מייק אפ מאט: כך תעשי איפור מאט נכון (וממה חשוב להימנע)

מייק אפ מאט

מייק אפ מאט הוא טרנד שנכנס לעולם האיפור במהירות גדולה, והוא כנראה כאן כדי להישאר. ובצדק: מראה המאט הוא כל כך טבעי ונעים לעין שקשה למצוא נשים שעדיין יעדיפו את המראה המבריק. מראה איפור מאט הוא סופר אטרקטיבי, שיקי ואלגנטי, ובנוסף הוא גורם לפנים שלך להיראות מוגדרות היטב ולהישאר ככה למשך זמן רב יותר.

ואולי לא פחות חשוב – זה גם ממש לא קשה להשתמש במייק אפ מאט, ויש הרבה מוצרים מושלמים שיכולים לעזור לך לייצר את המראה המהמם הזה מבלי להתאמץ. המשיכי לקרוא כדי ללמוד עליהם, ולהבין מה גורם למאט להיראות כמו שהוא נראה ומייחד אותו ממראה מבריק.

מה זה מייק אפ מאט?

מייק אפ מאט הוא כזה שנותן לפנים שלך גימור מאט, קרי מסיר מהן כל פיסת ברק או גלוס. זה איפור שלא רק מסתיר היטב את הפגמים של העור (כמו שכל מייק אפ צריך לעשות) אלא נותן לך מראה נקי ואלגנטי מאוד. המייק אפ הזה הוא המומלץ ביותר במיוחד לבעלות סוגי עור שמן שכן הוא יכול למזער את המראה השומני אך משתלב היטב במרקם אבקתי רך.

בנוסף לאיכויות ספיגת הברק שלו, אנחנו אוהבות איפור מאט בשל יכולתו למזער את מראה הנקבוביות ובזכות אורך חייו הארוך.

לקריאה נוספת: 7 סיבות שיש לך עור פנים שומני, ומה את יכולה לעשות עם זה

מייק אפ מאט

כדי להשיג את המראה המושלם ללא ברק, חשוב לחדד את כישורי האיפור שלך ולמלא את המגירות עם המוצרים הטובים ביותר לעור הפנים שלך. כדי למצוא אותם ולקבל קצת טיפים לשימוש נכון במייק אפ מאט, הבאנו פה דברים שסיפרה גרייס לי, מאפרת עולמית של מייבלין ניו יורק.

איך להכין את העור שלך למייק אפ מאט

הכנה של הבסיס הנכון למייק-אפ היא חשובה כמעט כמו היישום עצמו. הבטיחי לעצמך “קנבס” חלק על ידי שימוש בסרום חומצה היאלורונית באופן קבוע, ולאחריו בקרם לחות שנספג במהירות. אם את רוצה שהאיפור יחזיק לזמן ארוך במיוחד, או שאת מתכננת להיות בסביבה לחה או כזו שתגרום לך להזיע – רצוי לשלב עם פריימר מאט כדי להבטיח שהמראה המאט שלך יחזיק מעמד כל היום.

לקריאה נוספת: מה זה פריימר ואיך שמים אותו + 5 הפריימרים הכי טובים

טיפים לאיפור מאט

לגבי המייק אפ עצמו – לבעלות סוגי עור יבשים יותר מומלץ להשתמש להשתמש בפורמולות במרקם קרם או סטיק, מכיוון שהמרקם המרוכך יכול לעזור במניעת התקלפות או גימור עמום. לבעלות סוגי עור שמנוני מומלץ ללכת על פודרות מאט סופגות ברק.

השתמשי במברשת איפור שאת אוהבת (אנחנו אוהבות את זואיבה) או ספוג כדי ליצור את המראה, אומרת לי. “רק אל תרטיבי את הספוג מכיוון שהוא עלול לפגוע במרקם של המייק אפ ולגרום לו להיראות לח או נוזל”, היא הוסיפה.

אבל מה מעבר למייק אפ עצמו? הנה כמה טיפים נוספים.

גווני עור בהירים

טכניקה נכונה היא המפתח בעת החלת גוונים ללא ברק על גווני עור בהירים יותר. נגיעה של צבע ורוד או אפרסק רק בשפתיים תעשה פלאים כדי להגביר את מראה המאט שלך. “אל תשתמשי בתוחם שפתיים”, לי כתבה, “פשוט השתמשי בשפתון ורכזי את הצבע במרכז השפתיים, ומשם מרחי אותו כלפי חוץ.” אני אוהבת את השפתון הנוזלי של Dose of Colors.

בנוסף, נגיעה של פודרה בגוון אפרסק על הלחיים יכולה להוסיף המון, לצד שכבה או שתיים של מסקרה שחורה ועיפרון גבות שחור לגימור מטופח.

גווני עור בינוניים

גווני ורוד וכתום כהים יותר הם ההימור הכי טוב לשפתיים לאלו מאיתנו שבעלות עור בגוון זית או כהה-בינוני. שלבי אותם עם צללית חומה בגוון מאט מקו הריסים ועד לקפל העפעף, ולאחר מכן הוסיפי מסקרה והשתמשי בסומק המאט שלך.

לקריאה נוספת: סומק, ברונזר או שימר: מה זה מה, ומה ההבדל ביניהם

גווני עור כהים

אלו עם גווני עור עמוקים יותר יכולות לבחור מגוון גוונים – מהתוססים והנועזים ביותר ועד לנייטרליים. “צללית מאט מחמיאה היא בגוון חום רך”, אומרת לי, לבחירה אוניברסלית. נסי את הצללית של Urban Decay בגוון Secret Service, מאט חום רך וקריר שמתאים במיוחד לאיפור מאט.

רוצה להוסיף עוד קצת דרמה ללוק? השתמשי בשפתון בצבע מיוחד כמו פירות יער או בלאק האני. כדי לעזור לגוון התוסס שלא לדהות או להימרח, לי נתנה טיפ מעניין – שימי מטלית על השפתיים ומרחי עליה קצת פודרה שקופה (דרך המטלית) כדי לשמור עליו במקומו.

לקריאה נוספת: מדוע פודרה שקופה צריכה לקבל מקום של כבוד בתיק האיפור שלך

מייק אפ מאט

ועוד כמה דברים

דבר ראשון, חשוב שתזכרי שאיפור מאט פירושו ללא ברק – ולכן, הדבר החשוב ביותר הוא לא לשלב מוצרי איפור מבריקים עם מייק אפ מאט. זה קצת נוגד את המטרה…

לאחר מכן, עליך להיות זהירה מאוד כי נדרשות רק כמה נגיעות נוספות של פודרה או מייק-אפ כדי להפוך את המראה שלך מטבעי ונקי לעוגתי ומוגזם. אז, התקדמי לאט ושימי רק כמה חומר שצריך, ולא יותר מדי.

תוהה איזה מייק אפ מאט הכי שווה? הנה כמה סקירות שעשינו ואולי יעזרו לך לבחור:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *