מלון המלך שלמה אילת: סקירה, מחירים וחוות דעת

מלון ישרוטל המלך שלמה אילת

מלון המלך שלמה אילת מבית ישרוטל השוכן על שפת הלגונה בחוף הצפוני בעיר הנופש מציע את החופשה המשפחתית המושלמת. בפוסט הזה אני הולכת לספר לכן עליו קצת, להשוות מחירים ואם תקראו עד הסוף תלמדו מה הטיפ שלי למציאת המחיר הכי שווה!

על מלון המלך שלמה אילת

מלון המלך שלמה מבית ישרוטל נמצא על החוף הצפוני באילת. במלון 415 סוויטות וחדרים בדירוג 5 כוכבים, לכולם מרפסות הפונות לכיוון הנוף (הרי אדום) או לבריכה. אם הייתי צריכה להגדיר את המלון הזה במשפט, הייתי מגדירה אותו בתור “מושלם לאירוח משפחות”, בעיקר בגלל שהוא מספק עולם שלם של הפעלות, חוויות ומתקנים. אם אתם עם ילדים, הם הולכים ליהנות.

אז מה יש לנו פה?

אוכל טוב? צ’ק

במלון שלוש מסעדות – מסעדת “אנג’לינה” שנמצאת בתוך טיילת המלך שלמה (במלון עצמו) מציעה תפריט איטלקי חלבי עשיר, וכמובן אספרסו איטלקי משובח וקינוחים טעימים, וה-I CAFE השוכן בלובי של המלון.

שני אלו נחמדים, אבל גולת הכותרת מבחינתי היא מסעדת “שולחן המלך” שעברה שיפוץ מאסיבי לאחרונה ומבטיחה להעניק חוויה קולינרית מעודכנת, עשירה ומגוונת. המסעדה, המגישה ארוחות בוקר וערב, מציעה מגוון מזנונים (מזון המוכן במקום, סלטים, מזנון ילדים וקינוחים), ומזנון מרכזי המורכב ממגוון עשיר של תחנות בישול מול האורח, בהן הצוות יכין לכן אוכל סיני, איטלקי, על האש, מאפים בטאבון וחביתות ממש מול הפנים.

מלון המלך שלמה אילת מסעדה

פעילויות במלון? צ’ק

במלון המלך שלמה אילת פועל מתחם ספא “אספרי”. במקום ניתן ליהנות מחדר כושר מאובזר במכשירים מתקדמים, חמאם וסאונה מרגיעה – ומחדרי הטיפולים של הספא המציע מגוון טיפולי גוף, בריאות ויופי. זה המקום להזכיר שהמלון מתופעל על ידי רשת ישרוטל, הבעלים של ספא יערות הכרמל – כך שכנראה מצפה לכן חוויה מוצלחת.

בנוסף לספא, גם הילדים הוכלים ליהנות. בשיפוץ האחרון נפתח במלון מתחם מים חדש, חוויתי ומהנה, עם אטרקציות, מגלשות והרבה מים. גולת הכותרת – מגלשת אקסטרים מרשימה בגובה 6 מטר, עם שני מסלולים באורך 62 מטר.

אטרקציות קרובות? צ’ק

אחת האטרקציות הנחמדות שניתן למצוא במלונות ישרוטל באילת זה מופע WOW. אני מודה, אם לא הייתי מקבלת כרטיסים מהעבודה כנראה שלא הייתי מגיעה למופע הזה, וחבל, כי המופע מהמם. אז למי שלא מכיר, מדובר על מופע שרץ באילת כבר 18 (!) שנה בבימויו של חנוך רוזן, וכולל שילוב של אקרובטיקה ומעופפי קרקס למיניהם המשולבים בתוך במת אפקטים עם טכנולוגיה מתקדמת – הקרנות הולוגרמות, מסכי לד ואנימציית תלת מימד. באמת נחמד, לא רק לילדים.

בנוסף, המלון נמצא לא רחוק ממרכז הצלילה הגדול והמקצועי – ‘מנטה’ (שנמצא בישרוטל ים סוף). המרכז מציע קורסי צלילה ברמות שונות, גם למתחילים, והזדמנות לחוות מקרוב את העולם התת-ימי הקסום של מפרץ אילת והים האדום.

מלון המלך שלמה אילת

המחיר – נוח

כאמור עיקר הנופשים במלון אלו משפחות, וזה מובן. בנוסף לכל הפעילויות והאטרקציות שכבר פירטתי, המחיר מאד נוח: באמצע השבוע – לילה לזוג ע”ב לינה וארוחת בוקר: כ-620 ש”ח (במבצע אפשר להגיע גם ל-500 ש”ח ללילה).

בהקשר הזה יש לי שתי הצעות שאני נוטה להדגיש פה בפוסטים רבים באתר. דבר ראשון, צריך להיות גמישים. האתר של המלון מציע הרבה מבצעים, כך שעם קצת גמישות בתאריכים אפשר להשיג חדרים במחירים מצחיקים, במיוחד בתקופה הנוכחית.

ההמלצה השניה שלי היא להזמין את החדר ישירות דרך אתר המלון. מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתרי תיווך), וכך גם מלון המלך שלמה אילת: הזמינו ישירות באתר וקבלו אוטומטית הנחה נוספת של 5%, בנוסף לכל המבצעים.

אתר ישרוטל
לכניסה לאתר ישרוטל

וזהו – עם מחיר אטרקטיבי, בריכה ופארק מים מגניב, חדרים שווים, אוכל מעולה ומלא דברים לעשות , אין ספק שמדובר באחלה עסקה.

מלון ישרוטל המלך שלמה
ישרוטל המלך שלמה אילת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *