איך לשים צללית – אמנית איפור מובילה מסבירה

איך שמים צללית

לשים צללית כמו שצריך זו לא משימה פשוטה. וזה לא משנה אם את משתמשת בפלטת צלליות המכילה ארבעה, שמונה או שש-עשרה גוונים שונים – לדעת להשתמש בגוון הנכון במקום הנכון זה ממש מאתגר: גוון כהה מדי במרכז העפעף יכול בקלות להפוך לוק סמוקי אייז מהמם למראה ה-“דביבון”, וגוון בהיר מדי על קו הריסים יגרום לשאר הצללית להיעלם. אז כדי ללמד אותך איך לשים צללית כמו מקצוענית, תרגמתי פה כמה דברים שאמרה בילי ג’ין, אמנית איפור אמריקאית, אשר נתנה כמה טיפים על שימוש בפלטת צלליות.

שלב 1: החליטי מה הלוק שלך

לפני שאת מתחילה לתת עבודה עם המברשת והחומר, חשוב שתחליטי מהו המראה שאת רוצה לייצר, וזה מה שישפיע על בחירת הגוונים עבור מרכז העפעף, הקצוות וזווית העין. “אם את מתכננת לייצר מראה רך וטבעי, לכי על גוונים בהירים יותר, כמה שיותר קרובים לגוון העור שלך, עם כמה שפחות נצנצים או שימר”, ג’ין אומרת. “מנגד, למראה דרמטי יותר, נסי גוונים נוצצים יותר עם פיגמנט חזק ועמוק יותר”.

מייגן מרקל יודעת איך שמים צללית
רוצה לדעת באיזה צללית מייגן מרקל משתמשת? לחצי על התמונה

שלב 2: בחרי גוון לעפעף

עכשיו כשיש לך תמונה בראש, השלב הבא הוא לבחור את הגוון עבור העפעף שלך. זו הולכת להיות ההחלטה העיקרית לגבי איך לשים צללית ולכן ג’ין מציעה לבחור את הגוון אליו את הכי נמשכת. שימי את הצבע באמצעות מברשת שטוחה לרוחב העפעף לפני שתמשיכי לשלב הבא. בתור כלל אצבע, מקמי את הצללית על האזור בו את יכולה להרגיש את גלגל העין שלך.

שלב 3: בחרי גוון עבור זווית העין

עכשיו, את צריכה להוסיף צבע בזווית העין על מנת לעצב את הצורה של העפעף. “אני ממליצה בחום לבחור בגוון מאט ולא שימרי עבור ההגדרה הכי טובה של הצורה”, אומרת ג’ין. “על ידי צביעת זווית העין את יכולה לשנות את הצורה של העין וליצור עומק על העפעף”. עבור השלב הזה היינו רוצות לבחור גוון בינוני שיעזור לנו ליצור מעבר חלק בין מרכז העפעף החוצה. עבור החלק הזה, אני הכי אוהבת את הגוונים שבפלטת נייקד דבש של אורבן דיקיי.

עם זאת, אם ברצונך להשיג מראה עיניים כהה ודרמטי יותר, תצטרכי לבחור בגוונים עשירים ועמוקים יותר עבור זווית העין. במקרה כזה, ג’ין אומרת ששליטה על המיקום היא המפתח. “הקפידי להוסיף בהדרגה יותר צללית במשיכות סיבוביות של המברשת כדי ליצור הדרגתיות בצבע”.

שלב 4: יצירת עומק בקצה העפעף

“הוסיפי גוון עמוק יותר לאורך קו הריסים ובפינה החיצונית התחתונה של העפעף על מנת להעצים את הלוק”, אומרת ג’ין. עבור שלב זה, השימוש במברשת קטנה וקצרה יותר הוא המפתח, וזה מה שיעזור לך להשיג שליטה ודיוק מקסימליים. ג’ין מוסיפה כי בעת מריחת הצבע, חשוב לשים לב לשמור מספיק מקום על העפעף על מנת כדי לערברב את הגוון.

שלב 5: הבהירי את העין עם נגיעה של צבע

כדי להוסיף בהירות למראה שלך, בחרי גוון בהיר יותר בפלטת הצבעים שלך. יש למקם את הגוון הזה לאורך עצם הגבה העליונה או בזווית הפנימית של העין. ואם את רוצה באמת להרים את הלוק – בחרי בגוון נוצץ או זהוב והוסיפי נגיעה שלו במרכז העפעף.

ואם כבר מדברים על צלליות צבעוניות: על הצלליות במחיר מצחיק של BH Cosmetics כבר שמעת?

עוד קצת המלצות

אז אחרי שלמדנו איך לשים צללית, השלב הזה יהיה לבחור את הפלטה שהכי מתאימה לך. ההמלצות שלי (שכבר כתבתי עליהן בעבר):

  • אם את אוהבת צבעים עמוקים ודרמטיים יותר – את חייבת להכיר את קולור פופ.
  • מחפשת גוונים טבעיים יותר? לכי על אחת הפלטות של NARS.
  • ובאופן כללי – על הודה ביוטי אני בטוחה שכבר שמעת, עם פלטות הצלליות המדהימות שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *