אולפלקס מס’ 7: סקירה, הוראות שימוש והשוואת מחירים

אולפלקס מס 7

אני ממשיכה את הסקירה שלי של מוצרי OLAPLEX, סדרת המוצרים המקצועיים לטיפוח השיער שמאז שהגיעה לישראל לפני כ-5 שנים, כבשה את ליבם של מרבית מעצבי השיער והפכה חלק כמעט בלתי נפרד מכל טיפול צבע. כבר דיברנו על חלק מהמוצרים שלהם פה באתר (ועוד על כך בהמשך), אבל היום נתרכז בתוספת האחרונה לסדרה – השמן המשקם אולפלקס מס’ 7.

אבל לפני, קצת על החברה.

על אולפלקס

אני לא חושבת שיש מישהי שלא שמעה על אולפלקס. המותג המצליח החל עם שני כימאים שחברו יחדיו על מנת לחפש פיתרון לבעיה נפוצה, שכמעט כל מי שעברה טיפול צבע או החלקת שיער כנראה סבלה ממנה בשלב כזה או אחר: שיער שבור.

השניים פיתחו תרכובת כימית מיוחדת, שאינה מכילה מלחים או סיליקונים, שלא רק שהצליחה להגן על השיער במהלך הטיפול הכימי ואחריו, אלא אף הצליחה לתקן ולאחות קשרים שבורים במבנה השערה. התוצאה: שיער חזק ובריא עוד יותר לאחר הטיפול. וכמובן מותג על בינלאומי, עשרות אלפי ביקורות מהללות, והרבה מאד לקוחות מרוצות.

אולפלקס

הטיפול הבסיסי של אולפלקס היה מבוסס על שני שלבים (הממוספרים 1-2): בשלב הראשון, מעצב השיער נדרש להוסיף חומר שנקרא בונדר (אולפלקס מס’ 1) ישירות לצבע השיער או לחומר ההבהרה לפני שהוא משתמש בו על השיער. בשלב השני, אחרי שטיפת הצבע מהשיער, הוא התבקש למרוח את הבונד-פרפקטור (מס’ 2). לאחר המתנה וחפיפה של השיער, כמו בכל טיפול צבע, ניתן לראות שהשיער עם מראה קורן ובריא, רך למגע ובעל ברק נפלא.

לאור ההצלחה של הטיפול בסלוני השיער – החברה הרחיבה את קו המוצרים וייצרה מוצרים לשימוש ביתי. הם משפרים את התוצאות, שומרים על השיער לאורך זמן ומאפשרים לרווח את הזמן בין הטיפולים במספרה.

כיום השגרה מכילה לא מעט מוצרים:

  • אולפלקס 0 – פריימר לשיער, לשימוש ביתי לפני הפרפקטור (מס’ 3).
  • אולפלקס 1 ו-2 – שני שלבי הטיפול אצל מעצב השיער.
  • אולפלקס 3 – ה-“פרפקטור”, שהוא השלב האחרון של הטיפול המבוצע בבית (מריחה על השיער פעם בשבוע), עבור תחזוקה שוטפת.
  • 4 ו-5 – שמפו ומסיכה, לשימוש ביתי.
  • אולפלקס 6 – קרם משקם לשיער שבהחלט שווה (כתבנו עליו ממש לא מזמן).

ועכשיו, כאמור, התווסף המוצר החדש, הממוספר כראוי בשם “אולפלקס מס’ 7”, שהוא בעצם סרום שמן משקם, או באנגלית: “Bonding Oil“.

אולפלקס מס' 7

אולפלקס מס’ 7

בגדול, אין הרבה מותגים שאני אובססיבית אליהם כמו ל-Olaplex. מדובר ככל הנראה על המותג שאני הכי אוהבת, שני רק ל-דה אורדינרי, וגם זה במאבק צמוד.

כששמעתי על המוצרים החדשים (6 ו-7), ישר רצתי לנסות. אז בואי נראה מה יש בסרום / שמן הזה.

מה הם אומרים:

כשהוא הולך בעקבותיו של הפרפקטור הקלאסי (אולפלקס מס’ 3), השמן המשקם אולפלקס מס’ 7 הוא לא פחות מחיוני למאמצי העיצוב שלך. מדובר על שמן זהוב מרוכז מאוד המכיל ריכוז גבוה של טיפול ואהבה שמגיעה לשיער יבש ופגום. גם הוא מבוסס על המרכיב הפעיל המוגן בפטנט של המותג הפועל ברמה המולקולרית לתיקון קשרים שבורים (שנגרמים על ידי נזק כימי, תרמי ומכני), ומחזיר את השיער הארוך שלו לתהילה הטבעית שלו. הוא מושלם ל-“אילוף” ושליטה על פריז, ומעניק רכות מיידית, ברק מעורר קנאה וצבע עז.

מה אהבתי במוצר:

לשם שינוי, האריזה!

אם קראת את הסקירה שלי על קרם אולפלקס 6, אולי את זוכרת שהתלוננתי על האריזה הלא נוחה של המוצר, שמקשה על ההוצאה של החומר, וגורמת לבזבוז.

אז לפחות במקרה של אולפלקס מס’ 7, הבעיות בהחלט תוקנו. הוא מגיע ארוז בבקבוק פלסטיק שקוף וחזק עם מכסה הברגה, ואני ממש אוהבת את הצורה בה הוא משחרר את החומר. בניגוד למוצרים אחרים, במקרה הזה כדי להוציא את השמן מהבקבוק עליך להפוך אותו לגמרי, ולחכות לטפטוף איטי של טיפות קטנות של המוצר. משהו שמזכיר בקבוקי תרופה שמגיעים בטיפות.

בניגוד לרוב הבקבוקים שמוציאים יותר מדי חומר בבת אחת (מה שגורם לבזבוז), או שגורמים לך לגעת עם האצבעות המטונפות שלך בצוואר הבקבוק (ובכך לזהם את החומר) – הבקבוק הזה הוא פשוט מושלם.

ומה לגבי השמן עצמו?

גם פה, השמן עלה על כל הציפיות שהיו לי. השמן הזהוב נמרח בקלות על השיער מבלי להכביד יותר מדי או להשאיר שאריות דביקות. כששמים אותו על שיער לח, הוראות השימוש דורשות רק 2-3 טיפות בודדות על מנת לכסות שיער באורך כתפיים, ולא רק שזה מספיק על מנת למנוע את הפריז ולהוסיף לחות לשיער, אלא שהוא גם מותיר אחריו ברק עדין.

בנוסף, הוא מגן על השיער מחום (כך שהוא מומלץ לשימוש לפני ייבוש בפן עם דיפיוזר), ומוסיף לשיער מתולתל הגדרה מסוימת מבלי לפגוע בנפח.

איך משתמשים:

הפכי את הבקבוק והקישי בעדינות באמצעות האצבע המורה בתחתית של הבקבוק כדי לגרום לו להוציא טיפה אחת מדודה. מרחי כמות קטנה על שיער לח או יבש, ועצבי אותו לפי הצורך.

אולפלקס 7

איפה הכי שווה לקנות את אולפלקס 7?

אז כמו שאני אוהבת, עשיתי השוואת מחירים קצרה.

נתחיל מאיפה לא כדאי להזמין – והתשובה היא כל האתרים הישראלים. זה משתי סיבות:

הראשונה – ולא כל כך נעים לי להגיד את זה – אבל רוב האתרים הישראליים שמוכרים מוצרי שיער מקצועיים נראים לי קצת מפוקפקים. או שהאתר נראה לא מקצועי, או שלא ברור מי עומד מאחוריו, או שזה מרגיש קצת כמו עוקץ ווטצאפ של החמאס.

אבל נגיד והייתי אמיצה, עדיין יש את הבעיה של המחיר. הנה השוואת המחירים מאתר ZAP:

השוואת מחיר אולפלקס 7

אפשר לראות שכל החנויות הישראליות מציעות את המוצר בכ-165 עד 194 ש”ח ל-30 מ”ל.

באתרים מחו”ל, מנגד, אפשר לקנות בזול יותר (כצפוי). האופציות הכי טובות שמצאתי הן –

  • בקאלט ביוטי (חביב האתר) – אפשר למצוא את המוצר ב-26 פאונד, שהם בערך 115 ש”ח.
  • עוד אופציה טובה היא ב-Look Fantastic, שם המוצר נמכר באותו המחיר.

שני האתרים מציעים משלוח חינם לישראל, כך שמבחינתי שניהם אופציה עדיפה כל הגזלנים למיניהם בארץ.

שמן לשיער אולפלקס

בדקי מחיר עדכני ב-Cult Beauty  |  בדקי מחיר עדכני ב-Look Fantastic

מוצרים דומים

רוצה להכיר עוד שמנים לשיער שאנחנו אוהבות? מוזמנת לקרוא את הפוסט שלנו על שמן אליקסיר של קרסטס, וגם על שמן נוקס, שמתאים לשימוש גם על השיער וגם על העור!

וזהו להיום.

יש לך משהו להוסיף? מצאת את המוצר במחיר שווה יותר באתר אחר? כתבי לנו בתגובות ונעדכן את הפוסט!

הכל על אולפלקס: OLAPLEX 0 | OLAPLEX 3 | OLAPLEX 6 | OLAPLEX 7 | OLAPLEX 8

2 Comments on “אולפלקס מס’ 7: סקירה, הוראות שימוש והשוואת מחירים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *