צללית ורודה מומלצת: הבחירות שלנו (ומה חשוב לדעת כשקונים אחת)

צללית ורודה

אם קיבלת השראה ממראה האיפור של ריהאנה, ג’ניפר לופז וקארה דלווין לאחרונה, כנראה שאת מחפשת למצוא צללית ורודה מומלצת.

למרות שמדובר בגוון שבדרך כלל מוגבל לשפתיים וללחיים, דווקא לצללית ורודה יש לא מעט יתרונות. נשי וחסר פחד, ורוד הוא אחד הצבעים המגוונים ביותר שיש. מגווני מגנטה נועזים ועד גוונים ורודים רכים – לא משנה גוון העור, השיער או צבע העיניים שלך, ריכזנו פה את פלטות הצלליות הוורודות הטובות ביותר שיש.

צללית ורודה – הבחירות שלנו

ניסינו, בדקנו וקראנו ביקורות – ואספנו פה כמה המלצות שוות של צלליות ורודות מהממות. לכל מוצר ניסינו למצוא את המחיר הכי משתלם ברשת, אבל מכיוון שלכל אחת יש את האתר המועדף עליה (וגם כי מחירים נוטים להשתנות), שמנו קישורים לכל האתרים בהם מצאנו את המוצר.

בכל מקרה, סביר להניח שהם יהיו יותר זולים מאשר קניה בארץ…

נתחיל.

צללית Modern Renaissance של אנסטסיה בוורלי הילס

צללית ורודה אנסטסיה בוורלי הילס

אולי פלטת הצלליות הוורודות המפורסמת ביותר בכל הזמנים, פלטת ה-Modern Renaissance של אנסטסיה בוורלי הילס עשתה את דרכה להיכל התהילה של היופי מסיבה טובה. בעלת פיגמנט עז, אך עם יכולת מיזוג ללא מאמץ – אם יש לך את התקציב עבורה (היא לא זולה), זו פלטת הצלליות שכדאי להשקיע בה.

זמין ב: Cult Beauty | סטרוברינט | Beauty Bay

פלטת צללית ורודה big big love של Revolution

צללית ורודה Revolution

45 גוונים בקצת יותר מחמישים ש”ח, זו ממש ההגדרה של “מציאה”. ממגנטה ועד פלמינגו, לפלטה הזו יש מספיק גוונים כדי לעבוד עם כל לוק או גוון עור – בין אם את מחפשת צללית ורודה לוהטת או סומק עדין. ואם זה לא מספיר, Revolution אפילו הוסיפו כמה צלליות צהובות, כתומות וסגולות כדי שתוכלי ליצור עוד כמה שילובים שווים.

זמין ב: Beauty Bay

צללית ורודה My Birthday של Holika Holika

צללית Holika Holika

תרגישי כאילו כל יום הוא יום ההולדת שלך עם פלטת הגוונים החמים של Holika Holika עם 12 גוונים מחמיאים בגימור מאט, שימר וגימורים מתכתיים שנועדו לאיפור סמוקי אפרסקי מושלם. הנוסחה העמידה לאורך זמן עוזרת למנוע נזילה וקמטוטים כדי לשמור על מראה מושלם מהיום ללילה.

זמין ב: Look Fantastic

BIGGER, BRIGHTER EYES של שרלוט טילבורי

צללית ורודה שרלוט טילבורי

שרלוט טילבורי זה אחד מהמותגים האהובים עלינו באופן כללי, ובעיקר בכל מה שקשור ללוקים חלומיים ומתקתקים – בדיוק מה שהופך את פלטת הצלליות עם ארבע הגוונים הזו לאובססיה האחרונה שלנו. היא מתאימה לכל גווני העור ועוזרת להאיר ולהרחיב את עיניך עם גווניפ שימרים מהממים.

זמין ב: Cult Beauty | Amazon | Feel Unique

צללית ורודה מומלצת

איך לשים צללית

לשים צללית כמו שצריך זו לא משימה פשוטה. וזה לא משנה אם את משתמשת בפלטת צלליות המכילה ארבעה, שמונה או שש-עשרה גוונים שונים – לדעת להשתמש בגוון הנכון במקום הנכון זה ממש מאתגר: גוון כהה מדי במרכז העפעף יכול בקלות להפוך לוק סמוקי אייז מהמם למראה ה-“דביבון”, וגוון בהיר מדי על קו הריסים יגרום לשאר הצללית להיעלם. אז כדי ללמד אותך איך לשים צללית כמו מקצוענית, כתבנו מדריך מיוחד על הנושא.

מוזמנת לקרוא אותו כאן – איך לשים צללית – אמנית איפור מובילה מסבירה

עוד קצת המלצות

אז אחרי שלמדנו איך לשים צללית, השלב הזה יהיה לבחור את הפלטה שהכי מתאימה לך. ההמלצות שלי (שכבר כתבתי עליהן בעבר):

  • אם את אוהבת צבעים עמוקים ודרמטיים יותר – את חייבת להכיר את קולור פופ.
  • מחפשת גוונים טבעיים יותר? לכי על אחת הפלטות של NARS.
  • ובאופן כללי – על הודה ביוטי אני בטוחה שכבר שמעת, עם פלטות הצלליות המדהימות שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *