איך יצרו את הלוק הרובוטי של אוון רייצ’ל ווד בווסטוורלד

אוון רייצ'ל ווד

לכבוד העונה השלישית של Westworld שמשודרת עכשיו, נראה לי שהגיע הזמן לדבר על הלוק המהמם של דולורס (בגילומה של אוון רייצ’ל ווד). צריך לזכור, התוכנית מצולמת ברובה בחוץ, בסביבה מדברית מלאת שמש וחול – ובעוד שרוב הגברים בסדרה משתלבים יפה בנוף עם מראה מיוזע ומלוכלך, המארחת דולורס, אותה מגלמת אוואן רייצ’ל ווד, נותרת כמעט מושלמת, עם עור בהיר, נקי וזוהר. עכשיו, אם ווד באמת הייתה רובוט, כמו הדמות אותה היא משחקת, הייתי מקבלת את זה בהבנה. אבל כשאת נזכרת שמדובר בשחקנית בשר ודם שנמצאת בסביבה מדברית עם עור פנים שנראה כמו פורצלן, את מבינה שהמאפרים של HBO עשו פה וואחד עבודה.

“הדמות של דולורס נוצרה כך שהיא נראית כמו בובת חרסינה. בתור המארחת הוותיקה ביותר בפארק (ובתור מארחת באופן כללי), המראה שלה נועד להישאר עקבי, כך שאנחנו לא רואים אותה משנה את ההופעה שלה”, המאפרת של Westworld רייצ’ל הוק אמרה בריאיון ל-Refinery29. וזה אומר שצילום של כל סצנה הפך לאתגר איפור לא פשוט. “התוכנית מצטלמת בחום, בחולות, ברוח ובשמש, כך שלשמור על עור הפנים של דולורס רענן ונקי במהלך הצילומים זה ממש מאתגר. כשהתחלנו לצלם לראשונה, זה הרגיש כמו ניסוי מדעי בו ניסינו לשמור על העור של אוון רייצ’ל ווד מוגן, כשהאיפור על הגוף והפנים שלה נראים ללא דופי, והקעקועים שלה מכוסים”.

אחד האתגרים הראשונים בהם אוון רייצ’ל ווד נתקלה היה קרם ההגנה. “ניסיתי להשתמש בקרם הגנה נוזלי ביום הראשון בו צילמנו עם אוון, אבל הוא התחמצן עם המייקאפ. כשהיא נכנסה לקרוואן שלה בסוף יום הצילומים, היה לה ממש גוון צהוב – כאילו צבעו אותה עם מרקר -שלא הצלחתי לראות כשהיא הייתה באור השמש”, הסבירה הוק. “אז ברגע שהתאורה החדשה חשפה את זה, הייתי חייבת להחליף מקדם הגנה, ולכן מאותה נקודה התחלנו להשתמש ב-+iS Clinical Eclipse SPF 50 על פניה וגופה.”

באופן צפוי, האתר של iS Clinical מתאר את ה-Eclipse SPF 50 כקרם הגנה “מיוחד לשימוש יומיומי ופעילויות ארוכה בחוץ”, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לימי צילום ארוכים במקומות כמו קליפורניה ויוטה. אף על פי שמדובר בקרם הגנה פיזי – כלומר, תחמוצות הטיטניום והאבץ המיקרוני שלו יושבות על פני העור כדי להגן עליו – הוא מבטיח להיות סופר-סופג עם גימור חסר משקל.

אז אם את מחפשת קרם הגנה שיעזור לך להשיג את המראה הרובוטי-פורצלני של אוון רייצ’ל ווד – או אם את סתם רוצה אחד שלא יחמצן לך את האיפור – את מוזמנת לנסות את קרם ההגנה הזה היישר מהסט של ווסטוורלד. לא הצלחתי למצוא אותו בהרבה מקומות, ובטח לא ברשתות הריטייל בארץ, אבל ניתן להזמין אותו מ-SkinStore, אחד האתרים הגדולים בארה”ב שעושה משלוחים לארץ!

קרם הגנה iS Clinical

קרם הגנה של אוון רייצ'ל ווד

מספק הגנה מפני קרינה רחבת טווח, UVA ו-UVB, אידיאלי לחשיפה ממושכת לשמש ועמיד בפני מים. תוספת של ויטמין E מגנה מפני רעלנים סביבתיים ופגיעה שנגרמת בעקבות רדיקלים חופשיים. ללא שמן, פרבנים וחסר ניחוח, הוא מושלם לכל סוגי העור כולל עור רגיש.

וזה מוביל אותנו לסוף היום ולשלב שצריך לנקות את כל הבלאגן הזה. “מכיוון שצילמנו בחוץ כמעט כל יום, אוון ואני החלטנו שהדבר הטוב ביותר לעשות בכל יום אחרי ארוחת הצהריים הוא להסיר את כל האיפור מהעור בעזרת חלב ניקוי Collosol Eau de Lait ולהתחיל את התהליך מחדש, ורק לשמור על איפור העיניים על כנו. חלב הניקוי הזה הפך די מהר לכל כך אהוב על צוות השחקנים והאיפור, עד שהיה לנו קשה לשמור עליו לעצמנו. הוא מנקה ומעניק לחות לעור, להרגשה נעימה ונוחה למשך כל היום”.

חלב פנים Collosol Eau de Lait

חלק פנים Collosol

קולוסול או דה לייט הוא משהו מיוחד, בין מים מיסלריים לחלב פנים: גודל חלקיקי השמן המפוזרים במים הוא מיקרוסקופי, מה שמאפשר לו להשיג מרקם חלבי נוזלי מאד ולשמור על יעילות גבוהה, ללא תחושה שמנונית. כך, ה- Eau de Lait מספק גם את היתרונות של חלב ניקוי וגם את היתרונות של מי מיסלר – המוצר מרענן מאוד, מוסיף הרבה לחות לעור וגם מטהר את העור, אינו שומני ואפילו אין צורך לשטוף אותו לאחר השימוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *