על ישרוטל רויאל גארדן ומופע WOW

רויאל גרדן אילת

כבר כתבתי בפוסטים קודמים על איך גיליתי את נפלאות הנופש בארץ אחרי החופשה שלי בים המלח, ואפילו כבר יצא לי לדבר על עיר הנופש הכי גדולה שיש לנו בארץ – אילת – ולסקור את מלון ים סוף, שהוא גן עדן לחובבי הצלילה והשקט. אבל אז קוראות יקרות פנו אלי בעמוד הפייסבוק שלנו וביקשו שאכתוב על מלונות שיותר מתאימים למשפחות – ולכן החלטתי שהגיע הזמן לכתוב על המלון האילתי שלדעתי הכי מושלם למשפחות – ישרוטל רויאל גארדן.

למה אני אומרת את זה? בקצרה: חדרים ענקיים, אינספור פעילויות לכל הגילאים ואולי היהלום שבכתר, תיאטרון ישרוטל ומופע WOW. אבל נתחיל מההתחלה.

מלון ישרוטל רויאל גארדן
המלון

רויאל גארדן – מבנה וחדרים

כאמור מדובר על מלון סוויטות, מה שאומר שהחדרים ענקיים, ובכל אחד מהם יש חדר שינה, סלון, מטבחון מאובזר ופינת אוכל – ולכן מתאימים במיוחד למשפחות ואירוח. המלון עצמו הוא מבין המפוארים באילת, ומעבר לדירוג חמשת הכוכבים בו הוא מחזיק, רויאל גארדן נראה כמו אי קסום מלא בהפתעות, המספק לחופשה שלכם את כל ההנאות בהישג יד.

במתחם החיצוני ניתן למצוא המון בריכות: חלקןעם מתקני פארק מים, אחת המעוצבת כחוף ים אמיתי ואפילו מעין אי טרופי במרכז. בקומת הלובי של המלון ניתן למצוא את המרכז המסחרי הנקרא “לה בולבארד” הפתוח לכלל הציבור. המרכז כולל בעיקר חנויות יוקרה אך גם שלוש מסעדות, את הכניסה לתיאטרון ישרוטל ושירותים שונים עבור אורחי המלון.

מבחינת אוכל, במלון ניתן למצוא את מסעדת “הישראלית” – מסעדה המגישה תפריט ים תיכוני על הגריל, ואת L’Cafe – בית קפה נחמד המציע גם כריכים, פסטות וסלטים. בנוסף במחתם קיים מינימרקט בו ניתן לרכוש שפע מצרכים, הכל כדי שלא תצטרכו לצאת מהמלון.

המלון ממוקם באיזור המלונות התוסס בחוף הצפוני של אילת, במרחק הליכה קצר מהחוף הפרטי של מלון רויאל ביץ’, שעומד גם לרשות אורחי ישרוטל רויאל גארדן. בנוסף, במקום ספא לשימוש האורחים (בתוספת תשלום), ומועדון ילדודס ובו פעילות הפעלה לילדים. אבל אי אפשר להתעלם מגולת הכותרת מבחינת האטרקציות שהמלון הזה מציע – מופע WOW.

מלון רויאל גארדן
יש גם חדר פלייסטיישן שיעסיק את הילדים (על מי אני עובדת, שרפתי שם חצי יום)

מופע WOW

אני חייבת לפתוח בגילוי נאות – כנראה אין מצב בו הייתי מגיעה לראות את מופע WOW אם לא הייתי מגיעה לאילת מטעם העבודה, וזו הייתה אחת הפעילויות שסגרו לנו לעשות באופן קולקטיבי. אבל טוב שכך, כי המופע מהמם. אז למי שלא מכיר, מדובר על מופע שרץ באילת כבר 18 (!) שנה בבימויו של חנוך רוזן, וכולל שילוב של אקרובטיקה ומעופפי קרקס למיניהם המשולבים בתוך במת אפקטים עם טכנולוגיה מתקדמת – הקרנות הולוגרמות, מסכי לד ואנימציית תלת מימד.

אז נכון, זה לא סירק דה סוליי, אבל בהחלט מדובר על חוויה חמודה מאד, שכביכול מכוונת לילדים אבל גם המבוגרים יכולים ליהנות ממנה. אם כבר הגעתם עד לפה – ממליצה בחום.

(ולא, אין קשר לרשת הקוסמטיקה WOW)

ישרוטל רויאל גארדן – מבצעים

כאמור עיקר הנופשים במלון אלו משפחות, ולכן ישרוטל מנסים להציע חבילות שיצאו משתלמות למשפחה שלמה. סוויטה לזוג ושני ילדים תעלה משהו כמו 500 ש”ח ללילה (לא בתקופות השיא), אבל המלצה שלי – בידקו את המחיר באתר ישרוטל. עכשיו, לדוגמה, יש שם מבצע של 20% הנחה על כל החדרים. קצת גמישות בתאריכים ובאמת אפשר למצוא אחלה דילים. כאמור מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתרי תיווך), וכך גם פה: הזמינו ישירות באתר וקבלו אוטומטית הנחה נוספת של 5%, בנוסף לכל המבצעים.

אתר ישרוטל
לחצי לכניסה לאתר ישרוטל

וזהו – עם מחיר יחסית סבבה, בריכה מגניבה, חדרים מרווחים, אוכל מעולה, ומלא מלא פעילויות לכל המשפחה – אין ספק שמדובר באחלה עסקה.

רויאל גארדן בריכה
מתחם הבריכות

מחפשת עוד כמה מלונות המתאימים למשפחות? היכנסי לסקירה שלנו על מלון מצפה הימים המחודש, או לסקירה על פונדק רמון אם בא לך קצת שקט.

וכמו תמיד, אשמח לשמוע מה חשבת בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *