ריסים מגנטיים הם הפלא השמיני של העולם

ריסים מגנטיים

בתקופה הנוכחית בה אנו לובשות מסכות פנים בכל יציאה מהבית, שם המשחק בכל הנוגע לאיפור הוא עיניים. אז אחרי שהשקעת בצללית מהממת (כמו למשל אלו שבפוסט בו סקרתי את איפור העיניים המרהיב בסדרה אופוריה), השלב הבא בשדרוג הלוק הוא שימוש בריסים מלאכותיים. אבל בתור משתמשת קבועה בריסים מלאכותיים אני הראשונה שאודה – זה וואחד בלאגן (רק נסי להדביק ולהוריד אותם לעתים תכופות), וגם עלות כספית בכלל לא זניחה. וכאן נכנסים לתמונה ריסים מגנטיים: הם ניתנים לשימוש חוזר, נטולי בלגן (ללא תורך בדבק!) ונראים מוש!

החיסרון היחיד? הם יכולים להיות קצת מסובכים עבור מתחילות. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו פה. נתחיל.

מה זה ריסים מגנטיים

בפעם הראשונה בה שמעתי על קיומם של ריסים מגנטיים לא האמנתי שבאמת יש דבר כזה פלאי. הם מאפשרים לנו לקבל את אותו מראה מושלם של ריסים מלאכותיים בלי הצורך להשתמש בדבק, בשימוש רב פעמי ובלי הסכנה שנגרום לעצמנו נשירת ריסים.

אז איך זה עובד? הקונספט הוא שמניחים את הריסים המלאכותיים מעל ומתחת לריסים הטבעיים (כמו שתי פרוסות של סדביץ’), ובאמצעות מגנטים זעירים ובלתי נראים הנמצאים בבסיסם של הריסים המגנטיים הם תופסים את עצמם אחד לשני. כאמור כל זה נעשה ללא דבק, בלי סיכון לתגובה אלרגית, לתלישת ריסים וכל שאר הרעות החולות שבגללן נשים נוטות להימנע משימוש בריסים מלאכותיים.

איך שמים ריסים מגנטיים

שלב 1 – בחרי את הריסים

אם זו הפעם הראשונה שלך, הגיע הזמן שתכירי את המותג “ארדל”, שהוא המלך הבלתי מעורער בכל מה שנוגע לריסים מגנטיים. בכנות, לא חושבת שאי פעם ראיתי או שמעתי על מישהי שמשתמשת במוצרים של מותג אחר (דברו איתי בתגובות במידה וכן).

למתחילות, הייתי ממליצה ללכת על הדגמים הפשוטים יותר, כמו למשל Magnetic Lash 110 או Natural Accents 001.

איפה הכי שווה לקנות? אני חושבת שכרגע, מ-Look Fantastic. את תמצאי שם את שני הדגמים עליהם המלצתי במחיר של כ-50 ש”ח לסט. אותו סט עולה בסופר-פארם 120 ש”ח, שזה יותר מכפול. לפעמים, גם אפשר למצוא מציאות באמזון (הנה למשל דגם 001 במחיר לא רע), אבל עלות המשלוח יכולה להיות קצת גבוהה, כך שזה משתלם רק אם את גם ככה עושה הזמנה.

ריסים מגנטיים ארגל

שלב 2 – שימי מסקרה

אסור לוותר על השלב הזה. מריחת מסקרה לפני השימוש בריסים המגנטיים עוזרת להם לייצר אחיזה, וזה חשוב במיוחד למי שיש לה ריסים קצרים או דלילים. הפייבוריט שלי בזמן האחרון הוא מסקרה Falsies Lash Lift של מייבלין (וגם המחיר שלה ממש נגיש).

שלב 3 – שימי את הריסים

זהו, אנחנו מוכנות לשים את הריסים. איך שמים אותם? ככה:

ראית כמה מהר ופשוט זה היה?

למתקדמות, Ardell מייצרים גם אפליקטור חמוד (שעולה כ-15 ש”ח באמזון) שעוזר להצמיד את הריסים בצורה מהירות ומדוייקת יותר (ובלי לגעת עם האצבעות). זה לא הכרחי אבל בהחלט שימושי.

2 Comments on “ריסים מגנטיים הם הפלא השמיני של העולם”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *