אחרי החגים כבר כאן: ליין בגדי ספורט של אסוס

בגדי ספורט באסוס

טוב, אז אחרי שהדלקנו את הנרות האחרונים של חנוכה וסיימנו לדחוף לביבות וסופגניות כאילו אין מחר – מסתבר שיש מחר, וכל הקלוריות האלו שהעמסנו חייבות להישרף. אם אני מחברת את זה ל-New Year’s Resolution הקיטשי שנפל לנו בדיוק באותו הזמן, זה כבר טו מאץ’. כל הכוכבים מסתדרים בשורה ואומרים לנו לחזור לפאקינג כושר. וכל מאמן שמכבד את עצמו יודע שהדבר הכי חשוב באימון הוא הלוק, ולכן הצעד הראשון בחזרה שלנו לכושר חייב להיות הקלדה מהירה של “אסוס בגדי ספורט” בגוגל והוספה מאסיבית לעגלה.

נתחיל מזה שאסוס הוא החיים. אין יום שעובר בו אני לא מגלה נדבך נוסף בגודל וההיקף המדהים של האתר הזה. תמיד ידעתי שאסוס הוא המקום הכי משתלם לקנייה של מותגי ספורט כגון נייקי, אדידס, או פומה – בזכות המבחר, המחיר המשתלם בהשוואה לארץ, והעובדה שאפשר להשתמש בקודים ולקבל הנחה נוספת. אבל לכך אוסיף את הפנינה שגיליתי בזמן האחרון – ליין בגדי הספורט של אסוס עצמם, שהושק באמצע השנה שעברה בהמשך למגמת המותגים הפרטיים שהם נכנסו אליה.

אגב, לפני שאמשיך, זו ההזדמנות להזכיר את המדריך המקיף שלנו – אסוס ישראל: 15 טיפים שילמדו אותך איך הכי קל ונכון לעשות קניות באתר – המכיל את כל קודי ההנחה המיוחדים ללקוחה ישראלית באסוס. במידה ועוד לא יצא לך להכיר אותו, אני ממליצה בחום לקרוא לפני שאת ממשיכה, כי יש פה טיפים שיכולים להיות שווים הרבה כסף!

אסוס בגדי ספורט 4505
לחצי לכניסה לעמוד המותג

ליין בגדי הספורט של אסוס – 4505

“מותג הבית” הזה של אסוס נקרא ASOS 4505 ואין ספק שהוא מייצג בדיוק את מה שבאסוס יודעים לעשות הכי טוב: להציע מגוון רחב של פריטים למגוון רחב של לקוחות – כולל בגדי נשים, גברים, מידות גדולות, גזרה גבוהה ואפילו בגדי ספורט להיריון – תוך כדי שמתכתב עם הטרנדים הקיימים ושמירה על מחיר נגיש. טווח המחירים מאד סביר, ונע בין 40 ל-100 שקלים לרוב הפריטים.

בגדי ספורט באסוס

או כמו שהם אומרים את זה:

מערכת ההלבשה האקטיבית של אסוס בנויה לביצועים, ומיועדת לשקף את הטרנדים הכי חמים, לא משנה מה האימון שלך. בין אם את רצה או חוגגת, ASOS 4505 מבטיח שלזמן האימון שלך יש אישיות. זו התנועה שלנו לתנועה.

אסוס 4505

מאז שגיליתי את המותג הזה יצא לי להזמין לא מעט פריטים, ואני חייבת לציין שלא רק שהם מוצלחים מאד מבחינה ספורטיבית – נוחים, עמידים וכו’ – גם ברמה הויזואלית הם יושבים מאד טוב על הגוף ובכיף מצאתי את עצמי מסתובבת עם “בגדי הספורט” האלו גם שלא במסגרת של אימון כלשהו. תמיד טוב לייצר חזות ספורטיבית 🙂

זהו להיום. יש לך פריטים מומלצים? אשמח לשיתוף בתגובות.

אסוס בגדי ספורט - לחצי לכניסה
לחצי לכניסה לעמוד המותג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *