איפה קונים נרות ריחניים באינטרנט + המלצות שוות

נרות ריחניים

לפעמים הדברים הקטנים הם אלו שעושים את כל ההבדל: למצוא שטר ששכחת בכיס של המכנס שעבר כביסה, לחשוב על שיר ולהדליק את הרדיו בדיוק כשמשמיעים אותו, או נר ריחני טוב וטרי שבדיוק יצא מהקופסא. לא רק שהם מוסיפים וייב שיקי לכל חדר, ריחות נכונים יכולים להרגיע, להמריץ או סתם ליצור אווירה קסומה. וכמו מוצרי טיפוח או בישום, איכות עולה כסף, וזו בדיוק הסיבה שהפעלנו את המקורות הזרים שלנו כדי לבדוק איפה קונים נרות ריחניים באינטרנט, ואיפה הכי שווים.

מנר יוקרתי של בלה פרויד ועד לנר בניחוח מימוזה, ריכזנו את הנרות הריחניים הכי שווים, שיהפכו כל חדר לחוויה רב חושית.

נר ריחני Loving של בלה פרויד

נר ריחני Loving

אי אפשר להתחיל בלי להתעכב על המותג המגניב של התקופה, מעיצובה של בלה פרויד (Bella Freud) – מעצבת האופנה היהודייה היא נינתו של זיגמונד פרויד ובתו של הצייר לוסיאן פרויד, אך בעולם נודעה בזכות עיצוב בגדים שמפורסמות אוהבות, חברות נוצצות (שלום לך קייט מוס) ופעילות צדקה ענפה. הנר הריחני שלה הוא מתנה רומנטית מושלמת לחצי השני שלך (או סתם לעצמך), עם ניחוח אלגום וטוברוז (tuberose and smokey sandalwood – באנגלית זה נשמע יותר טוב).

45 פאונד ב-CultBeauty

נר ריחני Noir של Jo Malone London

איפה קונים נרות ריחניים

כמעט לכל אחת יש בושם של ג’ו מלון שהיא אוהבת (כולל לגביראלה ווילד), אז למה לעצור שם? בית הבישום הלונדוני מייצר נרות ריחניים מושלמים. ההמלצה שלנו – Noir, תערובת קסומה של ניחוחות בוהקים ונוצצים על רקע עמוק וחושני המעורר את החדר בניחוח אלגנטי להפליא.

48 פאונד ב-LookFantastic

המלצה שלי – יש גם גרסה קטנה יותר של הנר ב-23 פאונד בלבד!

נר מימוזה של Diptyque 

נר ריחני מימוזה

נר שמזכיר את האביב אבל גם את הים? מושלם.

הרימי את הוייבים בכל חדר תוך מספר דקות עם נר ריחני Diptyque Mimosa, נר שמעורר זיכרונות מדרום צרפת, ים כחול ושמש מוזהבת. רענן ופרחוני, עם ניחוח קטיפתי של פרחים קטנים וצהובים מעץ המימוזה – הוא תזכורת מושלמת לתקופת אביב ים תיכונית מפוארת.

27 פאונד ב-SpaceNK

נר ריחני The Ritual Of Jing

נר ריחני Rituals

מלאי את החדר שלך בתחושת רוגע באמצעות הנר הריחני של Rituals, שנוצר בהשראת התפיסה הסינית העתיקה של ג’ינג ומטרתו להדריך אותך לאורך השביל לשלווה פנימית.

ריח עשיר בניחוחות קדושים של לוטוס וחוחובה, שני מרכיבים מרכזיים מהרפואה הסינית העתיקה, הנר הזה ממלא את החדר בניחוח פרחוני שלוקח את הנפש שלך למקום אחר. ה-“טקס” הזה נמשך עד 50 שעות ,מציע בריחה מהמתחים של היומיום ומעודד שלווה.

19 פאונד ב-BeautyExpert

אז איפה קונים נרות ריחניים?

אז באמת, איפה קונים נרות ריחניים ברשת? תכלס, בכל מקום.

כמעט כל בית בישום או אופנה שמכבד את עצמו מוציא כיום קו של נרות ריחניים, ולכן כמעט בכל אתר טיפוח שמכבד את עצמו ניתן למצוא מגוון לא רע בכלל של נרות ריחניים. המוצרים עליהם המלצתי מפנים לאתרי הביוטי הגדולים: קאלט ביוטי, לוק פנטסטיק, Space NK (אם בא לך פרטים נוספים על אחד האתרים, לחצי על שמו) – בכל אחד מהם יש קטגוריה מתאימה ובכל מקרה הם האתרים המועדפים עלי לקניות ברשת.

רוצה עוד המלצות שוות? הירשמי לרשימת התפוצה שלנו ותזכי להשתתף בהגרלה החודשית השווה שלנו!

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

One Comment on “איפה קונים נרות ריחניים באינטרנט + המלצות שוות”

  1. הבאתי 3 נרות של Rituals בפעם האחרונה שטסתי לחו”ל והם באמת מושלמים. המחירים אבל לא צחוק, עדף לקנות מארז של כמה ואז המחיר ליחידה נהיה פחות נורא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *