סקירה: סט מברשות איפור של זואיבה (ZOEVA)

מברשות איפור זואיבה

היי נסיכות. לפני כמה חודשים כתבנו פוסט על מברשות האיפור המומלצות בפחות ממאה שקלים, שלאחריו קיבלנו לא מעט שאלות לגבי סטים של מברשות, ומה היינו ממליצות למישהי שמוכנה להשקיע קצת יותר ורוצה סט איכותי במיוחד. ולכן הגיע הזמן לדבר על סט מברשות האיפור המושלם של זואיבה (ZOEVA), שמככב בכל רשימת מומלצים שנכתבה מאז איפושהו ב-2015, ובצדק.

מה מיוחד בסט הזה? הוא מכיל 15 מברשות באיכות גבוהה במיוחד שככל הנראה יענו על כך הצרכים שלך, יחזיקו לזמן ארוך ויספקו אחלה תוצאות – ובנוסף לכך מגיע בתיק איפור דמוי עור מהמם שאפשר להשתמש עבור המברשות, או אפילו סתם ככה ליומיום.

וכל היופי הזה במחיר ממש נגיש. או כמו שאחת המגיבות בעמוד המוצר בביוטי ביי כתבה: “אחת ההשקעות הכי טובות שעשיתי אי פעם”.

בהמשך הפוסט תמצאי פירוט לגבי כל מברשת ומברשת, אבל למה שתקראי את מה שאני כתבתי כשאת יכולה להקשיב ליאנה פרוביז המהממת (כן, גם היא אהבה) –

סקירת סט מברשות זואיבה

עם 15 מברשות מעולות שנאהבות על ידי מאפרות מקצועיות בכל רחבי העולם, סט המברשות השלם הזה של זואיבה מכיל את כל מה שאת צריכה על מנת ליצור איפור מושלם בשימוש ביתי. החל ממברשות הפודרה והלחיים הרכות ביותר ועד מברשות מייק-אפ או עיניים מדוייקות, סט המברשות הזה מכיל ממש ממש הכל.

המברשות שנכללות בסט:

101 Luxe Face Definer – מברשת המיועדת לפודרות, הצללות פנים, קונטור וסמקים, כאשר ניתן “לשחק” עם גודל המיקוד שלה, ככל שראש המברשת יהיה צר יותר כך המיקוד יהיה גבוה וככל שנמעך אותה המיקוד יהיה מעורפל ומטושטש יותר.

126 Luxe Cheek Finish – מברשת המיועדת לאבקות, קונטור וברונזר, ניתן לתחום איתה את קוי הלסת ולתת כיסוי מלא לצוואר, או לעשות קונטורינג בין עצמות הלחיים. לקריאה נוספת: איך שמים ברונזר.

105 Luxe Highlight – אולי המברשת הכי רב-גונית בסט הזה. היא מיועדת לפודרה אך ניתן להניח עימה הצללות בקווים מדוייקים או להשתמש בה נקודתית למריחת סומק, ואפילו עבור צללית או שימר על עצמות הלחיים. הפייבוריטית שלי.

102 Silk Finish – מברשת המיועדת למוצרים במרקם קרם או נוזל המאפשרת קבלת גימור מושלם של מייק-אפ או קונסילר אחרי המריחה הראשונית עם המברשת הקודמת או ספוגית איפור.

142 Concealer Buffer – עוד מברשת המיועדת לחומרים במרקם קרם או נוזל, והיא מעין “אחות קטנה” של דגם 102. מושלמת לאזור העיניים העדין ומציעה כיסוי נהדר להסתרת עיגולים כהים סביב העיניים בעזרת איפור במרקם קרם, נוזל או אבקה.

סט מברשות איפור זואיבה
15 מברשות מושלמות

228 Luxe Crease – המברשת הזו כל כך רכה ונעימה והיא תאפשר לך לשים צללית באופן מושלם, בדגש על סגנונות כמו הסמוקי אייז (אגב, הנה מדריך שכתבנו על איפור עיניים מעושן). היא נוטה למזג את הפיגמנט ולכן מומלץ לעבוד איתה לאט ובשיטתיות.

221 Luxe Soft Crease – הכלי האולטימטיבי למיזוג צלליות בקפל העין, מברשת יפה וקשורה בצפיפות עם זיפי Taklon טבעוניים.

224 Luxe Defined Crease – זו הגרסה הצרה יותר של ה-221, היא בעלת ראש מחודד המעוצב במומחיות עם זיפי שיער עזים טבעיים המאפשרים עבודה מפורטת.

227 Luxe Soft Define – המברשת נועדה לערבוב וטשטוש צלליות, מזכירה מאד את המברשת 217 של MAC רק רכה יותר (ובמחיר הרבה יותר נמוך…)

231 Luxe Petit Crease – מברשת צללית מחודדת שמבליטה את קמט העיניים, ומושלמת עבור מיזוג מעברי צל.

מברשות איפור זואיבה
הסט בשלמותו

230 Luxe Pencil – מברשת העיפרון שדומה קצת למברשת של MAC.

234 Luxe Smoky Shader – המברשת המושלמת למראה עיניים מיסטי ומעושן, המאפשרת מריחה ללא מאמץ של צלליות על העפעף העליון והתחתון. זוהי מברשת עיניים רכה ועדינה שנעשתה בעבודת יד עם זיפי שיער טבעיים להצללה חלקה וקלאסית.

322 Brow Line – מברשת מוצלחת המיועדת להחדרת גוון לגבות בפיזור רחב, כך שהגבה לא נראית עמוסה מדי אלא במראה טבעי. לקריאה נוספת: איך לעצב גבות בבית

315 Fine Liner – מברשת אייליינר משובחת במיוחד המושלמת למריחה מדויקת של אייליינרים על בסיס קרם, ג’ל ונוזל. מתגאה בנקודת מגע עדינה ובזיפי ניילון דקים להפליא, המברשת הזו היא כלי הכרחי למראה קלאסי ועדין.

317 Wing Liner – מברשת אייליינר רחבה וזוויתית המושלמת ליצירת מראה אייליינר מקצועי. מיוצרת בעבודת יד עם זיפי ניילון טבעניים, מדובר על הכלי האולטימטיבי להשגת קווים מלאי הבעה. הראש הזוויתי הנהדר שלה מאפשר מריחה קלה וללא רבב של אייליינרים במרקם ג’ל, קרם, נוזל ואבקת.

התיק

השוואת מחירים

את המוצרים של זואיבה ניתן לקנות מכמה מקומות:

האתר הרשמי – לא בטוחה אם הוא עושה משלוחים לישראל, נראה שכן אבל המשלוח בחינם רק בקניה של מעל מאה דולר.

קאלט ביוטי – לא תמיד שולחים זואיבה לארץ. פשוט נסי להכניס לסל ולראות אם מתאפשר משלוח.

וההעדפה האישית שלי – מביוטי ביי (גם מחירים הכי טובים בדרך כלל – לדוגמה כרגע הקיט נמצא שם בכ-25% הנחה – וגם משלוח חינם).

היכנסי לעמוד המוצר ב-Beauty Bay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *