טיפול פרוטאין לשיער: מוצרים מומלצים לשיקום השיער בעזרת חלבון

טיפול חלבון

לפעמים את צריכה להודות שזו את שמהוה את החלק הלא בריא במערכת היחסים. ובהקשר הזה, אני כנראה חייבת התנצלות כלפי השיער הטבעי שלי עבור כל מה שהעברתי אותו – ההחלקה התכופה, הייבוש בפן התמידי והעיצוב בחום על ימין ועל שמאל. זה לא מעט סבל שהוא עבר, וכדי להתחיל ולשקם אותו התחלתי להשתמש באופן קבוע עם טיפול פרוטאין לשיער.

תכשירי הפרוטאין האלה הם בעצם כמו טיפול שיער אינטנסיבי – הם מלאים במרכיבי לחות ושיקום שירגיעו את השיער שלך וישפרו את היכולת שלו לשמור בתוכו את הלחות, מה שישמור עליו מבריק, לח וחלק יותר. ואם מערכת היחסים שלך עם השיער שלך דומה לשלי, בהחלט כדאי לך לנסות.

בהמשך, הבאנו את טיפולי הפרוטאין הטובים ביותר לשיער טבעי, שיחזירו את השיער שלך ואותך ליחסים חמים.

אבל לפני – קצת רקע.

מה זה טיפול פרוטאין

הדבר הראשון שצריך להבין הוא איך השיער שלנו מורכב. יש בו בעיקר מים, קרטין, שומנים, מינרלים ופיגמנטים והוא מחולק לשלושה חלקים: קוטיקולה (השכבה החיצונית של השערה), מדולה (מוח השערה) והקורטקס (שכבת הביניים). אותה קוטיקולה היא דופן השיער החיצונית והיא החלק הראשון שנפגע כשמטפלים בשיער בחום, וגם אם לא, היא נשחקת עם פגעי הסביבה – השמש, החום והזיהומים החיצוניים.

טיפולי פרוטאין עובדים על ידי ציפוי ושיקום שלה. “הם אוטמים את הקוטיקולה והופכים את השיער לחלק ומבריק, ופחות מקורזל. עם הזמן הקרטין (החלבון שבטיפול) נשחק והשיער שלך חוזר לצורתו המקורית,” אומרת אנני צ’ו, דרמטולוגית מ-The Derm Institute. זה תלוי איך את מטפלת בשיער אבל זה יכול לקרות לאחר כשלושה עד שישה חודשים. “מכיוון שמדובר בציפוי, זה לא ממש משפר את מבנה השיער שלך, אלא מדובר יותר על תיקון זמני”.

הקראטין שבטיפול משמש גם כדי למלא את מרווחי החלבון בשיער, מה שעוזר להעניק לו מראה מלא ו-“בריא” יותר, היא אומרת. לדבריה, שיער טבעי, שהוא פגיע יותר ליובש ולשבירה, זקוק לטיפולי פרוטאין עקביים עוד יותר. בנוסף לכך, שיער מתולתל יותר יכול להועיל לא רק מהלחות שמציע הקרטין אלא גם להגברת יכולת הניהול והשליטה על הקרזול. “טיפול חלבון לשיער נועד לעזור להרפיית הקוטיקולה, מה שבתורו הופך את התלתלים ליותר מאולפים”, היא אמרה.

אוקיי, מספיק מוטיבציה נראה לי. הגיע הזמן לבחור את הטיפול המתאים לשיער שלך!

טיפול פרוטאין לשיער

טיפולי חלבון לשיער מומלצים

אוקיי, שימי לב – לא באמת יצא לי להשתמש בכל המוצרים האלו (עבור אלו שכן יצא לי, כתבתי את החוויה האישית שלי) – אבל עברתי על עשרות ביקורות ברחבי הרשת, קראתי סקירות שונות וראיתי את התגובות בעמודי המוצרים השונים – ואני בהחלט חושבת שזיקקתי את כל המידע לעמוד הזה, שמציע כמה המלצות ממש לא רעות.

בנוסף, עבור כל מוצר שמתי קישור לכל האתרים שמוכרים אותו (ושולחים לישראל) – ממליצה שתשווי מחירים בעצמך לפני הקניה (מי יודע איפה יהיה מבצע).

מצד שני, אם לדעתך יש מוצר שפספסתי וכדאי לכתוב עליו, או שיש לך מה להגיב על אחד המוצרים בפוסט – כתבי לנו בתגובות ונשמח לעדכן!

יאללה, נתחיל.

טיפול חלבון FusionPlex של Wella

טיפול חלבון וולה

אחד מטיפולי החלבון הכי מומלצים הוא ה-“מילוי אמינו” של וולה, מותג טיפוח השיער המקצועי. מדובר על טיפול פרוטאין נפלא לשיער טבעי באופן ספציפי, המשתמש במה ש-Wella מכנים בתור “משי פלדה”, טיפול המבוסס על חומצות אמינו המחקות את החוזק הטבעי של קורי העכביש.

זמין להזמנה ב: אמזון | סטרוברינט

טיפול לשיער פגום של AVEDA

טיפול לשיער פגום של AVEDA

חלבוני קינואה, שמן חוחובה ותמציות צמחיות – אלו המרכיבים הבסיסיים של הטיפול לשיקום נמרץ של השיער מבית Aveda. הוא פועל לחיזוק השיער שהוחלש על ידי תהליכים כימיים, עיצוב בחום וחשיפה לפגעי הסביבה, וחודר עמוק גם לשיער הפגוע ביותר בכדי לסייע בתיקון, איטום והחלקה – והוא מועשר בשמן קיק המגן מפני נזק ושבירה עתידיים.

זמין להזמנה ב: אמזון | Look Fantastic | Feel Unique

טיפול פרוטאין משקם של Giovanni Nutrafix 

טיפול פרוטאין משקם של Giovanni Nutrafix

“משקם השיער” Nutrafix של ג’ובאני הוא טיפול בחלבון ללא סולפט, שנוצר במיוחד לטיפול בעור רגיש ושיער נקבובי. “טיפולי קרטין בסלון זכו לתשומת לב שלילית בגלל העובדה שהם מכילים פורמלדהיד”, אומרת צ’ו. “גם מוצרים שטוענים שהם ‘נטולי פורמלדהיד’ יכולים לעתים קרובות לשחרר פורמלדהיד לשיער שלנו לאחר שמפעילים עליהם חום. החימום האינטנסיבי והחומרים הכימיים שנמצאים באותו הטיפול עלולים לגרום לפגיעה בשיער ובקרקפת”. הפורמולה הזו, לעומת זאת, מכילה ויטמין E – נוגד חמצון המסייע בהגנה על השיער והקרקפת מפני גירויים, בתוספת תמציות לבנדר ורוזמרין המסייעות להרגעת כל גירוי.

זמין להזמנה ב: אמזון | Look Fantastic

טיפול פרוטאין Extreme Cat של Redken

טיפול פרוטאין רדקן

עוד טיפול פרוטאין מבית מותג שיער מקצועי, והפעם אחד המבוסס על מערכת מיזוג בין-קשרית מתוחכמת. טיפול החלבון הזה של Redken מגיע בנוסחה קלילה שלא מכבידה על השיער, ומציע את מה שהמותג מתאר כ-“מכלול תיקון תלת-ממדי של חלבונים, סרמידים ושומנים “, כשהוא מכין את השיער לפני ביצוע עיצוב כימי או חום באמצעות חיזוק השערה מבפנים החוצה, ובכך מונע נזק עתידי. למראה שיער בריא ונוח לסידור.

זמין להזמנה ב: אמזון | Look Fantastic | סטרוברינט

מרכך Heaven In Hair של DevaCurl

מרכך Heaven In Hair של DevaCurl

מרכך לטיפול עשיר וקרמי והזנה עמוקה, המכיל חמאת קופאוקו המעשירה בלחות מתמשכת וחמאת קקאו לריכוך ולהזנת תלתלים. משאיר את התלתלים שלך מבריקים, מוזנים ויפים, עם ניחוח מרענן של למון גראס. וכמובן, בהתאם לשיטת ה-Curly Girl אינו מכיל פרבנים, סיליקונים או סולפטים.

זמין להזמנה ב: אמזון | סטרוברינט

שווים אזכור

מרכך על בסיס שמן ארגן של Creme of Nature – אם טרם חווית את הקסם של שמן ארגן לשיער, את צריכה להכיר את טיפול חלבון הזה, המעניק לחות עמוקה לשיער ויעניק לתלתלים שלך ברק נעים ורך מבלי להשאיר אחריו שום שומן כבד. זמין באמזון.

טיפול חלבון לשיער של Tropic Isle Living – אם ברצונך לחזק את השיער שלך ולרפא את הקרקפת, נסי את המוצר הזה המבוסס על שמן אבוקדו ושמן זרעי ענבים להוספת לחות, וויטמין E לתיקון נזקים וקצוות מפוצלים,ושמן קיק ג’מייקני המעניק לקרקפת יבשה ומלאת קשקשים זריקת לחות נחוצה. זמין באמזון.

ואיך אפשר בלי להזכיר את טיפול אולפלקס 3 (לחצי על הקישור כדי לקרוא עוד עליו).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *