מברשות איפור מומלצות בפחות מ-100 שקלים

מברשות איפור

היי נסיכות. אמל”ק לפוסט של היום – אני הולכת לתת פה חמש המלצות שלנו של מברשות איפור מומלצות, במחירים הכי שווים. תבלו.

יש הרבה מאפרות מקצועיות שטוענות שמברשת איפור איכותית זה אחד הדברים החשובים בכל תיק איפור, ושאם את כבר משקיעה במוצרי איפור שווים, את חייבת גם להשקיע במברשת. או כמו שמישהי שאני אוהבת הגדירה את זה: “לשים איפור יקר עם מברשת זולה זה כמו לקנות פרארי עם מנוע של פורד”.

ולמרות שגם אני אוהבת דברים יקרים (למשל קרם יום לנקום שאני שותה כמו קולה זירו), בכל הנוגע למברשות איפור אני ממש לא מסכימה. ובכנות, אני לא מבינה למה לשלם יותר מ-300 שקל על מברשת של איל מקיאג’ או מאק כאשר השוק מלא באופציות איכותיות ונוחות מאד במחירים נגישים.

כדי להוכיח את הטענה שלי, הלכנו ואספנו פה חמש דוגמאות של מברשות איפור מומלצות שניתן למצוא במחיר של פחות ממאה ש”ח למברשת (ולפעמים הרבה פחות) – וזה לא משנה אם את מחפשת מברשת למתחילות קלה לשימוש או אחת שדווקא תשדרג את הרמה שלך – אני בטוחה שתמצאי את האחת שתתאים לך.

סט מברשות איפור Everyday Essentials של Real Techniques

מברשות איפור Real Techniques

סט מהמם של חמש מברשות שמיוצרות מחומרים סינתטיים החפים מפגיעה בבעלי חיים (Cruelty Free) ואלומיניום קל משקל. הסט מכיל מברשת למייק-אפ, מברשת לסומק, מברשת לקונטורינג והיילייטינג, מברשת אייליינר וספוגית.

מחיר הכי טוב: כ-80 ש”ח ב-LookFantastic.

קיט Start The Day Beautifully של EcoTools

סט "התחילי את היום יפה"

למי שחשובה לה הסביבה, אין יותר טוב מאשר הסט הזה של EcoTools. המברשות מיוצרות מעץ במבוק וחומרים ממוחזרים והן מגיעות במגש עץ חמוד שיכול לשמש גם עבור שאר מוצרי האיפור שלך.

המחיר הכי טוב: כ-62 ש”ח ב-Look Fantastic

סט מברשות עיניים Eye Stunners של Morphe

סט מברשות איפור לעיניים

אם איפור עיניים זה הפוקוס שלך, את חייבת את סט המברשות הזה של Morphe. עם שש מברשות לאיפור עיניים עם זיפים המיוצרים מחומרים טבעיים שמגיעות בתיק שחור ומהמם (שמושלם לנסיעות), לא תצטרכי יותר על מנת לשדרג את הלוק.

המחיר הכי טוב: 20 פאונד ב-Cult Beauty

סט 10 מברשות Sculpt and Blend של BH Cosmetics

מברשות איפור מומלצות של BH Cosmetics

עם 10 מברשות שונות, כולן מחומרים סינטתיים ו-Cruelty Free ובגווני שחור וזהב מושכים ואלגנטיים, הסט הזה מכיל בערך כל מברשת שאי פעם תצטרכי. יש בו חמש מברשות לפנים שמתאימות למוצרים בכל מרקם, וחמש נוספות לפרטים הקטנים.

המחיר הכי טוב: כ-15 דולר ב-BH Cosmetics

סט מברשות מקצועיות טבעוניות של ZOEVA

מברשות איפור מקצועיות

אוקיי, הסט הזה הוא לא מתחת למאה שקל, אבל עבור שש מברשות מקצועיות המחיר שלו עדיין מדהים (פחות ממברשת אחת של מאק, למשל) ולכן הייתי חייבת לכלול אותו פה.

ערכת המברשות הטבעונית של Zovea סוגרת את כל הפינות ועונה על כל צרכי איפור הפנים והעיניים שלך, עם מברשות המתאימות לכל החומרים (נוזל, קרם ואבקה) ומאפשרות להגיע למגוון של גימורים. ואגב, מברשת הקבוקי של מותג הזה ידועה כאחת הטובות שיש.

מחיר הכי טוב: 65 פאונד ב-Cult Beauty

מברשות איפור מומלצות: למה סט עדיף על קנייה בבודדות

את תמיד יכולה לבנות את סט המברשות המושלם שלך אחת אחת – אבל חשוב לדעת שכשאת קונה את המברשות שלך בסט, המחיר למברשת הוא נמוך משמעותית. לדעתי העובדה הזו, ושמירה על רמה סבירה של ניקיון מברשות איפור (מה שישמר אותך לטווח ארוך יותר) הן שני המפתחות העיקריים לחסכון כספי, בלי הצורך להתפשר על האיכות.

ואם קנית יותר מדי מברשות, או שבאופן כללי שטח המדף או השיש שלך נגמר – מוזמנת להיכנס לפוסט שכתבנו על פתרונות לאחסון איפור על מנת לקבל השראה והמלצות נוספות.

רוצה לקבל עוד המלצות שוות? עקבי אחרינו בפייסבוק או הירשמי לרשימת התפוצה שלנו:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *