שרוול קעקועים קטנים: כל מה שרצית לדעת

קעקוע שרוול

קעקוע, בעיקר קעקוע שרוול, הוא התחייבות גדולה. מבחינה היסטורית, קעקועי שרוול היו רצועות דיו כהות ומלאות שלוקח המון זמן לעשות. אבל הרבה השתנה בשנים האחרונות, הודות לשרוול קעקועים קטנים, אלטרנטיבה קלילה וגחמנית שמותירה הרבה עור ריק.

בעיקרו של דבר, קעקועים קטנים הם דרך פשוטה “לצבור” כמות של קעקועים באזור אחד של הגוף שלך, כמו היד או הרגל. מדובר בטרנד שצובר פופולריות מסיבות שונות, שאליו נצלול היום.

מה זה שרוול קעקועים קטנים?

שרוול קעקועים קטנים הוא אוסף של קעקועים קטנים שנמצאים על חלק אחד של הגוף שלך, ובדרך כלל מכסה את כל האזור. דוגמאות לחלקי גוף בהם ניתן לעשות קעקועי שרוול הם השוקיים, האמות והזרועות עליונות. שרוול של קעקועים קטנים שונה משרוול מסורתי מכיוון שאין לו רקע מקועקע, מה שמחבר את הקעקועים הבודדים. בנוסף, שרוולי קעקועים קטנים כוללים הרבה יותר קעקועים שונים מאשר שרוול רגיל מכיוון שכל קעקוע הוא זעיר. ננו פונטו, אמן קעקועים בסטודיו Mad Rabbit, סיפר שהם מספקים הזדמנות ייחודית ליצירתיות. “אתה יכול לעשות קעקועים בצורה קטנטנה ועדינה יותר ולחלוק מוטיבים וסיפורים מרובים על ידי ערבוב ביניהם”, הוא אומר.

שרוול של קעקועים זעירים לא חייבים לעשות בבת אחת, והוא לא ייראה מוזר בזמן שתעשו אותו בחלקים. “זו גישה אחרת לקישוט הגוף שלך והזדמנות לאסוף קעקועים קטנים וחוויות ככל שעובר הזמן, כמו תגים קטנים או אבני חן”, פונטו סיכם.

יתרונות שרוול עם קעקועים קטנים

בנוסף ליכולת לאסוף את הקעקועים לאט, שרוולים כאלו מציעים יתרונות נוספים.

  • פחות זמן בסטודיו: “ביצוע של קעקועים קטנים יכול להיות גם עם פחות מפגשים”, אומר לנו ננו.
  • צריך פחות מחשבה מוקדמת: “זה מרגש לא לדעת איך הזרוע שלך תיראה בסופו של דבר , אחרי שתגלה אותה עם הזמן. אתה תחווה סוג של אימפרוביזציה אינסופית וזה שונה לחלוטין מהגישה המסורתית”, אומר פונטו.
  • מגוון נוסף: שרוול קעקועים קטנים נותן לך את ההזדמנות לשלב מספר סגנונות. “אתה יכול לערבב עוד אלמנטים באותו מיקום ולבצע את הקעקועים בנקודות שונות בחייך כשאתה ממשיך ליצור את הסיפור שלך”.
  • מראה ייחודי: כל האמנים שדיברנו איתם מציינים ששרוולי קעקועים קטנים נראים שונה לחלוטין מאלה המסורתיים, שחלק מהאנשים עשויים להעדיף.

כיצד ליצור שרוול קעקועים קטנים

ניתן לעשות קעקוע שרוול שכזה בבת אחת, או לעשות אותו לאורך זמן בסדרה של מפגשים. הבחירה היא בידכם, והיופי בשרוול המורכב מחלקים קטנים הוא שאתם אפילו לא צריכים להחליט שום דבר דרמטי כדי להתחיל. אתה יכול להתחיל עם קעקוע זעיר, ולחיות איתו לזמן מה לפני שתמשיך הלאה. משם, תמיד אפשר להמשיך על סמך העדפות הצבע, הסגנון והתוכן שלך – וחשוב לדבר על הרעיונות שלך עם אמן הקעקועים לפני שממשיכים הלאה.

לאחר שתבחר אמן לעבוד איתו, עליך לקבוע פגישת ייעוץ כדי להבטיח שהחזון שלך קורם עור וגידים. תרצה לדעת אם להוסיף חלקים לאט או בבת אחת, ותרצה להתייעץ איתו לגבי הסגנונות והצורות שיעבדו טוב ביחד. “אם יש לך כמה רעיונות כשאתה מזמין את הפגישה, אתה יכול לשאול את המקעקע שלך אם אפשר לעשות אותם בפגישה אחת. האמן יכול לעזור לך גם בקביעת המיקום”, אומר ננו.

“אם תבחר לבצע קעקוע אחד בכל פעם עם אמנים שונים, ייקח יותר זמן למלא את השרוול שלך”, מסביר פונטו. “ייתכן שאתה לא יודע את המראה הסופי שלו מראש, וזה כנראה יכול להיות יקר יותר בסך הכל.” בגלל זה, מומלץ לדבר עם אמן הקעקועים שלך על התוכניות ארוכות הטווח שלך .

לקריאה נוספת: קעקועים קטנים: 10 רעיונות

תחזוקה וטיפול

יש לטפל בשרוולי קעקועים קטנים בדומה לכל שאר הקעקועים. עם זאת, תהליך הריפוי עשוי להיות קל יותר. לדברי פונטו, ריפוי אזורים קטנים יותר של העור עשוי להאיץ את התהליך. “אם הקעקועים שלך קטנים יותר, זה עשוי להיות פחות טראומטי עבור העור, ותהיה לך חוויה מתונה יותר עם כאב וריפוי”. לאחר הריפוי, תחזוקה חשובה לא פחות. “אני תמיד ממליץ להימנע מהשמש, לשים קרם הגנה, ולשים קרם לחות מדי יום”.

לקריאה נוספת: טיפול בקעקוע: כך תשמרי על הקעקוע שלך (ומתי כדאי לראות רופא)

לסיכום

שרוול קעקועים קטנים הוא סדרה של קעקועים קטנים המוצבים על אזור בגוף ללא רקע. אתה יכול לבצע אותם בנפרד או בבת אחת. בלי קשר, כל מי ששאלנו המליץ להתייעץ עם אמן על מנת לשמור על מראה מגובש, או שתוכלו לשלב סגנונות שונים בהתאם לטעם האישי שלכם.

שרוול קעקועים קטנים

עוד סגנונות: קעקוע טרייבל | קעקוע נקודה פסיק | בחירת פונט לקעקוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *