שאלנו 5 מאפרות מקצועיות איזה מותג איפור הן הכי אוהבות

איפור

לכבוד עוד יום בחירות שהגיע אלינו, גם RueRoyale נכנס לאווירת חג דמוקרטית! אז הלכנו וביקשנו מחמש מאפרות מקצועיות לבחור את מותג האיפור שהן הכי אוהבות. ולא רק זה, עבור כל מותג המשכנו וביקשנו לדעת מהו המוצר האחד והיחיד שהן לא היו יכולות לחיות בלעדיו. האמת, חלק מהתשובות הפתיעו – ולא צריך לחכות למדגם!

יאללה, נתחיל:

מורן פרידנר ממליצה על לנקום

מי את – מורן פרידנר, בעלת סטודיו לאיפור ושיער לכלות, מלוות וסדנאות איפור באזור השרון עם מעל ל-15 שנים בתחום.

מותג מומלץ – בחרתי שניים: Dior – אחד מהשמות היוקרתיים ביותר בעולם האופנה, ידוע בכל העולם כמותג שלא עוקב אחר טרנדים, אלא כמי שקובע אותם. ו-LANCOME מותג של יופי, נשיות, אלגנטיות ומודרניות עם טאץ’ צרפתי, הנותן מענה לצורכיהן של נשים בכל רחבי העולם בתחומי טיפוח, איפור ובישום.

אם היית צריכה לבחור מוצר אחד של המותג, מה הוא יהיה – Dior Backstage – Glow Face Palette: מוצר בגודל מעולה ונוח לנשיאה בתיק, הקיים ב-4 גוונים מהממים ושימושיים. אפשר לערבב את כולם וגם להשתמש בהם כצלליות. מוצר פרקטי שמחזיק לאורך שנים. ועבור לנקום, המייק אפ הנוזלי של החברה- Teint Idole Ultra Wear (אותו גם סקרנו פה באתר, לחצי על הקישור). הוא עמיד לאורך 24 שעות. למראה אחיד, שמתמזג עם העור ובעל גימור חלק, ולא דורש כל תיקון במהלך היום.

Dior Backstage
הפלטה של דיור

אלישבע אברהם בוחרת ב-MAC

מי את – אלישבע אברהם, אני מאפרת מקצועית מובילה בתחום הביוטי, כלות והפקות אופנה. אני מדריכה לאיפור ומכשירה נשים להפוך להיות מאפרות מקצועיות ולהגשים את יעודם.

מותג מומלץ – MAC. בתחילת דרכי כמאפרת זכיתי לעבוד בחברה, שם צמחתי ולמדתי בצמוד למאפרים הטובים ביותר בעולם ובארץ, זכיתי בהרבה תחרויות דרך החברה וייצגתי את ישראל בגאווה! המוצרים של Mac תמיד מפתיעים אותי בהתחדשות שלהם, במרקמים ובשלל צבעים שיש לכל אחת ואחת – לא משנה מאיפה את בעולם.

אם היית צריכה לבחור מוצר אחד של המותג, מה הוא יהיה – הייתי בוחרת מוצר שנקרא PAINTPOT, זה מוצר שהוא פשוט משנה את כל הלוק של איפור העיניים ואת העמידות של האיפור. מדובר על צללית קרם שמניחים על העין לפני הנחת הצלליות וכך נוצרת עמידות מירבית לאיפור העיניים. ממליצה על הצבע painterly.

Paint Pot של MAC
Paint Pot של MAC – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

שלי לאון לא מצליחה לבחור

מי את – שלי לאון, מובילה בתחום איפור כלות בזכות ניסיון של המון שנים באיפור מקצועי.

מותג מומלץ – וואו יש מלא: Dior, Mac, smashbox, Mika, tumptu, stila, tarte, ועוד – לכל אחד מהם יש מוצר דגל מדהים ומושלם עבור מאפרות מקצועיות!

אם היית צריכה לבחור מוצר אחד של המותג, מה הוא יהיה – שימר Backstage של דיור (כבר פעם שניה שהוא נבחר היום!)

רעות וייס ממליצה על ג’פרי סטאר

מי את – רעות וייס. מאפרת ומעבירה קורסים אישיים.

מותג מומלץ – ג’פרי סטאר. יש לו מוצרים מאד מאד איכותיים ועמידים!

אם היית צריכה לבחור מוצר אחד של המותג, מה הוא יהיה – צלליות, העמידות שלהם לא הגיונית. צבעים יפיפיים.

הערת הכותבת – מסכימה. וזו בדיוק הסיבה שבחודש האחרון הגרלתי פה פלטת צלליות מהממת של ג’פרי סטאר. ההגרלה בדיוק נסגרה אתמול, אבל לא מאוחר להצטרף ולהשתתף בהגרלות הבאות!

ג'פרי סטאר

מירב זגורי בוחרת באסתי לאודר

מי את – מירב זגורי, בוגרת האקדמיה לאיפור מיקי בוגנים, מאפרת מקצועית לאיפור כלות וערב.

מותג מומלץ – אסתי לאודר – מכיוון שהם מחזיקים במוצרים שאין להם תחליף ולפי דעתי אין מאפר שאין בתיק האיפור שלו לפחות מוצר אחד ששייך לחברה הזו.

אם היית צריכה לבחור מוצר אחד של המותג, מה הוא יהיה – הדאבל וור מייק אפ – מכיוון שזה לפי דעתי המייק אפ הכי עמיד ובעל כיסוי מושלם, וכדי שיהיה איפור מושלם צריך קודם כל בסיס מושלם. מתאים לכלות ולאיפור ערב, ואם משתמשים נכון ניתן לשלב אותו גם ביום יום.

דאבל וור
מייק אפ דאבל וור – לחצי לכניסה לסקירה המלאה

סיכום יום הבחירות (לפחות זה של המאפרות המקצועיות)

תודה רבה לכל החברות שהשתתפו בסקירה הזו וחלקו איתנו את הידע והניסיון הרבים שלהם. ממליצה בחום להיכנס לעמודים שלהם (אליהם קישרנו) ולהתרשם מהעבודות המהממות של כל אחת. שמחתי לראות שהבחירות שלהם לא כל כך שונות משלי, ושעל חלק נכבד מהמוצרים כבר המלצתי פה בצורה כזו או אחרת.

וזהו להיום. כמו תמיד, אשמח לתגובות, הערות ושיתופים, מקווה שבחרתן כמו שצריך, ויותר חשוב – שעשיתן קצת כיף ביום השבתון הזה. מגיע לכן נסיכות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *