דאבל סרום של קלרינס – הסרום הפופולרי בעולם

דאבל סרום

כמו שכבר כתבתי בסקירה שלי על קונסילר מייבלין, אני מאמינה שעל מוצרי איפור אפשר (ואפילו רצוי) לחסוך, כי ההבדל באיכות בין מוצרי יוקרה למוצרים נגישים יותר הוא פחות משמעותי. אבל בכל הנוגע לטיפוח העור, אני הראשונה שמאמינה שאם עורך חשוב לך – תשקיעי בו. וזה מביא אותי לדבר על אחד המוצרים החשובים בשגרת טיפוח עור – הסרום. עוד לא יצא לי לסקור פה באתר סרומים, ולכן חשבתי להתחיל מהמקום הראשון – דאבל סרום של קלרינס – כנראה הסרום הנמכר ביותר בעולם, ואהבה אישית שלי.

לפני כשנתיים קלרינס השיקו גרסה חדשה ומשופרת של ה-“דאבל סרום”, מה שהיה מהלך מאד מפתיע כי אני אישית חשבתי שגם ככה הוא היה מושלם. מדובר על הגרסה השמינית (!) של המוצר האהוב, והיא תוצאה של מחקר שערכה החברה בשיתוף בית הספר לרפואה בנאמור, בלגיה. הפורמולה המשופרת כוללת מינונים גבוהים של תמצית כורכום, תמצית בעלת ריכוזים גבוהים של טומרון, שהיא מולקולה הממלאת תפקיד חשוב באינטראקציה של צמחים עם צמחים אחרים.

למה זה חשוב? כי ה-“מתכון הסודי” של דאבל סרום מורכב מ-21 תמציות צמחים שונים עם שמות מוזרים – וביניהם עלה החיים (מרכיב אנטי דלקתי, שמצמם את הגירוי בעור), פרקן עשבוני (מוריד את ערך “אובדן המים הטרנספרמידליים של העור”, מה שאומר שהוא עוזר לעור לשמור על לחות ומראה בריא למשך זמן רב יותר) – ועוד המון נוגדי חמצון כגון קיווי, גדילן מצוי, גוג’י ברי, אדלווייס, מריפוסה לבנה ובננה ירוקה – שלטענת החברה, גורמים לסרום להגן על העור שלנו מלחץ.

דאבל סרום הוא לא שיקוי פלא, אבל הוא עושה המון. מדובר על מוצר שגורם לעור שלך להיראות טוב יותר, גם אם את חושבת שכבר עכשיו הוא נראה די נהדר. בסקר שנעשה ע”י קלרינס, 83 אחוז מהנשים הרגישו שהעור שלהן נראה קורן יותר לאחר שימוש של שבוע. אצלי זה קרה אפילו מהר יותר, ולמעשה שמתי לב לאפקט מיידי.

בדומה לגירסה הישנה, המרכיבים של החומר מגיעים בשני תאים נפרדים כדי “לשמור על שלמותם” של החומרים המסיסים בשומן ומסיסים במים. לחיצה אחת על משאבה ושתי הפורמולות המופרדות מתערבבות זו בזו. ה-Double Serum מתאפיין במרקם אוניברסלי המתאים לכל סוגי העור, והפורמולה בנויה כך שתכונותיה גורמות לחומר להיספג בקלות ובמהירות בעור ובמקביל להעניק תחושה נעימה בעת המריחה.

דאבל סרום קלרינס

מוצרי קלרינס נמכרים בארץ ברשתות הפארם, בקבוק של 30 מ”ל יעלה כ-500 שקלים בסופרפארם.

באינטרנט – כרגיל – ניתן למצוא בזול יותר. בסטרוברינט, למשל, ניתן למצוא את דאבל סרום בפחות מ-300 ש”ח. זה כמעט חצי מחיר:

לצערי לא מצאתי את המוצר באתרים אחרים ששולחים לישראל. במידה ומצאת, כתבי לי בתגובות ואעדכן את הפוסט!

אגב, אם את מחפשת את מוצרי הסקין-קר המתאימים ביותר עבורך, את מוזמנת להכיר עוד ארבעה מותגי סקין קר שאני מאד אוהבת ועדיין לא הגיעו לישראל!

5 Comments on “דאבל סרום של קלרינס – הסרום הפופולרי בעולם”

  1. היי יש לי שאלה, הסרום הסתיים ולא יוצא יוצר חומר מהמשאבה, אבל יש עדיין חומר בתוך הגליל הפנימי של הסרום. האם הוא אמור לצאת גם, או שכך הסרום בעצם נגמר?

    1. היי אניטה,
      זו שאלה טובה.. בעיקרון הבקבוק אמור להיות מתוכנן ככה שזה לא יקרה, אז אני אומרת שאם זה לא יוצא כנראה החומר כבר לא “טרי” ובכל מקרה עדיף שתוותרי עליו.
      אבל באמת שאני לא יודעת, צריכה לראות את המצב ולהבין.

  2. הי,
    איך להשתמש במקביל לסרומים נוספים? (למשל שגרת טיפוח אשר כוללת ניצאמיד בבוקר ויטמין סי בערב של די אורדינרי).
    תודה!

    1. היי הדר,
      עד כמה שאני יודעת באופן עקרוני לא אמורה להיות מניעה (גם לא מצאתי ברשת שום אזהרה או המלצה שלא לשלב ביניהם), חוץ מהעובדה שזה נראה לי קצת מוגזם להשתמש בשניהם יחד (וכנראה פחות אפקטיבי). הייתי ממליצה אולי להשתמש יום מסוים עם אחד מהם ואז ביום הבא עם האחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *