מה זה מים מיסלריים ולמה הם כל כך טובים לעור הפנים שלך

מה זה מים מיסלריים

אם תסתכלי בארון האמבטיה של כל סלב הוליוודית רנדומלית, או בערך כל אשה עם עור פנים מושלם ומבטא צרפתי, כנראה שתמצאי מים מיסלריים. המוצר הזה שהוא באמת א”ב של ג”ד באירופה הולך ותופס בשנים האחרונות את מעמדו הרם גם בישראל. מדובר על יצור מוזר, שלא כל כך ידעתי איך לאכול בפעם הראשונה שפגשתי בו: שימי טיפה של מים מיסלריים על האצבע – היא תיראה כמו מים, תהיה עם הנפח והצמיגות של מים, אבל המרקם שתרגישי על העור יהיה שונה לגמרי. אז מהו אותו נוזל מוזר, איך הוא עוזר לנו בניקוי הפנים, ולמה הוא כל כך מיוחד?

מה זה מים מיסלריים?

מים מיסלריים הם שילוב של מים מטוהרים, מרכיבים המוסיפים לחות, כגון גליצרין, ומולקולות שמן זעירות – micelles – שאינן נראות לעין.

כאשר המולקולות האלו נפגשות עם העור, הן “ממגנטות” אליהן את השומן, הלכלוך ושאריות האיפור שהצטברו על העור. לכן, מספיק להספיג צמר גפן עם קצת מים מיסלרים ולהעביר אותו בעדינות לאורך עור הפנים כדי שאותן מולקולות מיסליות ייצמדו וימשכו אליהן את שאריות האיפור, סבום וכל אי נעימות יומיומית אחרת מהעור. הפורמולות כיום הן כל כך קלות ועדינות שאפילו אין צוורך לשטוף אותן, מה שאומר שרכיבי הלחות יכולים להישאר ולהיספג בעור הפנים.

“מים מיסלריים הן מוצר נהדר במיוחד לנשים עם עור הנוטה לאקנה“, אומרת רופאת העור פרנצ’סקה פוסקו. “הם מוציאים פסולת שנמצאת על העור אך לא מייבשים אותו. אני גם ממליצה למטופלות שלי להשתמש במי מיסלר לניקוי הפנים בין סבבים חוזרים של קרם הגנה במהלך הקיץ, כדי למנוע נקבוביות סתומות.”

מים מיסלריים מומלצים

אחרי שהבנו מה זה מים מיסלריים – הגיע הזמן לבחור את המוצר הנכון להתנסות בו! ברמת העיקרון רוב המוצרים זמינים במחירים לא נוראיים, אבל אפשר לחלק את המים המיסלרים לאלו היותר פשוטים (ולכן הזולים יותר), ואלו הטיפה יותר מתוחכים, שמתיימרים להציע יתרונות נוספים מעבר לניקוי העור.

המוצרים שיצא לי להשתמש בהם ואהבתי:

Sensibio H2O של ביודרמה

מים מיסלריים

אמנם המים המיסלרים הפכו לדבר שבשגרה, אבל יודעי דבר (וזקנים) זוכרים את הניקוי המיסלרי הראשון, זה של חברת ביודרמה, שנמכר בכל בית מרחקת צרפתי כבר כמה עשרות שנים.

מאפרות מקצועיות היו מצטיידות בסטוקים שלו בזמן שבוע האופנה בפריז – הוא נהדר לשימוש מאחורי הקלעים (ובכל מקום אחר בו קשה למצוא כיור) ומושלם לדוגמניות שעורן כבר נפגע מכל כך הרבה תצוגות בזמן קצר.

כ-50 ש”ח ב-LookFantastic

מים מיסלריים אולטרה של לה רוש פוזה

מים מיסלריים לה רוש פוזה

המים המיסלריים של לה רוש פוזה מכילים חומצות אלפא-הידרוקסיות, כך שהפורמולה הזו עושה הרבה יותר מאשר להסיר איפור עיקש. חומצות הידרוקסיות עוזרות לניקוי כימי של תאי עור מתים ושמנים עודפים תוך הברקה של העור, ועוזרות לעור לספוג מוצרים אחרים כמו טונרים, סרומים וקרמי לחות.

12.5 פאונד ב-Look Fantastic

מי מיסלר של לוריאל פריז

מיים מיסלריים לוריאל פריז

אפילו למסקרה עמידה למים אין סיכוי נגד המים המיסליים האלו של לוריאל פריז. נוסחה היפואלרגנית, קלילה על העור שמנקה כמעט הכל בקלות ובמהירות.

67 ש”ח בסטרוברינט.

מים מיסלריים מרגיעים של Yes To Cucumbers

מיים מיסלריים מרגיעים

מה זה מים מיסלריים עם מלפפונים?! אז לא, yes to הוא אחד המותגים הצעירים הצומחים בעולם עם מוצרי סקין-קר משתלמים ומוצלחים מאד, ואחד המוצלחים שבהם הוא המים המיסלריים האלו, אשר מנקים את העור, מעניקים לחות ומרגיעים בעיות שונות, הכל תודות לנגיעות האלוורה שנמצאת בתוך הפורמולה. והמחיר? פצצה.

כ-33 ש”ח ב-LookFantastic

מוצר בונוס – מגבונים מיסלריים

מגבוני מים מיסלריים

מגבונים להסרת איפור נוטים לפעמים להיות קשוחים עם העור ודורשים מעט יותר שפשוף מאשר סירי איפור אחרים. עד שהגיעו Burt’s Bees ופתרו את כל הבעיות הללו על ידי שילוב של מגבונים להסרת איפור עם יכולות הניקוי ללא מאמץ של המים המיסלריים – והכל באריזה משתלמת וחמודה.

הבחירה שלי לטיול בטבע, נסיעה ארוכה או סתם על הדרך.

כ-23 ש”ח ב-LookFantastic

היתרונות לשימוש במים מיסלריים

לפני סיום, אני רוצה לפרט קצת יותר על הסיבה שאני חושבת שמים מיסלריים עדיפים בהרבה על ניקויי הפנים האחרים.

  • הם מסירים איפור, שאריות לכלוך ושומנים מהפנים, העיניים והשפתיים, במהירות וביעילות.
  • אינם דורשים “שפשוף”, אשר יכול לפגוע בנימים בפנים ולייצר פגיעה בעור, אלא להפך, “מושכים” את הלכלוך אליהם, כמו מגנט.
  • זמינים לשימוש בכל רגע, ללא צורך לשטוף את הפנים אחרי השימוש.
  • מושלמים להתרעננות של אמצע יום: משאירים את העור ללא תחושת יובש, שמנוניות או דביקות.
  • בדרך כלל מים מיסלריים מתאימים לכל סוגי העור, כולל לבעלות עור רגיש.
  • אחלה Value For Money – כמות קטנה מספיקה לנקות שטח פנים רחב.

וזהו להיום. כמו תמיד, נשמח לתגובות, שיתופים ושאלות – פה בתגובות למטה, ברשתות החברתיות שלנו או דרך רשימת התפוצה (אגב, אנחנו מחלקות שם מתנות כל הזמן).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *