מייקאפ דיור Forever Undercover: לכיסוי מלא ל-24 שעות

מייקאפ דיור

אנו ממשיכות את המסע שלנו לסקירת המייק-אפים השווים ביותר בשוק. והיום אני הולכת לדבר על מייק אפ עם קהל מעריצים לא קטן. הוא נוזלי, לכיסוי מלא, מחזיק ל-24 שעות (לפחות לפי הטענה) ומגיע ב-24 גוונים שונים בגימור מאט טבעי – קבלי במחיאות כפיים את מייקאפ דיור פוראבר אנדרקאבר – Dior Forever Undercover Foundation!

למקרה שפספסת את הפרקים הקודמים: אז דיברנו על מוצרי יוקרה כמו טיינט אידול של לנקום או דאבל וור של אסתי לאודר, עברנו דרך מותגים מקצועיים יותר כגון דרמה קולור, ולא שכחנו את המותגים היותר נגישים כמו לוריאל טרו מאץ’ או מקס פקטור. הספק יפה בסה”כ.

אז יאללה, אחרי שסיימנו את הפסקת הפרסומות, נמשיך.

האריזה

אחד הדברים הראשונים שאני בוחנת במוצר חדש הוא האריזה – מה היא משדרת, כמה נוחה לשימוש, וכמה עמידה. מהבחינה הזו, מייקאפ דיור לא מרשים במיוחד – הוא מגיע בבקבוק מלבני פשוט עם זרבובית זעירה (אני מעדיפה משאבות פאמפ, כמו למשל במייקאפ פוראבר אולטרה HD, אבל מילא). הבקבוק עשוי מחומר גמיש, מה שמאפשר לסחוט אותו על מנת לשלוט במדויק על כמות המוצר המוזרמת החוצה. האריזה בסה”כ בהחלט לא מפוארת כמו מוצרים אחרים של דיור, אבל בסופו של דבר מדובר על עיצוב פרקטי והיגייני במיוחד.

מייקאפ דיור פוראבר אנדרקאבר

מרקם ועמידות

מייקאפ דיור פוראבר מגיע בפורמולה על בסיס מים המבטיחה כיסוי מלא ל-24 שעות. למרות שהוא מגיע בבקבוק לחיץ, הפורמולה אינה נוזלית במיוחד. הכיסוי אכן היה מלא, ואין ספק שמדובר במוצר איכותי עם פיגמנטים חזקים. קל לערבב ולמרוח אותו על מנת להגיע לגימור מט טבעי. מצד שני, הפורמולה נוטה להדגיש נקודות יבשיות ומרקמי עור לא אחידים. ככל שחלף הזמן מאז הרגע בו שמתי את המייק-אפ, הפיגמנטים התקבעו יותר ויותר, מה שגרם לאזורים האלו להיראות לא אחידים, ואחרי כשבע שעות בערך, האזור סביב הגבות שלי נראה סופר גבשושי ומקומט.

מצד שני, חייבת לציין שהפעם חרגתי ממנהגי ולא שמתי פריימר, ואין ספק שזה חלק מהסיפור. למייק אפ הזה יש קהל מעריצים די גדול ברשת, אז אולי החוייה שלי הייתה הסטייה מהנורמלי, ולא הסטנדרט.

מייקאפ דיור - 24 גוונים

גוונים ומחיר

למרות שהוא מגיע ב-24 גוונים, מבחר הצבעים של המייק אפ הזה מרגיש לי מוגבל למדי, במיוחד עבור בעלי עור בהיר. שימי לב שהצבע מתחמצן מעט מיד לאחר היישום ויש לו תת גוון אדמדם / צהבהב עדין.

את מוצרי דיור לצערי לא הצלחתי למצוא בארץ (יודעת משהו שאני לא? בתגובות מהר בבקשה). אבל כרגיל, אין תחליף להזמנה טובה באונליין:

אגב, כדי ללמוד איך להשיג את המחיר הכי טוב, ממליצה על המדריך שלנו לסטרוברינט.

דיור מייקאפ

לסיכום – מייקאפ דיור פוראבר אנדרקאבר

בסופו של דבר מדובר על מוצר חביב מאד – האריזה פרקטית ונוחה, המוצר לא רע – אבל בינינו, ממותג יוקרתי כמו דיור ציפיתי לטיפה יותר. באמת שניסיתי לאהוב את המוצר, אבל במחיר של כ-150 עד 180 ש”ח ליחידה אני מצפה להרבה יותר.

וזהו לבנתיים. עד הפעם הבאה, נשיקות.

One Comment on “מייקאפ דיור Forever Undercover: לכיסוי מלא ל-24 שעות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *