קעקועים קטנים: 10 רעיונות

קעקועים קטנים

מהיילי ביבר וסלינה גומז ועד בלה חדיד וזואי קרביץ, נראה שכל הסלבריטאים האהובים עלינו אובססיביים לקעקועים קטנים ומעודנים. ומסיבה טובה: הם אולי לא אומרים משהו משמעותי כשהם בנפרד, אבל הם מוסיפים טאץ’ סיום נפלא לכל בגד – ומשתלבים כמעט בכל לוק. אני אוהבת לחשוב על קעקועים קטנים כמו תכשיטים קטנים – וכמובן, הם ייראו נפלא גם עם התכשיטים האמיתיים שלך.

אז לא משנה אם את מחפשת דוגמאות של פרחים זעירים, קווים, שרטוט או משהו אחר לגמרי, עם מספיק דמיון גם את תמצאי דוגמה של קעקוע קטן שאת הולכת לאהוב. המשיכי לקרוא כדי לראות 10 דוגמאות של קעקועים עדינים וחמודים שתוכלי להוסיף לרשימת המשאלות.

10 דוגמאות של קעקועים קטנים

1. נקודות

אנחנו אוהבים את הפשטות של קעקועי היד המנוקדים האלה. עם נקודות זעירות מעל כל ציפורן, יצירת האמנות המעודנת הזו מושלמת עבור מישהו שמחפש קעקוע קטן ואלגנטי במיוחד.

2. עץ דקל

אתה לא יכול לסמוך על כל אמן קעקועים עם משהו מפורט כמו עץ דקל – וודא שאתה מוצא מישהו עם תיק עבודות וניסיון מתאים. קעקוע של עץ דקל זו דרך מצוינת להראות את האהבה שלך לקיץ ולחוף.

3. שמש וכוכבים

קעקועים קטנים

אריאנה גרנדה, ריהאנה, כריסי טייגן… רשימת המפורסמים עם קעקועי ידיים קטנים היא ממש אינסופית. הצטרפו למועדון עטור הכוכבים על ידי בחירה בכמה קעקועים עדינים על האצבעות שלכם, כמו עיצובי השמש, הירח וכוכבי הלכת האלה.

4. כתב מחובר

אם יש לך מילה או מילים בעלות משמעות עבורך – בין אם זה שמו של מישהו שאת אוהבת או ביטוי כלשהו – כדאי לשקול לעשות קעקוע של כתב. זה אידיאלי עבור מישהי שמחפשת קעקוע שמייצר רושם נשי ומאופק.

5. לב

קעקועים קטנים

הלב הקטנטן הזה עשוי להיות הקעקוע העדין ביותר שראינו עד כה. אני לא יכולה לתאר כמה אני רוצה אחד כזה…

6. פרפר

קעקוע פרפר קטן

פרפר ידוע כמשהו שמייצג יופי וטרנספורמציה, וקעקוע קטן של פרפר ייראה מדהים בכל מקום על הזרוע, האצבעות, הצוואר שלך… בכנות, בכל מקום בגוף.

7. ורד

ברגע שראיתי את הקעקוע הזה יש שמרתי את צילום המסך. עם קו עדין, זהו רעיון נהדר לכל מי שרוצה להקרין רגשות של אהבה ותשוקה ועדיין לשמור על עדינות ואלגנטיות.

8. כנפי מלאך

בין אם יש לך אדם אהוב שנפטר או שאת רוצה סמל של הגנה, אתה לא יכולה לטעות עם קעקוע קטן של כנפי מלאך. הקעקוע הזעיר הזה פשוט לחלוטין, ואנחנו אוהבות את הגודל הקטן שלו, שייראה יפה בכל מקום בגוף.

9. קישוטים

קעקועים קטנים

אלו קעקועים קטנים מעט מופשטים עם עיצוב עדין. הקעקוע הגיאומטרי הזה נראה יפה בטירוף על האצבעות או הכתף, אבל אנחנו גם חושבות שהוא יכול לעבוד על הגב התחתון או אפילו בין השכמות.

10. שנה

איזה יפה הקעקוע הזה של השנה על הרגל? העבודה הוא ללא דופי, ואנחנו אוהבות איך שזה נראה על הרגל. בין אם את הולכת על שנת הלידה שלך, השנה שבה פגשת את בן הזוג או תאריך משמעותי אחר, כדאי לשמור את הרעיון הזה.

עוד סוגים של קעקועים שאנחנו אוהבות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *