לא רק נקסט: איפה מוצאים בגדי ילדים מחו”ל באינטרנט

בגדי ילדים

אני יודעת מה אתן שואלות את עצמכן: מה מביא אותי – מלכת הסטייל והחיים הטובים, ציפור חופשייה ובורחת מאחריות שיטתית שכמוני – לחפש בגדי ילדים מחו”ל. אז נכון, אין לי ילדים משלי (כרגע), אבל משפחה מלאה באחיינים יש גם יש, ויתהפך העולם ואני לא אפקיר אותם לחוש הטעם המזעזע של ההורים חסרי הסטייל שלהם.

ולכן בזמן האחרון מצאתי את עצמי מחפשת וקונה יותר ויותר בגדי ילדים באינטרנט. המלך הבלתי מעורער של הישראלים שמחפשים בגדי ילדים ברשת הוא האתר NEXT – ואני יכולה להבין את המשיכה: האתר בעברית, מציע משלוח חינם מהיר מאד (בין 2 ל-5 ימים), ומכיל פריטים חמודים באיכות גבוהה, וגם לא מעט ביגוד למבוגרים ופריטים לבית. אבל בינינו, לקנות שם זה קצת עצלנות. נכון זה נוח, ונחמד, אבל די. המחירים לא טירוף, הם לא מציעים כמעט הנחות, מבצעים או תוכניות נאמנות כלשהן, ובכנות קצת קשה לי להבין למה הישראלים כל כך מכורים אליו.

אז הורים יקרים: אני יודעת שבמדינה הזו הרגילה אותכם לשלם ביוקר על כל מה שקשור לילדים, ואתם רוצים תמיד את הטוב ביותר עבורם, אבל הגיע הזמן להתעורר ולהכיר כמה אתרים נוספים ששולחים בגדי ילדים לארץ. או כמו שחברה שלי ענתה לי כששאלתי אותה למה היא לא מוחקת את הטינדר עכשיו כשיש לה חבר – תמיד טוב שיש כמה אופציות.

מרקס אנד ספנסר

אולי המותג הכי גדול בתחום, ענקית הקניות הבריטית האהובה שמציעה גם בגדי ילדים מהממים ובאיכות גבוהה, ולאחרונה הרימה אתר המותאם לישראלים. בעבר כבר פירטתי על מרקס אנד ספנסר וכל הטוב שהוא מציע לנו הישראלים – כולל משלוח חינם ברכישה של מעל 250 ש”ח – ממליצה להיכנס ולרענן את הזיכרון.

מרקס אנד ספנסר
לחצי לכניסה לאתר

ורבודה

למי שלא מכירה, ורבודה היא ענקית ביגוד ילדים עם מעל ל-80 סניפים ברחבי אירופה ומחזור מכירות של מעל 300 מיליון אירו. עם עשרות שנים של ניסיון והמון יצירתיות, מדובר על המקום המושלם לילדים צעירים בגילאי 0 עד 12, וגם להריוניות ואמהות צעירות שמחפשות קצת שיק צרפתי.

המחירים בסה”כ סבירים, בתוספת למשלוח חינם בקניה מעל 220 ש”ח. ושימי לב – הרשמה לניוזלטר של האתר תקנה לך הנחה של 20%!

בגדי ילדים ורבודה
לחצי לכניסה לאתר

אלכס ואלכסה

ללא ספק מדובר על האתר המושלם לאוהבי המותגים. אגיד מראש, המחירים לא תמיד זולים, וגם משלוח חינם אפשר לקבל רק בקניה של מעל 160 דולר, אבל למי שמחפשת בגדי ילדים של מותג בינלאומי כלשהו – זה המקום. בין מותגי היוקרה שניתן למצוא באתר: לקוסט, קלואה, סטלה מקרטני, ברברי, גוצ’י ועוד מעל מאה מותגים אחרים.

הכי אהבתי באתר – את מחלקת בגדי הספורט שלהם שמציעה מותגים כמו אדידס ונייקי.

בגדי ילדים אלקס אנד אלקסה
לחצי לכניסה לאתר

מונסון לונדון

מונסון לונדון הוא בגדול אתר למבוגרים. בוטיק האופנה הלונדוני הזה החל את דרכו בשנות השבעים ומאז התרחב עם קו מוצרים מהמם וטרנדי, לא מעט אקססוריז מדהימים – וכן, גם מחלקת בגדי ילדים מקסימה (מספיק לראות את התמונה בהמשך).

בגדי ילדים במונסון
מונסון לונדון

האתר מציע משלוח חינם בקניה של מעל 230 ש”ח, ובכל קניה חלק מהסכום הולך לכמה מטרות צדקה שונות שהמותג תורם להם, כך שאם בא לך מותג אתי, סביבתי ומגוון – מדובר על אחלה בחירה.

אגב, באתר יש גם מחלקה מיוחדת לשושבינות, כך שעבור מי שמחפשת בגדי ילדים לאירועים ושמחות, זה כנראה המקום הנכון.

מונסון
לחצי לכניסה לאתר

House of Fraser

האווס אוף פרייזר הוא עוד אתר מלא בכל טוב – גם למבוגרים – ומציע ביגוד של עשרות מותגים כמו DKNY, ראלף לורן, דיזל, ליוויס ועוד רבים וטובים. בניגוד לאתרים אחרים, האתר הזה מציע המווווון הנחות, סיילים, תוכנית נאמנות ויש בו לא מעט מציאות בכל זמן נתון.

בגדי ילדים בפרייז'ר
לחצי לכניסה

ולסיום – בגדי ילדים באסוס

נכון, אין שם מחלקה מיוחדת לילדים, אבל תמיד יש מציאות, בטח אם קראת את המדריך אסוס ישראל – 15 טיפים לכיבוש אתר האופנה וקודי הנחה שווים.

וזהו להיום. יש לך המלצות נוספות? אשמח לשמוע בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *