מלון ישרוטל ים סוף אילת – שקט, צוללים

ישרוטל ים סוף

מי שעוקב אחרי הפוסטים שלי בהקשר של חופשות כנראה יודע שאין דבר שאני אוהבת יותר משקט. זה יכול להיות מלון כרמים עם הנוף עוצר הנשימה שלו, מלון בראשית שמוקף בעשרות קילומטרים של מדבר (ואפילו את קווי החשמל הורידו מתחת לאדמה) או אפילו מלונות ברמה יותר נמוכה, ללא ספא ופינוקים. מה שחשוב זה שאוכל להתנתק מהעיר, הפקקים, הטלפונים והמיילים ללילה או שניים עם עצמי, מחשבותיי וזמן איכות עם אנשים שאני אוהבת. רבאק, אפילו נתתי מניפסט לגבי הסיבות שים המלח הוא אחלה מקום לחופשה (ועוד לא מלאו לי שישים – אני יודעת כי צריכה לקום לעבודה). לכן, אם נגזר עלי להמשיך את מסע סיקור המלונות שלנו דרומה עד אילת, עיר שיש בה הרבה דברים חוץ משקט – אני מניחה שאתם מבינים למה בחרתי לכתוב על מלון ישרוטל ים סוף.

דבר ראשון – המיקום. מלון ישרוטל ים סוף יושב ממש על חוף אלמוג היפהפה, מול מפרץ האלמוגים והרחק מאיזור המלונות הצפוף. מחלונות המלון נשקפים הרי אדום וצבעי הטורקיז של מפרץ אילת, כך שהמקום מציע חוויה שלווה ונעימה, מחוץ להמולת העיר. עיצובו של המלון הוא יחסית ייחודי: המלון ששופץ לאחרונה משרה אווירה בינלאומית ואקסקלוסיבית ובנוי משלושה אגפים (המבנה המרכזי, אגף הסוויטות ואגף ‘גנים’), ובמרכזו מתחם בריכות גדול ומרשים, הפונה אל נוף המפרץ ומשלים את תחושת החופש. חדרי המלון מאד מרווחים ונוחים, ומתאימים למשפחות.

ישרוטל ים סוף
הבריכות והנוף לחוף אלמוג

דבר שני – הפעילות. לצד האווירה הרגועה והקסומה, אחת האטרקציות הבולטות במלון ישרוטל ים סוף היא מרכז הצלילה הגדול והמקצועי – ‘מנטה’. המרכז מציע קורסי צלילה ברמות שונות, גם למתחילים, והזדמנות לחוות מקרוב את העולם התת-ימי הקסום של מפרץ אילת והים האדום. בנוסף הוא מתאים במיוחד לאירוח משפחות עם ילדים, גם לאור מיקומו – המצפה התת ימי, אטרקציות האקסטרים והספורט הימי של אילת, נמצאות במרחק 2 דקות ממנו – וגם לאור מועדון “ילדודס” הקיים במקום אשר מציע שפע פעיליות כגון שעות סיפור, סדנאות יצירה, תיאטרון בובות, סנופי דיסקו לילדים ועוד. וזה אומר שגם אם נגזר עליכם לבוא לחופש עם הילדים – יהיה להם הרבה מה לעשות, ולכם הרבה זמן שקט.

ישרוטל ים סוף בריכה
מבט לכיוון החדרים

ועכשיו לשאלת השאלות – המחיר. מן הסתם יש שונות בהתאם לתקופה והביקוש, אבל כשאני הייתי במלון המחירים היו כ-400 שקלים לחדר זוגי (אמצע שבוע). מהניסיון שלי, הדרך הכי טובה למצוא חדר במחיר הכי טוב היא ישירות דרך אתר ישרוטל. כל המבצעים שעולים באתרים אחרים גם ככה עושלים ישירות באתר המלון, ובנוסף לכך הם מציעים הנחה נוספת של 5% למי שמזמין ישירות באתר, כאשר את התשלום אפשר לעשות בזמן הצ’ק אאוט במלון, כך שברוב המקרים לא תמצאו מחיר טוב יותר.

ישרוטל ים סוף לילה
סוסוני הים בבריכה מייצרים הזדמנות אינסטוש שלא תחזור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *