קיארה פראני ולנקום משתפים פעולה שוב, וזה מושלם

לנקום קיארה פראני

אחרי שנבחרה בתור “מוזה” של מותג האיפור היוקרתי לנקום, ולאחר קולקציה מושלמת שהם הוציאו ביחד בשנה שעברה – קיארה פראני ו-“לנקום” חוזרים לשתף פעולה, וזה פשוט מושלם.

למי שלא מכירה – קיארה פראני (Chiara Ferragni) היא בלוגרית אופנה, משפיענית ומעצבת איטלקיה, יש שיגידו המשפיענית המוצלחת ביותר בעולם, או לפחות אחת הראשונות שהפכו את זה לאימפריה עסקית. היא נוהגת לשתף פעולה עם מותגי אופנה ויופי באמצעות הבלוג שלה The Blonde Salad, ולקראת עונת החגים הקרובה היא השיקה קולקציית איפור חדשה בשיתוף פעולה עם “לנקום”, שכזכור בחר בה בתחילת 2018 להיות המוזה שלו.

זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון שלה עם לנקום – במאי 2019 היא השיקה עם המותג קולקציית איפור, שגררה תגובות נלהבות ומכירות שיא.

קיארה פראני לנקום
קיארה פראני מדגמנת את הקולקציה (כל התמונות בפוסט מהאתר שלה – The Blond Salad)

קיארה פראני X לנקום – מה בקולקציה?

את הקולקציה קיארה הרכיבה ממוצרי לנקום שהיא הכי אוהבת, והם יופיעו במהדורה מוגבלת ומיוחדת בעיצוב המיוחד. בניגוד לקולקציה הקודמת, שהגיעה בעיצוב ורדרד מנצנץ, הפעם קיארה ולנקום הלכו על אריזות בגוון כחול מתכתי, על חלקן מופיעה אותה עין כחולה שהפכה לסימן המסחרי של קיארה.

“הקולקציה הזו הוא כלי עבורכן על מנת להציג את הגרסה הטובה ביותר שלכן באמצעות איפור”, קיארה אמרה. “היא לוקחת השראה מהמראה הזוהר, הנועז והטרנדי, שמוקדש לכן בראש ובראשונה. קיבלתי השראה גם משבועות האופנה, ואני מקווה שהאוסף הזה הוא הפתרון המושלם לרגעים המיוחדים בחייה של כל אשה”.

קיארה פראני ולנקום

בקולקציה ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

The Fashion Flirty Palette – פלטה המכילה פריימר לעיניים בגוון 8, צלליות בגימורים שונים, ברונזר בגוון אוניברסלי (יכול לשמש גם כצללית), 2 היילייטרים וסומק.

פלטה לנקום קיארה

L’Absolu Rouge Lipstick – השפתון הפופולרי של לנקום נמצא בקולקציה בשלושה גוונים שונים שקיארה אוהבת – גוון 274 (Working Girl) שהוא, לטענת קיארה, “גוון ה-Nude האידיאלי”, ו-505 (Fashion Darling), שהוא “אדום מפתה למראה שיק דרמתי”, שניהם מסדרת ה-Matte.

אליהם מתלווה גוון 160 (Party-goer) מסדרת הקרם, אדום מנצנץ ובולט למראה עמיד שקשה לעמוד בפניו.

שפתון לנקום קיארה פראני

מסקרת Monsieur Big – המסקרה המצליחה של המותג, הפעם באריזה כחולה מהממת.

מסקרה לנקום

Liner Plume – אייליינר טוש בעל קצה דקיק עם פורמולה עמידה.

אגב, זה לא שיתוף הפעולה הראשון של חברת לוריאל, לפני כשנה הם עשו מהדורה מוגבלת של לוריאל פריז וקרל לגרפלד שגם ממש אהבתי.

מתי זמין ומאיפה מזמינים

הסדרה הושקה באופן בלעדי באיטליה כבר ב-26 לאוקטובר. לא ברור עוד מתי היא תהיה זמינה בשאר המדינות, אבל סביר להניח שדי מהר היא תגיע לאירופה וארה”ב, כי הדרך כלל הקולקציות האלו במהדורה מוגבלת מיועדות לקניות סוף השנה וחגי דצמבר.

האם המהדורה המוגבלת הזו תגיע לארץ? אפשר לקוות, אבל לפי ניסיון העבר סביר להניח שלא. זה מחזיר אותנו לפוסט שכתבנו בזמנו על איפה הכי שווה לקנות לנקום, בו השוונו מחירים בין כל אתרי הקניות – גם הישראלים וגם בחו”ל.

את מוזמנת להיכנס ולקרוא את הפוסט המלא, אבל בסופו הגענו למסקנה חד משמעית:

בכל מה שקשור ל-Lancome – המנצח האמיתי הוא סטרוברינט (לחצי לכניסה לעמוד המותג)

באופן אישי, אני ממש חמה על חצי מהמוצרים בקולקציה הזו, כך שאני בודקת את האתר כמעט כל יום כדי לראות אם הגיע – אשתדל לעדכן את הפוסט ברגע שאראה שהקולקציה הזו זמינה.

ואם מצאת באתר כלשהו לפני, תעדכני אותי דחוףףףף בבקשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *