראל משתמש בקרם טיפוח לעור. מטרתנו היא להביא את פתרונות הטיפוח הכי מתקדמים לכלל האוכלוסיה”.

ריאן ריינולדס
כן, ריאן ריינולדס המהמם הוא הפרזנטור

המוצרים של לוריאל מן אקספרט

אז האם המוצרים של לוריאל מן אקספרט באמת שווים את הכסף? בואו נגיד שאני לא הולכת להכתיר אותו בתור מותג הטיפוח הטוב ביותר בעולם, אבל כמו מעצמת היופי שהם, ניכר שלוריאל השקיעה לא מעט זמן וכסף במחקר על מנת ליצור הצעת “כניסה” נהדרת לגברים המעוניינים לדאוג לעורם.

גם מהבחינה השיווקית, המוצרים עצמם נמכרים עם מילים מפתות וגבריות כמו קרם הלחות שלהם שהוא “הידרה אנרגטי” עם “הגנת UV” ו-“ADS: Active Defense System”, התועלות מכל מוצר הן רבות (כי כידוע, גברים אוהבים מוצרים של 5 ב-1 ויכולים לחיות בשלום לגמרי עם שגרת טיפוח הכוללת שמפו בלבד), והעיצוב של המוצרים הוא מאד גברי ומחוספס.

החוויה שלי (ושל בן זוגי) מהמוצרים היא ככה ככה – יש מוצרים שלא כל כך טובים (בהשואה למקבילות הנשיות שלהם), ומצד שני, את חלקם מאד אהבנו.

לוריאל מן אקספרט, יו לורי
גם ד”ר האוס ממליץ

מחירים

המוצרים שהושקו בארץ נמכים כרגע בלעדית בסופר-פארם. המגוון הקיים מכיל ג’ל ניקוי לפנים ב-29.90 שקלים, קרם אנטי אייג’ינג ב-54.90 שקלים, סדרה לזקן ב-54.90-34.90 שקלים, קרמי לקוח ב-49.90 שקלים, דאודורנטים ומוצרים לגילוח ב-21.90 שקלים ומוצרי אפטר שייב ב-49.90 שקלים.

אבל כרגיל, המחירים בארץ יקרים בכ-25% מהמחירים בחו”ל. מזל שיש לנו את האונליין – אפשר למצוא את המותג הזה ב-LookFantastic במחירים זולים יותר מהארץ, אבל לא זולים כמו בסטרוברינט, האתר האהוב שמציע הרבה יותר מגוון מאשר קיים בארץ, ובמחירים הרבה יותר משתלמים, על גבול החצי מחיר.

One Comment on “יש גברים בקהל? על לוריאל מן אקספרט – Men Expert”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *