סומק נוזלי מומלץ: למה את צריכה אחד, ו-5 הבחירות שלנו

סומק נוזלי מומלץ

סומק נוזלי הוא כנראה לא הסוג הראשון של סומק שהייתי בוחרת. רובנו מתחילות עם אבקות, ובמקרים נדירים יותר, סומק קרם. עם זאת, לסמקים נוזליים יש פוטנציאל רב שגורם להם להיות הבחירה האידיאלית, בעיקר כשאת מחפשת מראה טבעי שמחזיק לאורך זמן. ולכן, בפוסט של היום נפרט את הסיבות שיכולות להוביל אותך לבחור בסומק נוזלי, ולאחר מכן נציג את הפורמולות הטובות ביותר ונעזור לך לבחור סומק נוזלי מומלץ עבורך.

נתחיל עם השאלה הבסיסית:

למה לבחור בסומק נוזלי?

סמקים נוזליים הם מצד אחד כבדים ועמוסים בפיגמנטים, אך בסופו של דבר נותנים תוצאות טבעיות באופן מפתיע. הפורמולות לרוב מאוד מרוכזות, מה שאומר שכמות קטנה מאוד של סומק נוזלי מספיקה לתוצאה טובה, ובמקרים רבים הן יחסית שקופות, מה שעושה אותן מושלמות למתחילות, או מי שרוצה מראה טבעי יותר.

מבחינת היישום שלו, סומק נוזלי דומה במקצת לסומק במרקם קרם בכך שהוא מיועד למריחה על העור בשלב הקרם של האיפור וכי היתרון העיקרי שלו הוא בכך שהוא מעניק אפקט שטיפה טבעי שנראה כאילו הוא נובע מהעור. ההבדל הוא שבעוד שסומק נוזלי הוא על בסיס מים, פורמולות סומק במרקם קרם מבוססות על ליפידים. משמעות הדבר היא שלוקח להן הרבה יותר זמן להתייבש (אם בכלל).

הנוסחה הנוזלית, מנגד, מתאדה במהירות רבה יותר מקרם, ולכן אין צורך לדאוג שהמוצר “יישב” על העור, יתמזג עם טיפולי פנים אחרים או יימרח במהלך היום. בנוסף, זה הופך את הסומק הנוזלי להרבה יותר רצוי למי שגם ככה סובלת מעור שומני.

זה לא אומר שסומק נוזלי לא הולך לעבוד גם עבור בעלות עור יבש. להפך, יתכן שהם לא מעניקים לחות כמו סמקים במרקם קרם, שהם הבחירה האידיאלית לסוגי עור יבשים, אך הם עדיין עובדים טוב יפה ויכולים לתת קצת סומק טבעי ללחיים. מצד שני, אם אכן יש לך עור יבש, בכל זאת הייתי ממליצה ללכת לכיוון היותר קרמי של הסקאלה.

אז עכשיו שיש לנו קצת מוטיבציה, הגיע הזמן לבחור את המוצר שהכי מתאים לך. הנה כמה אפשרויות.

סומק נוזלי מומלץ – הבחירות שלנו

בהמשך פירטנו לגבי חמשת הסמקים הנוזליים שאנחנו הכי אוהבות. הם שונים ברמת הנוזליות שלהם, חוזק הפיגמנט והמחיר – כך שכל אחת אמורה למצוא את האחד המתאים עבורה. בנוסף, עבור כל אחת מהבחירות שמנו קישור לאתר ממנו אפשר להזמין את המוצר במחיר הכי משתלם.

(אגב, מצאת איפושהו במחיר יותר טוב? עדכני אותנו בתגובות ונעדכן את הפוסט בהתאם).

1. סומק נוזלי של NARS

סומק של NARS הוא אף פעם לא בחירה רעה, והפורמולות הנוזליות של המותג הן לא אחרת ממדהימות. הן קלות במיוחד, ולכן נמרחות בצורה חלקה ויפה על העור, והפיגמנטים שבהן כל כך רכות כך שתוכלי לבנות אותן מבלי שתצטרכי לדאוג למריחה רבה מדי. גוון ה-“אורגזמה” עם השימר הזהוב זו הבחירה הקלאסית, אך למעשה יש לך 3 גוונים נוספים שאת יכולה לבחור מביניהם.

מצאנו את המוצר במחיר הכי טוב ב-Cult Beauty או ב-Look Fantastic.

סומק נוזלי מומלץ NARS

2. סומק נוזלי A-Blush של ג’ורג’יו ארמני

זוהי פורמולת הסומק הנוזלי הטובה ביותר למתחילות באיפור שרוצות להשיג מראה טבעי. הפורמולות המבוססות על מים הן די טהורות אך ניתנות לבנייה, כך שתוכלי לקבל מראה סמוק אך טבעי תוך שניות. בחרי גוון רך כמו אפרסק כדי לשמור על בהירות, או לכי על משהו קצת יותר ייחודי ודרמטי עם גוון כמו פוקסיה או מגנטה.

אנחנו מצאנו את המוצר במחיר הכי טוב בסטרוברינט.

סומק נוזלי ג'ורג'יו אמרני

3. צ’יק גלי של Chantecaille

זה לדוגמה אחד הסמקים הנוזליים שאני ממליצה למי שיש לה עור יבש, מכיוון שהוא עשוי מפורמולה הנוטה לכיוון הקרמי יותר, ומרככת את העור תוך כדי ההסמקה. לאחר המריחה, הסומק הנוזלי הזה לא הולך לזוז לאורך היום, ובמקביל ישמור על זוהר מקסים וססגוני. יש אותו בגוון אפרסק סולידי או בוורוד מלא חיים.

מצאנו את המוצר במחיר הכי טוב ב-Cult Beauty או ב-Look Fantastic.

סומק נוזלי צ'יק גלי

4. סומק נוזלי של בנפיט

Benefit זה מותג שידוע בסמקים הנפלאים שלו (וגם אנחנו כתבנו עליו לא מעט), כך שזה לא מפתיע שיש להם עדיין את הסומק הנוזלי הטוב ביותר בשוק. הנוסחה שלהם היא אחת העמידות ביותר והטבעיות למראה בסביבה, והיא בהחלט אידיאלית לבעלות עור שמן. הוא עובד באותה מידה על השפתיים כמו על הלחיים, עם מגוון גוונים סופר-פיגמנטיים.

לצערי “בנפיט” זה מותג שעוד לא הגיע לישראל, אבל אפשר להזמין אותו בקלות מאמזון.

5. Cheek Heat של מייבלין ניו יורק

הדבר הכי טוב בסומק הנוזלי הזה של מייבלין (ובכל המוצרים של המותג) זה המחיר הממש ממש זול שלו. הפורמולה שלו היא משהו בין ג’ל לקרם והיא קלילה ומחליקה על העור על מנת לספק גוון צבעוני מחמיא במיוחד. היא על בסיס מים, מה שאומר שהיא קלה לבניה ונותנת מראה טבעי ובריא. זהו סומק נוזלי מומלץ למי שרוצה להתנסות עם מוצר “התחלתי” במחיר זול.

מצאנו את המוצר במחיר הכי טוב ב-Beauty Bay. אם לא נמצא במלאי, מחיר לא רע גם ב-Look Fantastic.

סומק נוזלי מייבלין

לקריאה נוספת

זהו, הגענו לסוף הפוסט.

אם יש לך הערות, המלצות נוספות או שאלות על מה שכתבנו, נשמח לשמוע ממך! חלונית התגובות ממש פה למטה.

ואם בא לך להרחיב את הידע שלך, את מוזמנת לקרוא את הפוסט שכתבנו ומסביר מה ההבדל בין סומק, שימר וברונזר. מבלבל, אנחנו יודעות.

עד הפעם הבאה – נשיקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *