מה זה דיפיוזר ולמה את חייבת אחד (במיוחד אם יש לך שיער מתולתל)

מה זה דיפיוזר

קנית מייבש שיער, פתחת את האריזה בהלהבות, התחלת להשתמש בכיף שלך, ופתאום שמת לב שיש עוד חלק שנשאר בקופסה ואמור להתלבש על פיית המכשיר, ואת לא יודעת מהו? נעים להכיר- זהו הדיופיוזר. אבל מה זה דיפיוזר?

הדיפיוזר הוא חלק נוסף שיכול להתלבש על מייבש השיער שלך, ועוזר לפזר את זרימת האוויר על שטח שיער גדול יותר. בעוד שהפיה המצומצמת מרכזת את זרימת האוויר לאזור ספציפי מאוד, דיפיוזר (“מפזר”) עושה את ההפך הגמור.

דיפיוזר הוא כלי אידיאלי (ויש שיגידו הכרחי) עבור בעלות שיער מתולתל מכיוון שהוא אינו משבש את מרקם הגל הטבעי של השיער. “הוא מייבש את השיער שלך בצורה ייחודית שמשאירה את התלתלים שלך שלמים”, אמרה מעצבת השיער מיה סנטיאגו. יתרון נוסף בשימוש בדיפיוזר – זה הולך להקטין בצורה משמעותית את כמויות ה-Frizz (הידוע בתור “חשמל סטטי בשיער“).

איך משתמשים בדיפיוזר?

השימוש במכשיר נעשה באמצעות הלבשת הדיפיוזר על מייבש השיער במקום הפייה המקורית שלו. זה בעצם ישנה את הצורה בה האוויר יוצא מהמכשיר – ובמקום זרם אוויר מרוכז ואינטנסיבי, את תקבלי זרם מפוזר ועדין יותר.

הטריק הנוסף לשימוש בדיפיוזר הוא להשתמש בהגדרות חום ומהירות נמוכות ככל האפשר – זה יאפשר לזרימת אוויר עדינה לייבש את השיער מבלי לפגוע במבנה הטבעי של התלתלים.זכרי להניע את המכשיר לכל אורך שיערך על מנת למנוע התחממות יתר.

בנוסף, ברוב המקרים הדיפיוזר יכיל בתוכו מעין פד, אליו ניתן לטפטף שמן טיפולי, סרום או פריימר (למשל אולפלקס 0).

השתכנעתי. תני לי המלצות

ברמת העיקרון, בלא מעט מקרים כשאת קונה מייבש שיער הוא מגיע עם דיפיוזר משל עצמו. אבל אם זה לא קרה, או שאת רוצה לקנות לעצמך דיפיוזר מומלץ ואיכותי ולא להשתמש בברירת המחדל שבאה עם המכשיר, הנה כמה המלצות שאספנו מרחבי הרשת.

הכי מומלץ: הדיפיוזר של DevaCurl

אם יש חברה שיודעת מה מתולתלות צריכות זו DevaCurl. העיצוב החדשני של הדיפיוזר שלהם (שנראה כמו היד של איירון מן) מספק זרימת אוויר בטווח של 360 מעלות שעוטפת כל תלתל ותלתל, תוך ייבוש השיער במהירות גדולה יותר מאשר עם דיפיוזרים מסורתיים. עם ליבת קרמיקה ומעטפת עמידה בחום, המכשיר הזה מייבש את השיער בקלות תוך שמירה על תלתלים מוגדרים והפחתת הפריז. התגובות לגביו בעיקר התלהבו בהצורה בה הוא מצליח לשמור על הנפח של השיער לאחר השימוש.

לצערי האתר הרשמי של DevaCurl לא שולח לארץ, אבל למזלנו הוא נמכר גם באמזון.

מומלץ לשיער עבה: Black Orchid של xtava

מכיוון שהבסיס של הדיפיוזר הזה עמוק וגדול יותר מרוב הדגמים האחרים, הוא יכול להכיל בתוכו כמות גדולה של שיער, ולכן הוא אידיאלי לבעלות תלתלים ארוכים או עבים יותר. הוא מייצר זרימת אוויר ישירה דרך אינספור פתחי ייבוש, מה שמוביל לזמן ייבוש מהיר יותר. הוא עשוי מפלסטיק בציפוי פיברגלס, והתגובות ברשת מהללות את העמידות והאיכות שלו.

גם אותו אפשר למצוא באמזון.

מומלץ לשיער דק: דיפיוזר יוני של בייביליס

דיפיוזר בייביליס

אם את מרגישה שהתלתלים שלך הופכים לשטוחים, זה המכשיר שירים אותם חזרה. הזיזים שיוצאים מהבסיס שלו פועלים כדי להרים ולהפריד את קווצות השיער, ליצירת מראה ותחושה מלאים ועבים יותר. משתמשת אחת גם ציינה שבגלל צורתו דמוית הקערה, הוא מונע מהשיער להישפך החוצה במהלך הייבוש, מה שמונע פריז.

נמכר ב-Look Fantastic או ב-Beauty Bay (המחירים משתנים, אבל בשקלול עלות המשלוח הם כמעט אותו הדבר).

לנסיעות: דיפיוזר Hot Sock

רוצה לחסוך מקום במזוודה? הדיפיוזר הזה הוא לא רק זול – כך שלא תרגישי רע אם תשאירי אותו בטעות במלון (סיפור שקרה לי באמת) – אלא שהוא ממש קטן, קומפקטי ומושלם לנסיעות – זה מכיוון שהוא עשוי מחומר רך במיוחד שמאפשר לו להתקפל ולהשתלב כמעט בכל תיק, כולל בתיק האיפור שלך. בנוסף, הוא מתאים כמעט לכל סוג של מייבש שיער, והוא משאיר את התלתלים נפוחים ומהממים.

וכמו כל דבר זול ושווה, גם הוא נמכר באמזון.

שיער מתולתל מהמם

מתולתלת? הנה עוד כמה דברים שאת צריכה לדעת

חלק מאיתנו, לא חשוב שמות, הן מתולתלות (וגאות בכך). וזה מסביר למה כתבנו כל כך הרבה פוסטים הקשורים לשיער מתולתל…

אז אם את אחת מאיתנו – ברוכה הבאה. אולי אחד מהפוסטים האלו הולך להועיל גם עבורך:

וזהו להיום.

כמו תמיד, נשמח לשמוע מה חשבת, אם יש לך שאלות או המלצות נוספות, או סתם אם בא לך להגיד שלום – בתגובות פה בעמוד או בקבוצת הפייסבוק שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *