איפור עיניים מעושן: 9 שלבים ליצירת מראה סמוקי מהמם

איפור מעושן

אני לא חושבת שיש מישהי שמצליחה להימנע משלב ה-Smokey Eyes / איפור עיניים מעושן בנקודה כזו או אחרת במהלך חייה. ולמה לא, מדובר על אחד הלוקים הסקסיים, מהפנטים ומיוחדים שיש.

הבעיה עם המראה הזה הוא שיש קו מאד דק בין “אני נראית כמו דוגמנית על” לבין “הלכתי לאיבוד בדיזינגוף סנטר”, ולכן מאד חשוב לדעת לבצע אותו נכון, ועם כל הניואנסים החשובים. ובדיוק בשביל זה אני פה, כדי לתת לך תשעה שלבים פשוטים וקלים שבסופם יהיה לך את המראה המעושן המושלם!

לכל שלב הוספתי דוגמה למוצר שאני מאד אוהבת עם קישור למקום בו מצאתי אותו במחיר הכי טוב.

שלב 1: פריימר לעפעפיים

פריימר לעפעפיים

הדבר הכי גרוע הוא איפור מעושן שנראה מהמם כשאת מסתכלת במראה, אבל שעה אחרי שיצאת מהבית הוא כבר נמרח, נכנס לחריצים בעור ויוצר לך מראה של דביבון בקריז. כדי לשמור על הצללית במקומה, חשוב להתחיל עם שכבה בסיסית קלה של קצת פריימר מתחת לעיניים ועל העפעפיים על מנת לוודא שהוא יישאר שם עד השעות הקטנות.

מוצר מומלץ: פריימר לעפעפיים Too Faced Shadow Insurance

17 פאונד ב-Cult beauty

(על האתר קאלט ביוטי)

שלב שני: קונסילר

קונסילר NARS

כאשר את הולכת על מראה איפור מעושן, אין כמו שקיות שחורות מתחת לעיניים כדי להעביר אותך ממראה סקסי לחולני. כדי לנטרל כל צללית שחורה מתחת לעיניים שלך, השתמשי בקונסילר – עדיף לקרם ולא נוזלי, מכיוון שהוא נוטה להיתקע פחות בחריצים בעור.

מוצר מומלץ: קונסילר Soft Matte Complete של NARS

24 פאונד ב-Cult Beauty או 110 ש”ח ב-Look Fantastic

שלב 3: פודרה

פודרה לורה מרסייה

טיפ של מקצוענים: אחרי השימוש בקונסילר, השתמשי במברשת אוורירית (לדוגמה זו) על מנת להוסיף שכבה קלה של פודרה שמתאימה לגוון העור שלך. חכי קצת על מנת שהפודרה תתיישב, והברישי אותה.

מוצר מומלץ: פודרה קלה ושקופה של Laura Mercier

20 פאונד ב-FeelUnique

שלב 4: צללית כהה

פלטת צלליות איפור מעושן

תמרחי את אחד הגוונים הכהים מפלטת הצלליות האהובה עלייך על הקמט שמעל העין, ואז השתמשי במברשת קטנה וזוויתית על מנת למרוח את הצללית גם מתחת לקו העפעף. וזה אמור להיות אובייס, אבל איפור מעושן לא אומר שהצללית שלך חייבת להיות שחורה! אפור כהה, כחול, חום, ירוק כהה יכולים להיות מרעננים ומגניבים.

מוצר מומלץ: הפלטה המהממת (והמשתלמת) של Sleek.

43 שקלים ב-LookFantastic

למי שמחפשת משהו קצת יותר יוקרתי – חייבת להכיר את אורבן דיקיי נייקד. בא לך דווקא לחפש מציאות? BH Cosmetics זה המותג בשבילך.

שלב 5: למרוח

במראה סמוקי העין שלך לא אמורה להכיל אף קו חד – להפך, קצוות הצללית אמורות להשתלב באופן טבעי החוצה. על ידי שימוש זהיר בקיסם צמר גפן או במברשת מתאימה מרחי את קצוות הצללית בתנועות מצד לצד (כמו מגב של המכונית), ואת יתרת החומר מרחי על החלק התחתון של העפעף.

שלב 6: אייליינר

עפרון עיניים בנפיט

עכשיו שהצבע נראה פרפקט, תגדירי את היקף העין כמו שצריך עם עיפרון שחור.

מוצר מומלץ: עפרון עיניים עמיד של בנפיט

כ-70 ש”ח ב-LookFantastic

אגב, עפרון עיניים אחר, גם הוא של Benefit, הוא הפייבוריט של בילי אייליש. מי היה מאמין?

שלב 7: היילייטר

עיפרון עיניים אנסטסיה בוורלי הילס

לא הכרחי, אני מודה, אבל בשביל איפור עיניים מעושן מושלם את חייבת להוסיף נגיעה של אור באמצעות נגיעות של הייליטר לאורך המצח ופינות ה-V של העיניים.

מוצר מומלץ: Highlighting Duo Pencil של אנסטסיה בוורלי הילס.

24 פאונד ב-Cult Beauty.

שלב 8: מעגל ריסים

ריסים עגולות וארוכות הן מרכיב משמעותי במראה סמוקי מדהים. בעזרת מעגל ריסים (לדוגמה זה), הדקי בעדינות את בסיס הריסים שלך, החזיקי למשך שלוש שניות וחזרי על התהליך עד שתגיעי לקצוות. אם את אמיצה, חממי את המכשיר קצת לפני (עם פן או משהו דומה), כי חום עוזר לסלסול של הריסים להחזיק זמן ארוך יותר.

שלב 9: מסקרה

מסקרה דיור

שכבה קטנה של מסקרה וסיימנו את לוק העיניים המעושן. מה שנחמד במסקרה הזו (שאני מאד אוהבת) זו העובדה שהבקבוק לחיץ, מה שמאפשר לשלוט על כמות החומר שמועמסת על המברשת.

מומצר מומלץ: מסקרת Diorshow Pump N Volume של כריסטיאן דיור.

כ-107 ש”ח ב-StrawberryNet.

וזהו, יש לנו איפור מעושן

אהבת? אשמח לשמוע בתגובות. הערות, המלצות וטיפים נוספים אפשר תמיד למצוא גם בעמוד הפייסבוק שלנו, וברשימת התפוצה. זכרי להצטרף כדי להשתתף בהגרלה חודשית שווה של מוצרים!

עד כאן להיום. ביוש 🙂

One Comment on “איפור עיניים מעושן: 9 שלבים ליצירת מראה סמוקי מהמם”

  1. חחחחח “הלכתי לאיבוד בדיזינגוף סנטר”… גדול.
    בתכלס אני תמיד אומרת שעפרון זה עפרון, אז הולכת על הכי זול. עדיף לשמור את הכסף למשהו יותר חשוב כמו מייקאפ או פודרה איכותית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *