למה את חייבת עיפרון עיניים לבן ו-5 המלצות שוות

עפרון עיניים לבן

אני יודעת, לפעמים זה מפחיד לנסות משהו חדש. אבל תסמכי עלי כשאני אומרת שאת חייבת לנסות לשים עיפרון עיניים לבן! למרות שהצבע (או יותר נכון, החוסר בצבע) נראה בהתחלה מוזר, התוצאה היא מהממת, וזו לא הפתעה שג’יג’ י חדיד, ווילו סמית’, קריסטין סטויארט וריהאנה, כולן אימצו את הטרנד בדרך מסויימת.

“עיפרון עיניים לבן לא רק גורם לעיניים שלך להיראות גדולות יותר, אלא גם לגרום לך להיראות ערנית יותר”, אומר המאפר גיאו בריאן הננינגס. גם המאפרים בארץ מהללים: “איילינר לבן הוא טרנד לוהט לקיץ, שמתכתב נהדר עם השיזוף ויוצר מראה מרענן”, אמר המאפר יוסי תורג’מן לבית האיפור יוסי ביטון. “כל אחת שרוצה קצת לצאת מהשגרה, להיראות נועזת יותר או ייחודית יותר צריכה לאמץ את המראה”.

לדבריו, הטרנד מהווה ריענון לשיגרת האיפור הרגילה. עיפרון עיניים לבן משמש כצבע הארה ויכול להבליט ולהגדיל עיניים קטנות באופן מושלם.

איך שמים עיפרון עיניים לבן

הדרך הכי מהירה ליצירת מראה כיפי וקליל עם עיפרון לבן היא לשים רק אותו בסגנון “עיני חתול”, בדיוק כמו שתמונה של ריהאנה פה מעל. פשוט עקבי אחרי המתאר של העפעף העליון עם עיפרון לבן ומשכי את העיפרון לכיוון פינת העין החיצונית שלך, כאילו את מציירת את האות וי. דרכים נוספות לשים אייליינר לבן? את יכולה לייצר נפח עם שימוש בקו אחד של עיפרון שחור, ומעליו קו נוסף של איפרון לבן – כמו בתמונה בהמשך – או לשים קצת עיפרון לבן רק בפינה של העין (בצורת וי), ליצירת הארה ועיצוב.

מרגישה שאת מוכנה לנסות? הנה כמה המלצות על אייליינרים לבנים שאנחנו אוהבות:

אייליינר לבן Urban Decay 24/7 Glide-On

עיפרון עיניים לבן אורבן דיקיי

האייליינר הזה נקרא 24/7 מסיבה פשוטה – הוא הולך להחזיק למשך יום שלם. העיפרון במרקם הג’ל מושלם למזג האוויר הישראלי, מה שאומר שהוא מחליק על העפעף ללא משיכה צביטה מעצבנת בזמן המריחה, עם פורמולה שנשארת רכה למשך כ-30 שניות לפני שהיא מתייבשת לגימור בהיר ועמיד.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-60 ש”ח ב-FeelUnique

עיפרון עיניים לבן Eye Kohl של MAC

אייליינר לבן MAC

אם את הולכת על מראה עיניים מעושן, עיפרון העיניים הזה של MAC הוא המוצר המושלם עבורך. הפורמולה שלו רכה וקלה למריחה, ונותנת לך תוצאה צבעונית בהירה שקל לערבב ולמרוח. פשוט מרחי קו עבה על העפעף העליון, קרוב לקו הריסים, ומשכי אותו בעדינות כלפי מעלה והחוצה בעזרת אצבע הנקייה או עם מברשת איפור מתאימה.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-60 ש”ח ב-LookFantastic

עיפרון עיינים / גבות / צללית Ink Artist של שיסיידו

עיפרון עיניים שיסיידו

במקרה הזה מדובר על הרבה יותר מסתם עיפרון עיניים לבן. המוצר הרב תכליתי הזה של SHISEIDO יכול לשמש בתור אייליינר, אבל גם בתור צללית או עיפרון גבות (אם את נועזת במיוחד). הוא גם מגיע עם ספוגית מובנית כך שיהיה לך קל לערבב אותו ולייצר מראה מושלם עם גימור על.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 83 ש”ח בסטרוברינט.

אייליינר Jumbo של NYX

עיפרון עיניים לבן NYX

מוצר טוב לא בהכרח צריך להיות יקר, והאייליינר הלבן הזה של NYX הוא ההוכחה. לא רק שהוא עולה פחות מ-5 דולר, אלא שהגודל הענקי שלו (מכאן שמו – ג’מבו) הופך אותו לממש משתלם גם אם את הולכת להשתמש בהמון חומר עבור איפור “עיני חתול” עבה, או אפילו סתם בתור צללית.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-26 ש”ח ב-LookFantastic

אייליינר נוזלי Diorshow של דיור

אייליינר דיור

זה לא ממש עיפרון אלא אייליינר נוזלי, מהאלו שבדרך כלל יכולים להיות קשים למריחה וקצת לא סלחניים אם את לא מדוייקת במהלך השימוש. אבל לא במקרה הזה: הקצה הדק והמדיוק של האייליינר הזה עוזר לו להיות מדויק וקל לשימוש. הנוזל מחליק החוצה באופן מיידי והצורה חלקה, כך שתוכלי ליצור את הקווים הנקיים והחדים ביותר ללא חשש.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 138 ש”ח בסטרוברינט

לסיכום – עיפרון עיניים לבן

זהו להיום, מקווה שאהבהת את הפוסט וההמלצות. כמו תמיד, נשמח לשמוע ממך בתגובות, בעמוד הפייסבוק שלנו או בכל דרך אחרת.

אם את חדשה בתחום, ממליצה לך להתחיל מהפוסט שלנו על איך שמים אייליינר, ואחריו גם אולי הגיע הזמן להכיר את ג’ל אייליינר Long-Wear מבית בובי בראון שמאפשר לקבל מראה מקצועי גם ללא הכשרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *