מברשת פן ומייבש שיער של רבלון – ממש עכשיו בהנחה של 30%!

מייבש שיער רבלון

הרבה זמן לא הייתי חמה על מוצר טיפוח כלשהו כמו שאני חמה על המברשת פן של רבלון, המשלבת מייבש שיער עם מברשת עגולה וזוכה לביקורות מהללות ובאזז מטורף ביוטיוב. המחיר שלה אף פעם לא היה בשמיים, באיזור ה-215 שקלים לאחת, אבל מצד שני, קצת כואב הכיס להוציא מאתיים שקל על מברשת, לא?

אבל כמו שנהוג להגיד – דברים טובים קורים למי שמחכה. אז הנה, הבלאק פריידי הגיע (או “שישי השחור”, כמו שחשבון הבנק שלי קורא לו), והמברשת הזו נמכרת עכשיו בהנחה של מעל ל-30%. זו הייתה בדיוק הדחיפה הקלה שהייתי צריכה כדי להכניס סוף סוף לעגלה.

וכמובן, כמו שאני משתדלת מאז שהקמנו את האתר הזה – דיל טוב זה דיל שדורש שיתוף. ולכן הפוסט של היום.

על “מייבש שיער ומוסיף נפח” של רבלון

הידוע בשם “One-Step Hair Dryer & Volumizer”.

אז על מה בדיוק מדובר? היוטיוברית אלי בראון (שאת הסרטון שלה שמתי פה בהמשך), הדגימה את השימוש במוצר והגדירה אותו בתור “אם מייבש ומברשת היו עושים ילד – ככה הוא היה נראה”. היא שיבחה את התוצאה והדרך בה המכשיר שומר על השיער, וגם על איך שהצורה העגולה של המברשת מונעת החלקה של השיער.

עוד דבר שטוב במייבש השיער של רבלון הוא שבהשוואה למכשירי ייבוש והחלקה אחרים, הוא מתומחר מאד נמוך, במחיר של כ-215 שקלים לאחד. שזה ממש לא הרבה אם את מחשבת כמה עולה פן אצל הספר, וכמה המכשיר הזה יכול לחסוך לך בטווח הארוך.

למכשיר הזה יש כבר מעל לאלפיים ביקורות באתר Ulta Beuty ושם הוא קיבל ציון ממוצע של ארבעה וחצי כוכבים מתוך חמישה, כשהרוב המוחלט של הנסייניות מעניקות לו חמישה כוכבים מלאים. באמזון התוצאה דומה, עם ציון של 4.7 כוכבים מתוך 5. ההמלצות מתייחסות למכלול היבטים כמו נוחות השימוש בו, זמן הייבוש הקצר, ולא פחות חשוב – התמורה ביחס למחיר.

והנה הסרטון של אלי:

איפה הדיל?

נכון לרגע הכתיבה, מייבש השיער של רבלון נמכר ב-135 ש”ח באמזון (לעומת מחיר רגיל של מעל 200 שח). זה אומר הנחה של 33% בערך.

היכנסי לעמוד המוצר באמזון

אגב, אם עוד לא עשית את זה, אני ממליצה גם להירשם לאמזון פריים לפני ההזמנה. זה לא רק מקנה הנחה נוספת (וברוב המקרים גם משלוח חינם), הם גם מציעים התנסות חינם למשך 30 יום ללא התחייבות. אז הירשמי להתנסות, נצלי את ההנחה הנוספת והמשלוח בחינם, וקבלי את המברשת המושלמת הזו עד הבית בכלום כסף.

זה מה שאני עשיתי הבוקר.

אגב, למרות שהפריים דיי של אמזון כבר עבר, את מוזמנת לפוסט שכתבנו בנושא כדי להבין טוב יותר איך לנצל את כל ההנחות שחשבון Prime מציע. ויש הרבה.

2 Comments on “מברשת פן ומייבש שיער של רבלון – ממש עכשיו בהנחה של 30%!”

  1. חייבת את זה כמתנה לאמא שלי אבל באמזון מוכרים עם תקע של 120v ומזהירים לגבי שימוש ב 240v עם שנאים.
    איך פתרת את הבעיה?

    1. קניתי והשתמשתי (עדיין משתמשת) עם שנאי, ההנחה הייתה שווה לי את הסיכון (ובכנות לא הכי שמתי לב לזה כשהזמנתי ומאז זרמתי על זה. בינתיים הכול בסדר).
      מניחה שהם אומרים את זה כדי להסיר מעצמם אחריות, אבל גם שמעתי על מקרים שמכשירים מיובאים מארה”ב באמת התקלקלו, ולכן לא יכולה לתת לך המלצה בלב שלם. תחשבי עם עצמך האם המחיר שווה לך את הסיכון שיתקלקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *