שמן ויטמין e של ג’ייסון (Jason): כל האפשרויות והשוואת מחירים

שמן ג'ייסון

בזמן האחרון אני שומעת על שמן ויטמין e של ג’ייסון (Jason) יותר ויותר – ואכן, ויטמין e הוא בהחלט מרכיב שהעור שלך צריך להכיר מקרוב. אז בפוסט של היום נדבר על שמן ויטמין אי והיתרונות שהוא מציע לעור הפנים שלנו, על המותג Jason, נסביר מה ההבדל בין ארבעת השמנים השונים שהמותג הזה מציע, וניתן את כל האפשרויות להזמנה.

מה את צריכה יותר מזה?

על ויטמין e

ויטמין e הוא ויטמין מסיס בשומן, הנמצא במזונות רבים. המונח “ויטמין e” מתאר למעשה שמונה תרכובות שונות, הפועלות כנוגדות חמצון ומהוות כוח משמעותי במלחמה ברדיקלים החופשיים (אותן תרכובות שנוצרות כאשר גופנו ממיר את המזון שאנו אוכלים לאנרגיה, ויכולות לפגוע בתאים, ברקמות ובאיברים השונים).

בזכות היכולת שלו להילחם ברדיקלים החופשיים, ויטמין E מגן על התאים ומסייע להאטת תהליך ההזדקנות שלהם. עישון סיגריות, זיהום אוויר וחשיפה לקרינה אולטרה סגולה מהשמש הם בין הגורמים המשמעותיים לחשיפה של העור לרדיקלים חופשיים, ולכן שימוש בויטמין E לפנים הוא מומלץ בכל גיל, וזו אחת הסיבות שבגללן הוא מצוי בתכשירי עור רבים.

קפסולות ויטמין e – זמינות גם כתוסף תזונה

על ג’ייסון (Jason)

ג’ייסון הוא מותג שמבוסס על ההבנה שהחומרים שאת שמה על עור גופך הם לא פחות חשובים מהחומרים שאת מכניסה לתוכו. עם אותה הפילוסופיה הוקמה חברת JASON בשנת 1959, ומאז היא מציעה מגוון רחב של מוצרים טבעיים המיועדים לפנים, לגוף, לשיער, לשיניים ולחניכיים. מוצרי JASON מתאימים לכל המשפחה ומהווים אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לכל אותם מוצרים בייצור המוני המכילים כימקלים ומרכיבים מלאכותיים.

בג’ייסון מתגאים בעשרות שנים של ידע לגבי כוחם המרפא של עשבי תיבול, שעזור להם ליצור מוצרים המאוזנים בקפידה, המכילים את מיטב מרכיבי המזון, האורגניים והתזונה המיטביים והמועילים ביותר לשיער ולעור.

או כמו שהם אומרים את זה: “כשהוא מוקדש ליצירת מוצרים מפנקים וייחודיים שיענגו את חושיך וירגיעו את נפשך, JASON מכבד את כדור הארץ ובעלי החיים שלנו וממשיך לקדם בריאות ורווחה בחיי היומיום שלנו”.

לא רע.

ג'ייסון

שמני ויטמין e של ג’ייסון

אוקיי, אז אין דבר כזה “שמן ויטמין e של ג’ייסון” – יש 4 כאלו.

זה ממש מבלבל, אבל לא לדאוג – נעבור עליהם אחד אחד ונסביר:

שמן ויטמין אי 5,000IU של ג’ייסון

שמן ויטמין E ג'ייסון 5000

זה הראשון בסדרה – שמן רב שימושי המבוסס על ויטמין E וחמישה שמנים אתריים טבעיים של שקדים, משמש, אבוקדו, חמניות ושמן נבט חיטה. את יכולה להשתמש בו על כל גופך, אפילו על השיער או כמרכיב בטיפולים ביתיים שאת מכינה בעצמך – רק הקפידי לשטוף את השיער ביסודיות.

ולמקרה ששאלת את עצמך, יש לשמן הזה מרקם קליל וניחוח שקדים אלוהי.

זמין להזמנה ב: אמזון | Look Fantastic | Feel Unique

שמן ויטמין אי 14,000IU של ג’ייסון

שמן ויטמין אי ג'ייסון

נמשיך עם שמן הויטמין אי בריכוז 14,000iu. על הבקבוק כתוב “טיפול בליפידים”, אבל מה זה בדיוק אומר?

ובכן, הוא עשיר בחומצות שומן ואידיאלי לשימוש באזורי עור יבשים במיוחד: ברכיים, מרפקים, עקבים, ידיים ורגליים, ואפילו לציפורניים יבשות או פגועות. את יכולה גם להשתמש בו על הפנים שלך אם הם מרגישים יבשים במיוחד, אבל קחי בחשבון שהוא מאד חזק ולכן כמה טיפות קטנות הן כל מה שתצטרכי. הוא מכיל ויטמין E, שמן זרעי חמניה, שמן סובין אורז ושמן אבוקדו – כולם שמנים מצויינים עבור העור המציעים הזנה עזה. לשמן הזה יש ניחוח טבעי נקי וקליל, ובנוסף לשימוש בו לבדו תוכלי גם לשלב אותו עם קרמי פנים ותחליבי וגוף כדי להאיץ את פעילותם.

זמין להזמנה ב: אמזון | Look Fantastic | HQ Hair

שמן ויטמין אי 32,000IU של ג’ייסון

שמן ויטמין אי ג'ייסון

עוברים לשמן הויטמין אי בריכוז 36,000. השמן הזה הוא טיפול סמיך וכבד המכיל רק ויטמין E. כמו שכבר סיכמנו, נוגד החמצון הטבעי זה נלחם בנזקים הנגרמים ע”י רדיקלים חופשיים תוך הגנה על העור מפני קווים עדינים וקמטים, ומשאיר את העור חלק כמשי. שימוש מקומי בו יסייע בהפחתת מראה קמטים, כולל הפחתת סימני מתיחה, ומשאיר את עורך רך וגמיש.

כדי לעזור לך למרוח אותו בקלות הוא מגיע עם אפליקטור (כמו מעין “מקל דבק” של פעם).

זמין להזמנה ב: אמזון | Look Fantastic | Feel Unique

שמן ויטמין אי 45,000IU של Jason

שמן ויטמין אי ג'ייסון 45000

ואחרון חביב, יש לנו את השמן בריכוז E 45,000iu שהוא הטיפול המקסימלי בסדרה הזו של Jason – וכנראה המוצר הכי מוצלח בה. הוא מכיל שמן ויטמין e יחד עם תערובת של 7 שמנים אתריים טבעיים אחרים – דומדמניות שחורות, נר הלילה, אגוז מקדמיה, בוראז’, תה ירוק, חריע ושמן חמניות. אנו ממליצים למרוח אותו בלילה ולהשאיר אותו לחלחל לתוך העור על מנת להתעורר רעננה עם עור פנים זוהר וחלק יותר.

זמין להזמנה ב: אמזון | Look Fantastic | Feel Unique

7 Comments on “שמן ויטמין e של ג’ייסון (Jason): כל האפשרויות והשוואת מחירים”

  1. היי שלום רציתי לדעת מאיזה גיל פחות או יותר מומלץ להשים שמן על הפנים?
    תודה רבה רבה

    1. היי רות,
      זה ממש תלוי בהרגשה האישית. לכל אחת יש מה להפיק משימוש במוצר טוב, גם אם היא צעירה. ויותר מזה, רוב המומחים אומרים שעדיף להתחיל עם שגרת טיפוח נכונה כמה שיותר מוקדם, גם אם זה בתור מרכיב מניעתי.
      אבל בסופו של דבר – השאלה היחידה היא האם זה עושה לך טוב. ממליצה שתנסי ותחליטי.

    1. היי, אין הרבה מה לעשות לגבי זה, ככה המוצר (יחסית דביק), אבל נספג גם די מהר. ההוראות אומרות לעסות בעדינות על הפנים, הגוף והיידים – לא מכירה טריק אחר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *