מסקרה לוריאל טלסקופיק – המסקרה המקורית

מסקרה לוריאל

אחד המוצרים שהזנחתי עד עכשיו הוא מסקרה טלסקופיק של לוריאל פריז.

זה יהיה ממש לא הוגן מצדי שלא לתת למסקרה הקטנה והמשתלמת הזו פוסט משלה. השתמשתי בה כל כך הרבה, והיא כל כך מוכרת וידועה בשוק, כך שזה מרגיש קצת מיותר. מצד שני, אם אני לא אתן למסקרה לוריאל טלסקופיק פוסט ייחודי משלה, אז היא לא תעלה בחיפוש כשאנשים יחפשו “מסקרה” פה בבלוג, וזה יהיה שגוי, כי אני כל כך אוהבת אותה.

נתחיל מהבסיס –

מסקרה טלסקופיק – מה הם אומרים?

מדויקת. ריסים ארוכים יותר. אורך אינטנסיבי.

מסקרה לוריאל טלסקופיק משדרגת את הריסים שלך עם אורך עז וריסים ייחודיים על ידי הפרדת ריסים. הצד השטוח של המברשת המדויקת והגמישה (והמוגנת בפטנט) מאריך את הריסים עד 60%, ואילו הצד המסרק של המברשת מפריד במדויק את הריסים לקבלת תוצאה נטולת גושים. ללא בישום. נבדק רופא עיניים ונבדק אלרגיה. מתאים לעיניים רגישות ולמרכיבי עדשות מגע.

למה אני אוהבת אותה

מברשת – אני אוהבת את המברשת. היא מאד דקה והזיפים שלה כל כך קצרים, מה שבאמת עוזר להאריך כל ריס וריס. הבעיה הכללית שיש לי עם מסקרות בזמן האחרון היא שהם הולכים ומגדילים את הגודל של המברשת, וזה מאד מקשה באפליקציה, שהופכת לקצת מבולגנת.

ללא גושים – לוריאל ממש לא שיקרו בתיאור של המוצר, המסקרה הזו לא מייצרת גושים ב-כ-ל-ל! היו לי מקרים בהם שמתי שתיים או שלוש שכבות ובתכלס, יכולתי להמשיך.

סלסול – כשאני מעבירה את המברשת דרך הריסים שלי, לא רק שהיא מאריכה אותם, היא גם מייצרת סלסול מהמם. רוב הזמן אני אפילו לא צריכה לסלסל את הריסים, המסקרה עושה את הכל בעצמה (אגב, זה הופך אותה מושלמת למראה איפור מעושן).

עמידות – המסקרה הזו היא סופר עמידה! בניגוד למסקרות אחרות שעם הזמן משאירות פתיתי חומר מתחת לריסים, עם מסקרה לוריאל טלסקופיק התוצאה כמעט ולא משתנה למשך יום שלם.

ולכל זה תריך להוסיף את העובדה שמדובר באחת המסקרות המשתלמות ביותר, עם מחיר מאד נגיש.

מחיר, ואיפה מוצאים?

מוצרי לוריאל פריז נמכרים בכל רשתות הפארם ובסניפים נבחרים של רשתות המזון. בסופרפארם, ניתן למצוא את המסקרה הזו בכ-60 שקלים ליחידה. ברשת, כמובן, המחירים טובים יותר.

ב-FeelUnique, הצלחתי למצוא את אותה המסקרה בפחות מ-10 פאונד (פחות מ-50 ש”ח), כולל משלוח חינם.

בסטרוברינט, האהבה של החיים שלי, לפעמים יש מציאות.

וגם באמזון היא קיימת, אבל נכון לזמן הכתיבה לא במלאי (שווה לבדוק בכל זאת).

מסקרה לוריאל טלסקופיק

וזהו להיום חמודות. כרגיל, שיתוף ולייק שווים זהב (או מוצרים במתנה, במקרה שלנו).

One Comment on “מסקרה לוריאל טלסקופיק – המסקרה המקורית”

  1. אגב, ממליצה מאד לקרוא על שיתוף הפעולה של לוריאל פריז עם קרל לגרפלד המנוח, לא יודעת אם הפריטים האלו עדיין במלאי בזמן שאת קוראת את הפוסט הזה, אבל אם כן – אני ממש ממליצה על המסקרה במהדורה מוגבלת הזו:
    https://rueroyale.net/%d7%a7%d7%a8%d7%9c-%d7%9c%d7%92%d7%a8%d7%a4%d7%9c%d7%93-%d7%9c%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%96/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *