9 בחירות של קרם הגנה מומלץ לפנים ב-2023

קרם הגנה לפנים

כנראה שכבר שמעת את זה מיליון פעמים בעבר – שימוש במקדם הגנה זה המפתח לעור בריא, וגם המפתח לעור פנים שנראה בריא. אבל האם עור הפנים שונה משאר חלקי הגוף? או במילים אחרות: מה באמת מייחד קרם הגנה מומלץ לפנים למול שאר מוצרי ההגנה מהשמש? יצאנו לבדוק.

נתחיל מהבסיס – קרם הגנה טוב חוסם את ההשפעות המזיקות של קרני ה-UVA וה-UVB ההרסניות, שגורמות לירידה ברמות הקולגן והאלסטיות של העור, גורמות להופעת קווים דקים, פיגמנטציה וסיכון מוגבר לסרטן העור. אז ברור שאת חייבת אחד.

הבעיה היא שבאופן היסטורי, מקדמי הגנה עם SPF היו דביקים ושומניים, היו סותמים את הנקבוביות, ואפילו משאירים מעין גוון אפרפר על גווני העור הכהים יותר. החדשות הטובות הן שכיום, הודות לפורמולות המשופרות בהרבה וטכנולוגיה חדשנית, ישנם שפע של מקדמי הגנה לפנים אשר ישמרו על עורך בריא אבל גם ירגישו נפלא על העור.

אז ללא הקדמות מיותרות, הנה הבחירות שלנו של קרם הגנה מומלץ לפנים, מעודכן לשנת 2023:

מקדם הגנה SPF 50 של קילס

מקדם הגנה מומלץ לפנים

כשהוא משמש גם בתור מקדם הגנה מומלץ לפנים ברמת SPF50 וגם בתור קרם לחות, המוצר האהוב הזה מבית קילס המגניבים מושלם לאנשים עם עור רגיש בזכות הנוסחה נטולת השמן שלו. הוא גם לא משאיר שאריות גיר, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור גווני עור כהים יותר.

כ-230 ש”ח בסטרוברינט

וגם באמזון!

מקדם הגנה אנתליוס SPF30 של לה רוש-פוזה

מקדם הגנה לה רוש-פוזה

אם את סובלת מפגמים בעור סביר להניח כי שימוש בקרם הגנה לפנים משאיר אותך עם הרגשה שמנונית ולא נעימה. מקדם ההגנה AC של La Roche-Posay מיועד במיוחד עבור נשים כמוך ומציע פורמולה לא-קומדוגנית, קלילה ונעימה מאד על העור, לצד הגנה ברמת SPF 30.

כ-120 ש”ח ל-200 מ”ל בסטרוברינט

Tinted Sun Care Stick של סיסלי פריז

קרם הגנה מומלץ לפנים של סיסלי

פורמולה יוקרתית של מותג יוקרתי, מקדם ההגנה הייחודי הזה של סיסלי מגיע עם אפליקטור מקל שמקל מאד על השימוש. הוא מוסיף גוון קל לעור הפנים, בעוד שמרכיבים כמו חמאת שיאה, שמן קמליה וחמאת מנגו עוזרים להוספת לחות ולהחלקת עור הפנים.

76 פאונד ב-SpaceNK

וגם בסטרוברינט!

הפסקת אמצע – לקריאה נוספת

סובלת מבעיות עור שנובעות מחשיפה לשמש? אולי תיהני מהפוסטים הבאים שלנו:

Daily Defence SPF 30 של Drunk Elephant

מקדם הגנה Drunk Elephant

כבר הרחבתי על האהבה הרבה שלי למותג Drunk Elephant, והנה עוד מוצר שווה שלהם, מקדם הגנה מפני קרני UVA ו-UVB המגן מפני הנזקים הנוצרים על ידי רדיקלים חופשיים – הודות לתמציות זרעי ענבים וזרעי חמניות שהן נוגדות חמצון חזקות.

29 פאונד ב-Cult Beauty

וגם באמזון!

מגן שמש SPF30 של Lancer 

מקדם הגנה מומלץ Lancer

הפורמולה המופלאה של ד”ר לנסר משפרת את מרקם העור, מכבירה את הזוהר ויכולה גם לשמש בתור פריימר – והכל תוך כדי ביצוע העבודה העיקרית שהיא הגנה אפקטיבית מקרני השמש.

זמין באמזון

קרם הגנה מומלץ לפנים של שיסיידו

קרם הגנה שיסיידו

תחליב ההגנה אנטי אייג’ינג של Shiseido עם SPF 30 מכיל את טכנולוגיית SuperVeil 360 המפורסמת של המותג, כלומר הוא יוצר שכבה בלתי נראית מעל העור על מנת לשמור עליו מפני השמש – גם כשאת במים או מזיעה. קרם ההגנה הזה הוא הבחירה האפקטיבי והנכונה במידה ואת מתכוננת ליום מלא בפעילות.

35 פאונד ב-Look Fantastic

קרם הגנה SPF30 של Supergoop

קרם הגנה Supergoop

קרם ההגנה הזה קיבל המלצות חמות מכל מי שניסה אותו. הוא עמוס ברכיבים נקיים, עמידים במים ושאינם סותמים את הנקבוביות. וזה לא הכל: בזכות תמציות אצות אדומות וזרעי חרצית הוא הולך להעשיר את עורך בלחות ובזוהר.

15 פאונד ב-Cult Beauty

Advanced Day Total Protect של Medik8 

קרם הגנה Medik8

מקדם הגנה נהדר לכל סוגי העור אשר מרגיש כמו קרם לחות אבל נותן הגנה מושלמת: מקרינת אור כחול ועד זיהום, הוא מגן על העור שלך בכל מצב. בנוסף הוא מכיל חומצה היאלורונית העוזרת לריכוך העור ולסגולות אנטי אייג’ינג.

55 פאונד ב-Look Fantastic

וגם ב-Cult Beauty

מקדם הגנה לפנים של Ren Clean Skincare 

קרם הגנה לפנים REN

עם פורמולה נטולת סיליקון המגנה מפני כל צורות הקרינה, מקדם ההגנה הזה של Ren יוצר מחסום לא קומדוגני המגן על עורך מפני הסכנות החיצוניות.

30 פאונד ב-Look Fantastic

איך לבחור קרם הגנה מומלץ לפנים?

דבר אחרון, לפני סיום. המלצנו פה על 9 קרמי הגנה שונים. למי שלא מכירה את ההבדלים, יכול להיות שיהיה קשה לבחור מביניהם (ומבין עשרות האחרים שקיימים בשוק). ובדיוק בשביל זה חשוב להכיר את המונחים המקצועיים הבאים:

SPF – ר”ת של Sun Protection Factor. זהו למעשה המדד שעוזר להעריך לכמה זמן מקדם ההגנה אפקטיבי. אם למשל את משתמשת במקדם הגנה עם SPF30 – זה לא אומר שהקרם מגן עלייך במשך 30 דקות, אלא שהוא מגן עליך לזמן ארוך פי 30 מאשר הזמן בו לוקח לעור שלך להישרף. וזה יכול להיות סובייקטיבי, בהתאם לגוון העור שלך. אם לדוגמה לוקח לך 20 דקות להישרף ללא מקדם הגנה, המקדם יעלה את הזמן פי 30, ל-600 דקות. עם זאת חשוב לציין שלא מדובר במדע מדויק, ולכן חשוב לחזור ולמרוח את העור לפני כל חשיפה לשמש.  

מקדם הגנה כימיקלי – מסנן אשר קולט את קרני השמש לתוך העור ומשנה אותן לאנרגיה. את תזהי מוצרים אלו לפי רכיבים הנגמרים בסיומת Zon. שימי לב – המוצרים האלו נוטים להכיל פראבנים.

מקדם הגנה פיזיקלי – מסנן שחוסם את קרני האור מלחדור לעור ובעצם מחזיר אותן החוצה כמו מראה. החיסרון – הוא ירגיש כבד יותר על העור וככל הנראה ייצר שכבה לבנה הנראית לעין. מצד שני, מאד אפקטיבי.

מקדם הגנה מינרלי– מקדמי הגנה אשר לרוב מבוססים על מינרלים עם מרכיבים פעילים כמו תחמוצת טיטניום ותחמוצת אבץ, אשר בדרך כלל משולבים עם חומרים משמרים טבעיים כמו שמנים אתריים (למשל שמן רוזמרין או שמן עץ התה).המוצרים האלו יותר “טבעיים” מאחרים, אבל מצד שני זמן ההגנה שלהם מוגבל.

וזהו להיום. כמו תמיד, אשמח לשמוע ממך בתגובות או ברשתות החברתיות שלנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *