אולפלקס 3: איך הוא עובד, הוראות שימוש ואיפה שווה לקנות

אולפלקס

אז מסתבר שאת יכולה לקחת את טיפול השיער המושלם של Olaplex איתך הביתה, בלי הצורך לגנוב בקבוק ממעצב השיער שלך. התשובה היא אולפלקס מס’ 3 – הגרסה הביתית של הטיפול המקצועי שנועד למנוע ולתקן את הנזקים שנגרמים לשיער אחרי שהוא עובר תהליך צביעה או הבהרה. אז איך בדיוק אולפלקס 3 מונע מהשיער שלך להישבר, איך את צריכה להשתמש בו, והכי חשוב: מאיפה הכי כדאי לך להזמין – כל אלו בפוסט של היום.

אבל נתחיל עם קצת רענון.

איך אולפלקס עובד

כדי להבין כמה הטיפול של אולפלקס הוא אפקטיבי, חייבים להתחיל מהבנה בסיסית של מבנה השיער. במילים פשוטות, השיער שלנו מורכב מחלבון שנקרא קרטין, וחלבוני הקרטין הללו מוחזקים יחד על ידי קשרים כימיים – החשובים ביותר שיש לציין בהקשר הזה נקראים “קשרים דיסולפידיים”.

למה אני מעבירה לך עכשיו שיעור ביולוגיה? ובכן, בכל פעם שאת צובעת את השיער, מעצבת אותו בחום או בצורה מכנית – סביר להניח שאת משנה ועלולה לפגוע במבנה השיער, כולל הקשרים האלו שנמצאים בקווצת השיער שלך.

“שירותים כמו הבהרה או בלונד עם הרמה גבוהה מסירים את ציפוי השומנים הקיים על קווצת השיער כדי לחלץ את הפיגמנט המכונה מלנין. זה מה שנותן לשיער את צבעו החדש”, אמר קים לה, מומחה לצביעת שיער מניו יורק (מקור). “כאשר ציפוי השומנים המגן על קווצת השיער מוחלש, הוא מאפשר שבירה ויובש בשיער”.

מה שהתכשיר של אולפלקס (שמכיל איזה שמונה פטנטים שונים) עושה הוא לתקן את הקשרים הדיסולפידיים השבורים על ידי בנייה שלהם מחדש במהלך תהליך הצביעה. ההשקה הראשונית של המותג נקראה “אולפלקס מס ‘1”, והיא הייתה זמינה רק לשימוש מקצועי בסלוני שיער. ה-“אולפלקס 1” מעורבב ישירות יחד עם צבע השיער. לאחר שטיפת הצבע, מיישמים את הצעד השני: “אולפלקס מס’ 2” – ומשיאירים אותו על השיער במשך 20 דקות. זה החלק בו התכשיר בונה מחדש את הקשרים שנהרסו במהלך הטיפול הכימי שהשיער עבר.

אולפלקס לפני ואחרי
ככה זה נראה לפני ואחרי

אבל האולפלקס לא רק עוזר לבנות מחדש את אותם קשרים מיקרוסקופיים. טרייסי קנינגהם, מעצבת שיער מפורסמת שעובדת עם כל הכוכבות הגדולות, כתבה באינסטגרם שלה שהמותג חולל מהפכה בתעשיית השיער העולמית בעיקר בגלל מה שהוא עשה לבריאות השיער. “זו פורמולה לבניית קשרים, טיפול המסייע לשיפור הבריאות והצמיחה של זקיקי השיער, הצערה וחידוש של השיער, הוספת ברק ושמירה על הצבע”, היא אמרה.

ועם כל היתרונות המטורפים האלו, זה היה רק עניין של זמן עד שיווצר ביקוש לטיפול ביתי ויומיומי שאפשר להשתמש בו גם לאחר צביעת שיער ביתית או עיצוב בחום.

הכירי את ה-“אולפלקס 3”.

אולפלקס 3

איך אולפלקס מס’ 3 עובד (הוראות שימוש)

הטיפול הביתי עם “אולפלקס 3” נועד לעשות את אותו הדבר, רק בשלב אחרי שכבר צבעת את השיער. במקום מרכך – שבתכלס, זה מה שרוב הטיפולים שמומלצים אחרי צביעה עושים – הוא מחזק. כשהוא יושב על השיער שלך, הוא עובד לבנות מחדש את אותם קשרים דיסולפידיים שנפגעו. זה, בתורו, גורם לשיער חזק ובריא יותר עם פחות שבירה ופריז.

אז איך משתמשים בו?

בגדול, את צריכה להמשיך כמעט באותה שגרה כמו שהיית עושה עם מסכת שיער רגילה, אלא שאת לא שוטפת את השיער לפני, אלא שמה את החומר ישירות על שיער לח.

קנינגהאם הסבירה: “קחי כמות קטנה של החומר (בגודל של מטבע) ומרחי לאורך כל השיער, והשאירי עליו למשך כשעה”. קנינגהאם סיפרה שהיא שמה את החומר על השיער ישר על הבוקר, ונותנת לו לשקוע בשיער בזמן שהיא שותה קפה ובודקת את המיילים שלה.

אחרי שעה עם החומר על השיער, היא עוברת למקלחת וחופפת עם שמפו ומרכך כרגיל. בעוד שקנינגהאם ממליצה לשים את האולפלקס 3 על השיער למשך שעה שלמה, לפי ההנחיות של החברה הוא צריך באמת רק מינימום של 10 דקות כדי להיות יעיל.

לכל מי שיש לה שיער פגום, מומלץ להשתמש ב-“אולפלקס 3” פעמיים עד שלוש בשבוע.

או כמו שהביקורות מתארות אותו:

האם שמת לב שהשיער שלך יבש, שביר ואלסטי מאז שהתחלת להבהיר, לצבוע או לעצב אותו בחום? תני לנו להציג בפניך את “אולפלקס”. בכיכובו של חומר פעיל הרשום כפטנט שעובד ברמה המולקולרית, פורמולות OLAPLEX מחפשות קשרים שבורים בשיער (שנגרמות על ידי נזק כימי, תרמי ומכני) ומתקנות אותן, ומחזירות שיער נפגע לתפארתו הקודמת. בעבר היה זמין רק במכוני סלון,ה-“אולפלקס מס’ 3” הוא הצעד הראשון שלך לקראת שיער חזק, רך ובריא יותר. כשהוא משמש כטיפול לפני שמפו (ונשאר זמן רב ככל האפשר) הג’יני הזה בבקבוק ישנה את שיערך לנצח.

וזה מוביל אותי לשאלה הבאה:

איפה הכי שווה לקנות את ה-“אולפלקס 3”?

אז כמו שאני אוהבת, עשיתי השוואת מחירים קצרה.

נתחיל מאיפה לא כדאי להזמין – והתשובה היא כל האתרים הישראלים. זה משתי סיבות:

הראשונה – ולא כל כך נעים לי להגיד את זה – אבל רוב האתרים שמוכרים מוצרי שיער מקצועיים בארץ נראים לי קצת מפוקפקים. או שהאתר נראה לא מקצועי, או שלא ברור מי עומד מאחוריו, או שזה נראה כמו סקאם שיעביר את פרטי האשראי שלי לחיזבאללה.

אבל נגיד והייתי אמיצה. הבעיה השניה היא המחיר. הנה השוואת המחירים מאתר ZAP:

השוואת מחירים אולפלקס 3
השוואת מחירים מ-ZAP

כל החנויות הישראליות מציעות את המוצר בכ-155 עד 174 ש”ח ל-100 מ”ל.

באתרים מחו”ל, מנגד, אפשר לקנות בזול יותר (ייאי). האופציות הכי טובות (לדעתי) הם:

  • בקאלט ביוטי (אהובי) – אפשר למצוא את המוצר ב-26 פאונד, שהם בערך 115 ש”ח.
  • עוד אופציה טובה היא ב-Look Fantastic, שם המוצר נמכר בכ-125 ש”ח.

שני האתרים מציעים משלוח חינם לישראל, כך שמבחינתי שניהם אופציה עדיפה כל הגזלנים למיניהם בארץ.

בדקי מחיר עדכני ב-Cult Beauty | בדקי מחיר עדכני ב-Look Fantastic

מה עוד?

אגב, לא מזמן Olaplex הוציאו את ה-“אולפלקס 0“, שזה בעצם פריימר לשיער, לשימוש לפני המס’ 3. כתבנו עליו פוסט מיוחד כשהוא יצא, אז אם זה מעניין אותך אז מוזמנת להציץ (בקישור).

וזהו.

אם יש לך שאלות על המוצר או איך משתמשים בו, המלצות או סתם בא לך לדבר, נשמח לשמוע ממך!

הכל על אולפלקס: OLAPLEX 0 | OLAPLEX 3 | OLAPLEX 6 | OLAPLEX 7 | OLAPLEX 8

הוראות שימוש ב-OLAPLEX 3

בכמה צעדים פשוטים בלבד, נסביר כיצד להשתמש נכון באולפלקס מס’ 3.

אבל לפני שנתחיל, אם יש לך הצטברות של שמנים, סיליקונים או יותר מדי שאריות מוצר אחר בשיער – חפפי את השיער קלות עם שמפו ויבשי אותו היטב לפני שאת ממשיכה למריחת האולפלקס מס’ 3. את יכולה להשתמש בו גם על שיער יבש, זה רק ידרוש קצת יותר מוצר על מנת להרוות את השיער במלואו. הבחירה תלויה בהעדפה האישית שלך.

שלב 1: מרחי כמות נדיבה על שיער מיובש במגבת וסרקי.

שלב 2: השאירי את החומר על השיער למשך 10 דקות לפחות. זכרי, ככל שהוא מושאר על השיער זמן רב יותר, כך הוא יעיל יותר, במיוחד עבור שיער שנפגע. ראינו תוצאות נהדרות על נשים שהשאירו אותו בין 30 עד 90 דקות!

שלב 3: חפיפה עם שמפו ומרכך. זכרי, זה לא טיפול שמשאירים על השיער למשך יום שלך, הוא מיועד לחפיפה ושילוב עם שגרת השיער הרגילה שלך.

שלב 4: זהו! עצבי את השיער כמו שאת בדרך כלל עושה.

את יכולה לעשות את הטיפול הזה פעם בשבוע בבית ללא קשר אם את צובעת את השיער שלך או לא. אם את תוהה אם הטיפול הזה מיועד לשיער שלך, תשמחי לדעת ש-Olaplex תואם את כל סוגי השיער.

17 Comments on “אולפלקס 3: איך הוא עובד, הוראות שימוש ואיפה שווה לקנות”

    1. היי דליה,
      אין שום סיכון בהשארת המסכה לזמן ארוך יותר, ואפילו קים קרדשיאן ממליצה להשאיר אותה על השיער למשך לילה שלם, וטוענת שזמן ארוך יותר על השיער תורם לתוצאות טובות יותר. החברה עצמה אמרה שאין עם זה בעיה, ובאמת זמן ארוך יותר יכול רק להועיל, רק שאם את משאירה אותה בלילה – שימי לב שהשיער שלך לא בא במגע עם הפנים או העיניים שלך במהלך הזמן הזה.

    1. היי מירי, למרות שהמוצר הוא לגמרי בסדר ולא רעיל, בכל זאת הוא לא מומלץ לנשים בהיריון או מניקות.

    1. לא כל כך, עד לסכום של 75 דולר המוצרים פטורים מכל מס, ובין 75 דולר ל-500 דולר חייבים במע”מ בלבד – 17%.

  1. היי
    תודה על המידע!
    כדי לשקם שיער מהחלקות ולהחזיר אותו למצבו הטבעי ( הוא גלי ונפוח)
    איזה מוצרי אולפלקס מומלצים?
    רק 3
    או שכדאי גם שמפו מסיכה וכו’?
    תודה רבה

  2. תודה על המידע:)
    האם אוכל ישר לאחר צביעה ושטיפת השיער במים
    למרוח את האולפלקס?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *