דמי לובאטו חשפה קעקוע חדש שדרש 8 שעות עבודה

דמי לובאטו

אוסף הקעקועים של דמי לובאטו שהולך וגדל בהתמדה קיבל השבוע תוספת חדשה, וכנראה מדובר על הקעקוע הכי מרשים שלה עד כה. לא מעט מהקעקועים של הזמרת בת ה-27 הם בעלי משמעות מיוחדת עבורה – לאחרונה היא הופיעה עם דיוקן קטן של סבתא-רבא שלה על הזרוע, ומעט קודם לכן היא חשפה את המילה “אני” על אצבעה בהצהרה של אהבה עצמית. וכך, שבוע אחד בלבד לאחר שחשפה את הקעקוע האחרון שלה – המילה “שורדת” לאורך הצוואר – דמי לובאטו הפתיעה עם קעקוע נוסף, הפעם במיקום שמרני יותר.

אם נתעכב על זה לשניה, ובנימה אישית, לדעתי קעקוע כזה הוא די קלישאתי. אז נכון, אנחנו מדברות פה על דמי לובאטו – בחורה שמאז ומתמיד הייתה בעין הציבורית לאורך הנפילות השונות שלה עם שימוש בסמים, הפרעות אכילה ומחלות נפש – כך שאולי המילה “שורדת”, והמיקום הסופר פומבי שלה, הוא סוג של הצהרה שיש לה מקום.

מצד שני, אני נלחמת כל יום בהתמכרות שלי לאסוס, ואני לא הולכת ודופקת לעצמי קעקועים על הצוואר.

הקעקוע החדש

היצירה חדשה של אמן הקעקועים הנודע אלסנדרו קפוצי נמצאת בחלק האחורי והתחתון של הצוואר של לובאטו. היצירה היא גרסה מדהימה וריאליסטית של מה שהאומן הגדיר כ-“Divine Feminine” (אישה אלוהית, בתרגום חופשי). הצמד החליט לייצג את הקונספט עם דמות נשית לבושה בבגדים רופפים וכנפיים, שנשאת מעלה על ידי שלוש יונים לבנות.

“יצרנו את היצירה הזו יחד כדי להראות לידה מחדש”, הסביר קפוצ’י בתיאור של הפוסט בו פירסם את הקעקוע (התמונה בהמשך). “הכנפיים הכהות מייצגות את התקופות הרעות, הדהייה שלהן היא איך היא התקדמה. האור המגיע מבפנים מייצג את הכוח הפנימי הנחוץ לשינוי והיונים, אלו שמושכות אותה למעלה, מסמלות את ההגעה שלה למצב תודעה גבוה יותר. מזל טוב על המסע מעורר ההשראה שלך דמי, זכיתי לכבוד להציג אותו עבורך”.

מעבר לתוצאה הסופית המהממת, קפוצ’י גם שיתף קצת פרטים על מאחורי הקלעים עבור אתר TMZ. הוא סיפר שלובאטו הגיעה לסטודיו שלו ביום שני, ה-23 בדצמבר, מהצהריים ועד השעה שמונה בערב, מה שאומר שהזמרת בילתה בסך הכל שמונה שעות בסטודיו. מניחה שהם עשו הפסקה מדי פעם, אבל בכל זאת, לא צחוק.

אגב, לובאטו מספרת שמאז ומתמיד אהבה איפור. “המוצר הראשון שקניתי היה שפתון בדלפק של לנקום כשהייתי בת חמש והשתמשתי בכסף של פיית השיניים”, היא אמרה. “אני ילדת איפור, שיחקתי עם זה המון בתור ילדה, אמא שלי נתנה לי”.

לגבי הלוק הכללי שלה, אותו היא הגדירה כ-“דרמטי”. “אני תמיד הולכת עם סמוקי אייז, ושיער בצבעים שונים, אבל עם אותו איפור”, היא סיפרה. “שיער ממש ארוך זה הדבר מבחינתי, גורם לי להרגיש מושלם!”

מה חשבת על הסטייל והקעקועים של דמי לובאטו? דברי אלי בתגובות נסיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *