סומק, ברונזר או שימר: מה זה מה, ומה ההבדל ביניהם

סומק שימר ברונזר

אחד הטרנדים הגדולים בעולם האיפור בשנים האחרונות הוא המראה הטבעי – אותו לוק שמעניק לך מראה נפלא, בריא וזוהר מצד אחד, אך מבוצע במומחיות שמייצר תחושה שבכלל לא התאפרת, מאידך. הכוכבים הגדולים של הלוק הם סומק, ברונזר ושימר – שלושה מוצרים מאד דומים, אך בכל זאת שונים.

וזה מה שמביא אותנו לשאלה של היום – אז מה זה בדיוק סומק, ברונזר או שימר, מה ההבדל ביניהם, מה עושה כל אחד ואיך משתמשים בהם?

כל התשובות, בפוסט.

מה זה סומק

את הסומק נהוג לשים על הלחיים לקבלת מראה של הסמקה טבעית, זוהר רך ומראה חיוני. מטרתו המרכזית של הסומק היא ליצור מסגרת לפנים, והוא יכול ליצור אשליה של שינוי במבנה הפנים – להצר פנים מלאות ולמלא פנים ארוכות. באמצעות הסומק ניתן “לפסל” את הפנים באופן שיגרום להם להיראות רזים, עגולים ומאורכים יותר.

רצוי להתאים את גוון הסומק לגוון העור שלך ולהניח אותו מעל מייק אפ ופודרה (אם תשימי אותו ישירות על המייק-אפ ללא פודרה, יש סיכוי שיווצר כתם).

בנוסף, מומלץ שצבע הסומק יהיה ממשפחת הצבעים של גוון השפתון שלך. ככלל, צבעים קרים הולכים עם צבעים קרים וצבעים חמים הולכים עם צבעים חמים.

מוצר כוכב – Blush Trio של אנסטסיה בוורלי הילס

סומק אנסטסיה בוורלי הילס

פלטת סמקים קומפקטית המכילה שלושה גווני סומק פיגמנטיים מאוד משלוש פודרות דקות שמשתלבות בצורה חלקה על הלחיים. מתאימה לכל גווני העור, לשימוש לבד או לערבב אותן יחד כדי ליצור צבע לחיים הניתן להתאמה אישית.

מחיר הכי טוב שמצאתי – כ-110 ש”ח בביוטי ביי.

עוד פלטת סמקים שאני אוהבת היא מסדרת Naked של אורבן דיקיי, עליה כתבנו פוסט מיוחד.

לקריאה נוספת

שימר ברונזר סומק

מה זה ברונזר

אז מה זה ברונזר? בגדול מדובר על סוג נוסף של סומק, רק שהפעם הוא מוגבל לצבעי ברונזה המאפשרים לך לשוות לעור הפנים שלך גוון שזוף ובריא בקלות, וללא חשיפה מסוכנת לשמש.

“ברונזר טוב לוקח את הגוון הטבעי שלך ומוסיף עליו טון מסוים”, אמרה לנו אמילי ראסל, מאפרת מחברת בובי בראון. את יכולה להשתמש בו על מנת להצליל את המקומות השקועים יותר בפנים, כגון תחת עצמות הלחיים, הרקות ובמסגרת הפנים.

מוצר כוכב – ברונזר Hoola של בנפיט

אחד המוצרים האהובים והפופולריים של המותג. הברונזר האגדי הזה מגיע במרקם פודרה עם גימור מאט מושלם, שנותן גוון הנראה טבעי, ללא נצנוץ. הברונזר מגיע עם מראה מובנית ומברשת רכה וטבעית. טבילה אחת בחומר ומריחה קלה בדרך כלל תספיק על מנת לתת לך מראה שיזוף קל כמו אחרי יום בחוף הים.

לצערי עוד לא ראיתי שמישהו עשה את המצווה והביא את המותג המהמם הזה לארץ. ברשת, המחיר הכי טוב שמצאתי הוא בקאלט-ביוטי, 13 פאונד נכון לרגע כתיבת הפוסט.

אם זה ישתנה עד הרגע שאת קוראת את זה, מוזמנת לבדוק גם את המחיר בלוק פנטסטיק.

לקריאה נוספת

מה זה שימר

שימר ברונזר סומק

אם מתרגמים את המילה Shimmer לעברית, התוצאה היא “לנצנץ, להבליח, להבהב“. וזה תיאור די מדויק של השימר – תפקידו הוא להבריק ולנצנץ. את השימר בדרך כלל רצוי לשים באזורים הגבוהים בפנים (או בגוף): על עצם הגבה, גשר האף, עצמות הלחיים, עצמות הבריח – וזאת על מנת להדגיש ולהבליט את האזורים אלו ולייצר “נגיעות של אור” באזורים הגבוהים בפנים למראה זוהר וסקסי שגם מצטלם נפלא.

השילוב בין סומק ושימר הוא טבעי. הם משמשים לחיטוב, הדגשה והארה של עור הפנים ומעניקים גוון שזוף חם וטבעי. השתמשי בגוון הכהה לחיטוב והצללה, עברי עליו במשיכות עדינות באזורי הפנים הנמוכים כמו עצמות הלחיים, צדי הפנים ואפילו המחשוף.

מוצר כוכב – שימר יהלום של Too Faced

שימר Too Faced

אני חמה על המותג והמוצרים של Too Faced כבר תקופה, והשימר המדהים שלהם הוא בהחלט עוד כוכב. הפיגמנטים האלו, שזמינים במגוון גוונים, יוצרים זוהר מהמם בכל שימוש, כנראה בגלל היהלומים המרוסקים (כן, יהלומים אמיתיים!) שנמצאים בתוך הפורמולה.

המחיר הכי טוב שמצאתי הוא בכ-25 פאונד בלוק-פנטסטיק.

לקריאה נוספת

שימר ברונזר סומק

לסיכום: סומק, ברונזר או שימר?

אוקיי, אז אחרי שהצגנו כל אחת מהאפשרויות – סומק, ברונזר או שימר – יש עוד דבר אחד שמאד חשוב להבין – החלוקה היא לא חד משמעית, ואת צריכה לחשוב על זה בתור סקאלה, ולא הגדרה קשיחה.

מה הכוונה?

לדוגמה, יכולים להיות מוצרים שהם איפושהו באמצע – למשל ברונזר מעט מבריק, או סומק מנצנץ. או במילים אחרות, יכול להיות סומק שהוא מעט שימרי וכדומה. בקיצור, לא שחור ולבן אלא חמישים גוונים של אפור.

עוד שאלות? מוזמנת לשאול אותנו פה בתגובות, או בעמוד הפייסבוק שלנו. אגב, שווה לעקוב על מנת לקבל את כל התכנים הכי שווים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *