איך להבהיר ג’ינס – מדריך פשוט

ג'ינס

אני אתחיל בלספר למה בכלל חיפשתי איך להבהיר ג’ינס, ולמה זה משהו שאני ממליצה לכל אחת לעשות.

ג’ינסים הם לא רק פופולריים אלא גם מאוד רב-גוניים, מה שהופך אותם לפריט חובה בכל ארון. בעוד הג’ינס המודרניים זמינים בסגנונות וצבעים רבים, הגרסה המקורית של הבד נוצרה עבור פונקציונליות יותר מאשר עבור אמירה אופנתית.

המראה הפופולרי כיום הוא הג’ינס הכהה יותר, שאמנם מצוין ללבוש יומיומי, אך יכול לדהות באופן שעשוי להפוך אותו ללא מושך לאורך זמן. ואולי יש לך זוג ג’ינס מושלם שיושב עליך בדיוק, אבל הגוון שלו כבר לא עושה לך את זה. ג’ינסים הם דבר לא זול, וחבל לוותר עליהם כל כך מהר! אחת הדרכים הפשוטות על מנת להאריך את חיי הג’ינס שלך, וגם להתאים אותו אישית על הדרך, היא להבהיר את הבד, בקצב שלך ולגוון שאת מעדיפה.

למרות שאת יכולה לחכות עד שהג’ינס שלך ידהה באופן טבעי עם הזמן, או לנסות ולכבס אותם שוב ושוב כדי לזרז את תהליך הדהייה, החלטנו לבדוק האם יש דרך יעילה (ומהירה) יותר. אז יצאנו למרחבי הרשת ואספנו כמה מהטיפים הטובים ביותר להבהרת ג’ינס ישן והחזרה שלו לחיים. המשיכי לקרוא כדי ללמוד איך להבהיר ג’ינס בעצמך בבית – כדי שתוכלי להשוויץ בו במשך שנים רבות.

איך להבהיר ג’ינס

1. מסיר צבע

לפני תחילת התהליך, עליך להחליט באיזו בהירות את רוצה את הבד. נסי להשתמש במוצר מסיר צבע לכביסה (כמו זה של חברת Carbona הגרמנית) ומלאי אחר ההנחיות על הקופסא בקפידה לקבלת התוצאה הטובה ביותר. את צריכה להוסיף את החומר הזה למכונת הכביסה שלך, ובדרך כלל משתמשים בו לפני צביעת ג’ינס (או בד אחר) בצבע אחר. כדי להשיג מראה אחיד, ייתכן שיהיה עליך לחזור על התהליך יותר מפעם אחת.

2. אקונומיקה

אקונומיקה היא לא רק אפשרות טובה להבהרת הג’ינס שלך, אלא שהיא גם עובדת מהר יותר מכמה אפשרויות אחרות ומעניקה מראה בהיר יותר – רק הקפידי ללבוש כפפות בעת השימוש בה. לפי Clorox, את צריכה לערבב כוס אחת של אקונומיקה עם ליטר וחצי של מים קרירים בדלי או בסיר, ואז לערבב עד לאיחוד.

לאחר שטיפת כוס המדידה ששימשה אותנו בשלב הקודם עם מים נקיים, הוסיפי כוס אחת של מי חמצן לליטר וחצי של מים במיכל נפרד, שישמש אותו בהמשך.

כעת, שימי את הג’ינס בתמיסת האקונומיקה ותני לנוזל להיספג בו עד שהוא נראה רווי. הוציאי את הג’ינס מהנוזל והרימי אותו מעל הדלי כל כמה דקות על מנת לבדוק את ההתקדמות של ההבהרה. הקפידי לבצע את זה מעל הדלי, זה יעזור למנוע התזות או שפיכת אקונומיקה שלא במתכוון במקום אחר.

המשיכי לסובב בזהירות את הג’ינס בתוך התמיסה ולבדוק כל דקה עד שתיים (עד חמש דקות בסך הכל) עד ​​להשגת צבע הבד הרצוי. לאחר מכן, העבירי את הג’ינס שלך למיכל עם מי החמצן על מנת לעצור את פעולת ההלבנה. ודאי שהם רוויים – את תבחיני בבועות שיוצאות. לאחר מכן, שטפי את הג’ינס שלך במים קרים ותלי לייבוש באוויר.

3. הוסיפי שפשוף

לשדרוג נוסף של התוצאה, את יכולה להוסיף קצת שפשוף על הברכיים, הכיסים ו/או הקצוות עם נייר זכוכית. אנו מציעות לך לקנות נייר זכוכית בכמה דרגות חספוס שונות בחנות לחומרי בניין (או ברשת) כדי שתוכלי להתאים אישית את כמות השפשוף.

אם ברצונך לקבל קווים קלים מלפנים, אחזי קצת בד וקפלי אותו כמו אקורדיון, באזור שממש מתחת לכיסים הקדמיים או באזור המפשעה. לאחר מכן שייפי קלות, ועשי צד אחד של המכנס בכל פעם, עד שהשגת את המראה הרצוי.

4. לקריאה נוספת

הנה עוד כמה נושאים נוספים בסדרה:

One Comment on “איך להבהיר ג’ינס – מדריך פשוט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *