האם תוספות הורסות את השיער? (ועוד שאלות שחשוב לשאול)

תוספות שיער

אם אי פעם חקרת באינטרנט כדי לקבל מידע על עולם תוספות השיער, סביר להניח שהגעת לכמה וכמה אזהרות. ולמען האמת, אם את חדשה בתחום ועוד לא ניסית תוספות שיער, זה טבעי שכל הסיפורים המדאיגים יכולים לגרום לבלבול וחששות. אנחנו פה כדי לעזור. אז האם תוספות הורסות את השיער בטווח הארוך, האם זה גורם לכאבי ראש ואיך שומרים על התוספות במצב מושלם? המשיכי לקרוא.

האם תוספות הורסות את השיער? הטעות הנפוצה ביותר

נתחיל בתפיסה השגויה הנפוצה ביותר. שאלה שאם היה לנו שקל על כל פעם ששאלו אותנו אותה, היינו עשירות כמו קיילי ג’נר – האם תוספות הורסות את השיער? התשובה הנכונה היא, לא, תוספות שיער לא יפגעו בשיער שלך אם הן מותאמות בצורה מקצועית ומטופלות היטב.

בעבר, לתוספות שיער אכן היה מוניטין רע למדי, פשוט בגלל היעדר אפשרויות ומוצרים באיכות נמוכה. זה ידוע כי תוספות שיער קליפסים (בניגוד להלחמה או שזירה) נראות בשיער וגורמות לעומס על זקיקי השערה עקב קליפסים מעוצבים בצורה גרועה, שמשכו את השורש. מנגד, בימינו יש לא מעט שיטות לתוספות שיער שלא עושות את הנזק.

כאשר את שוקלת לעשות תוספות שיער, חשוב גם להבטיח שאת עושה את זה אצל מעצב שיער מנוסה ובעל מוניטין, שיתאים בקפידה את המוצר המתאים לשיער שלך.

האם תוספות הורסות את השיער

עוד מיתוסים של תוספות שיער

למרות שהתפיסה המוטעית הגדולה ביותר סביב תוספות שיער נפתרה, עדיין לא סיימנו את המסע שלנו לשבירת מיתוסים. יש עדיין מספר הצהרות כוזבות שמסתובבות באינטרנט שעלינו לענות עליהן.

תוספות שיער ישתלבו בצורה חלקה בשיער הטבעי שלך

כולנו ראינו ברשת (וחלקנו גם בחיים האמיתיים) מקרים בהם תוספות שיער נראות פשוט רע, גם בגלל ביצוע גרוע, נראות של החיבורים או צבע שלא מתאים לגוונים הטבעיים של השיער. עם זאת, מדובר על בעיה שנובעת רק מאיש מקצוע לא מיומן או כזה שמנסה להשתמש במוצרים זולים. אם תעשי את תוספות השיער אצל מישהו מקצועי, סביר להניח שהתוצאה תהיה באיכות גבוהה.

במהלך הייעוץ שלך, מעצב השיער שבחרת יקדיש זמן בהכרת השיער שלך והדרישות האישיות שלך. לאחר מכן הוא יכין תוספות בהתאמה אישית בצבע שלך, ויחבר אותן אחת אחת בנפרד, בהתאם לדפוס השיער שלך, כדי להבטיח שהתוצאות יהיו טבעיות. אפילו יקיריכם הקרובים ביותר לא יוכלו לשים לב!

החיבורים לא יהיו גלויים

כמובן, כל סוגי תוספות השיער צריכים חיבור כלשהו לשיער הטבעי – וזה לא משנה אם זה קליפס, הלחמה או כל שיטה אחרת. עם זאת, הוא לא חייב להיות מורגש. אם את מבחינה במישהי עם חיבורים גלויים, אז זה כמעט בטוח שמדובר על תוספות שיער קליפס ושזה נעשה על ידי מישהו שלא מבין מה הוא עושה, או אפילו באופן עצמי.

בעת התאמת כל סוג של תוספות שיער מקצועיות, הטכנאים יבטיחו שלא ניתן לראות שום סימן לחיבור, קשרים או טבעות. ההרחבות ימוקמו בזהירות ב-‘אזור הבטוח’ שנמצא בחצי התחתון של הקרקפת. ‘האזור הבטוח’ הוא השיער שנמצא מתחת לקו הגבות שלך, מה שמבטיח שיש מספיק שיער טבעי על מנת להסוות את החיבור.

תוספות שיער לא יגרמו לך לכאבי ראש

זה מיתוס מוזר אך נפוץ באופן מפתיע לגבי תוספות שיער. לבישת תוספות שיער לא תגרום לך לכאבי ראש, ואם זה בכל זאת קורה אז, שוב, סביר להניח שזה בגלל שניסית לשים קליפסים בעצמך או שהתוספות שלך לא הותאמו כהלכה. לפעמים יש נטיה להגזים – בעיקר עם קליפסים – ולנסות למקם יותר מדי חתיכות שיער על קווצת בודדות, מה שהופך את התוספות לכבדות מאד על הראש, מה שגורם לאי נוחות.

תוספות שיער שהותאמו באופן מקצועי, לעומת זאת, ישקלו וימדדו על מנת להבטיח שהשיער הנוסף יהיה כמה שיותר בלתי מורגש, ונוח ככל האפשר. ככל שתלבשי תוספות שיער זמן רב יותר, כך הן ירגישו טבעיות יותר, ובשלב מסוים אפילו תשכחי שהן שם.

התהליך הוא בטוח לחלוטין

תוספות שיער בטוחות לחלוטין, ובואי נהיה כנות, אם הן היו מסוכנות הן כנראה לא היו כל כך פופולריות. כמו תמיד, אם תקדישי את הזמן במחקר ומציאה של מעצב שיער או טכנאי אמין ואיכותי, אז לא יהיו לך בעיות עם התוספות שלך. השיער שלך לא ייפגע, יישבר או יתדלדל – אלא אמור להישאר בריא כמו תמיד.

חשוב לטפל בשיער כאילו הוא טבעי

יחד עם תוספת עובי ואורך, גם מגיע הצורך לשגרת טיפוח מתאימה. הרי אם זה היה השיער הטבעי שלך ולא תוספות, כנראה שלא היית מזניחה אותו, נכון?

חשוב להבין שתוספות השיער שלך לא יסתבכו או ידהו אלא אם לא תצליחי לטפל בהן, בדיוק באותה הצורה בה זה היה קורה עם שיער טבעי לחלוטין.

האם תוספות הורסות את השיער

שמירה על תוספות השיער

כאשר חושבים על תוספות שיער בפעם הראשונה, רבות מניחות שהן ידרשו שעות של טיפול. עם זאת, זה בהחלט לא המקרה. למרות שתצטרכי לתת לתוספות השיער שלך עוד תוספת קטנה של תשומת לב כדי לשמור עליהן במצב טוב ולמנוע נזק, זה יכול להיות פשוט ודורש לבצע כמה שינויים קלים בשגרה שלך. הנה כמה טיפים:

פגישות תחזוקה

בנות, אם היו מבקשים מאיתנו את הטיפ הכי חשוב שלנו להארכת שיער, זה תמיד יהיה להגיע לפגישות התחזוקה שלך. פגישות תחזוקה עם הטכנאי שלך חיוניות כדי להבטיח שהתוספות שלך יישארו במצב בריא, יחזיקו זמן רב ככל האפשר, ולא יתחילו לפגוע בזקיקי השיער הטבעי.

במהלך הפגישה שלך, הקרקפת, השיער והתוספות שלך יהיו במעקב כדי לבדוק אם יש סימנים של שחיקה או סבך. הטכנאי שלך יבטיח שהשיער הטבעי שלך ממשיך לצמוח ויקבע אם יש צורך בהרמה של התוספות – תהליך של הזזת הטבעות בחזרה למיקומן המקורי, דבר הכרחי אם השיער שלך צומח מהר יותר מהקצב הממוצע.

וכמו שכבר אמרנו – מקצועיות ובקרה על התהליך הן גורם חשוב בשאלה האם תוספות הורסות את השיער.

שטפי את התוספות בצורה נכונה

הקפידי תמיד להשתמש רק במוצרי טיפוח השיער המומלצים על ידי הטכנאי המקצועי שלך. הם ממליצים עליהם מסיבה מסוימת – ואלו יהיו המוצרים הטובים ביותר להארכת החיים והבריאות של התוספות ושל השיער הטבעי שלך.

כשזה מגיע לתהליך החפיפה עצמו, יש כמה טיפים מהירים שיעזרו לך למקסם את התוצאות. שמפו מיוחד לתוספות שיער יכול לשמש על כל הראש כולל השורשים (כמו כל שמפו רגיל), בעוד שיש להשתמש במרכך רק באמצע האורך וקצוות השיער. שימוש במרכך על השורשים עלול לגרום לתוספות להתחיל להחליק או להשתחרר. במידת האפשר, שאפי לחפוף את השיער בזמן המקלחת, כדי שהמים יוכלו לזרום ישר במורד השיער בכיוון הצמיחה הטבעי. למרות שזה אולי נראה לך נכון יותר להפנות את הראש כלפי מטה ולתת לשיער להיתלות כלפי הרצפה בזמן החפיפה, זה מגדיל את הסבירות להסתבכות של השיער ולא מומלץ.

לקריאה נוספת: כל כמה זמן לחפוף? תדירות חפיפת שיער מומלצת, לפי סוג השיער שלך

סרקי או הברישי בזהירות

אחד האשמים הגדולים ביותר לגרימת נזק לתוספות שיער הוא הברשה בחוסר זהירות. התוספות שלך מותאמות לשיער הטבעי שלך מהשורשים, כלומר משיכה והפעלת לחץ עליהן לא רק יזיקו, אלא גם יפחיתו את תוחלת החיים של התוספות. אפילו בבקרים העמוסים ביותר, הקדישי זמן להברשה זהירה ואיטית של הקווצות, התחילי מלמטה והתקדמי למעלה.

לקריאה נוספת: מברשת שיער מומלצת: 7 המלצות על דגמים מובילים

יבשי את השיער אחרי כל חפיפה

זה חיוני לעולם לא לישון עם שיער רטוב או לח בזמן לבישת תוספות שיער. לא רק שזה יגרום להסתבכות מהשורש, אלא גם יגדיל את הסבירות לנזק לשיער הטבעי. השיער שלך הוא הכי חלש כשהוא רטוב, כלומר הוא יכול להיות שביר במהלך הלילה כשאת מתהפכת. תמיד תני לעצמך עוד קצת זמן לייבש היטב את השיער שלך לפני שאת הולכת לישון. אני אוהבת את מייבש השיער של רבלון, אבל כל אחד יעשה את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *